איזה יופי: מתארגנים לחופש הגדול!. ADOBESTOCK

איזה יופי: מתארגנים לחופש הגדול!

סדרת המסכות החדשה של טרזמה, המותג האמריקאי Origins מגיע לארץ והחבילה המושלמת למתגייס הטרי • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והסטייל? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

לשיקום השיער 

המותג טרזמה הוא מהמותגים המובילים בתחום טיפוח ועיצוב השיער. מוצרי המותג מספקים תוצאות באיכות של מוצרי מספרות מקצועיות וכך הם מאפשרים להנות ממראה שיער מקצועי בכל יום. למותג מגוון סדרות בהן שמפו ומרכך, אליהם מצטרפות גם המסכות. כעת, משיק טרזמה את 4 המסיכות המובילות של המותג בעיצוב חדש ובגודל חדש יותר – לנוחות והעמקת השימוש של כל אחת ואחת:

מסכה משקמת בתוספת ביוטין ותרכובת PRO BOND 440 מ"ל - משקמת 7 סוגים של נזקי עיצוב שיער: פן, הבהרה, הברשה, החלקה, צבע, סלסול, קליעת צמות - בשימוש בשמפו ומסכה מסדרת טרזמה לשיקום

מסכה עם קרטין בתוספת שמן מרולה 440 מ"ל - מסכה לריכוך השיער, למראה שיער חלק ולהפחתת קרזול עד 72 שעות - בשימוש בשמפו ומסכה מסדרת טרזמה עם קרטין

מסכת בוטניק בתוספת שמן קוקוס ואלוורה 440 מ"ל - מסכת לחות ללא צבעים מלאכותיים וללא סיליקונים. למראה שיער רך, בריא ומלא ברק

מסכה ללא סופלטים בתוספת שמן קמליה 440 מ"ל מתאימה לשיער שעבר החלקה / צביעה,מסייעת בשמירה על ברק השיער ותוצאות הצביעה. מסכה ללא חומרים פעילי שטח מסוג SLS, SLES, alcohol sulfate, alcohol ether sulfate. מכיל סודיום כלוריד.

לאחר שניסינו: ניסינו את המסכה ללא סופלטים, שהייתה במרקם רך. המסכה לגמרי שיקמה את השיער והעניקה לה רכות. לגמרי ממליצים!

© צילום: סטודיו 0304

וולקאם לישראל 

מאז הקמתו של  המותג ב-1990, ORIGINS ממנף את הכימיה של הצומח, חוקר את ההיבטים הייחודיים של מרכיבים שונים ואת הפיזיולוגיה של העור, ובכך משיג הבנה כיצד הנוסחאות השונות פועלות על העור. 

ליין המוצרים בסדרת ™GinZing מנצל מרכיבים וטכנולוגיה חדשניים המעודדים את האנרגיה הטבעית של העור במטרה לשפר את המראה והמרקם של עור עמום תוך כדי שיקום הזוהר הטבעי שלו. זאת באמצעות  טכנולוגיה חדשנית  ™Vital-Synthesis הפועלת בשני מסלולים שונים תוך שימוש במרכיבי הליבה המופקים מצמחים: ג'ינסנג פאנאקס לבן שעוזר להגביר את האנרגיה הטבעית של העור, כך שהעור נראה מחודש וזוהר יותר, וקפאין מפולי קפה ממריצים ומרעננים שמסייעים להחזיר את הזוהר לעור עייף . שניהם יחד מעניקים לעור מראה מחודש וקורן.

קרם לחות במרקם ג'ל ממריץ -Energizing Gel Cream מוצר הדגל בסדרת GinZing הוא קרם הלחות הנמכר ביותר בעולם של המות - קרם הלחות במרקם ג'ל של  ORIGINS, שהוא פריט חובה בפני עצמו, ממריץ ומעיר עור עייף, מעניק ברק באופן מידי, מחזק את מחסום העור ומספק 72 שעות של לחות, למראה עור רענן וזוהר. מחיר לצרכן: 30 מ"ל | 85₪, 50 מ"ל | 125₪.

לאחר שניסינו: השתמשנו בסרום אחרי לילה ללא שעות שינה ולגמרי הרגשנו תחושת רעננות על הפנים, זוהר מלא בלחות. נמשיך להשתמש!

© צילום יחצ חול

המוכר והטוב

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף הוותיק, המוכר והאהוב בישראל, הקיים משנות ה-60, משיק שתי סדרות חדשות לשיער: שמפו ומרכך ללא סולפטים ושמפו ומרכך מעניק נפח, עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה. הסדרות החדשות כוללות את המיתוג והלוגו החדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה: הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר והפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

- הוואי שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח: שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח לשיער דק ונשמר עד 48 שעות מהשורש לקצוות. הפורמולה מועשרת תמצית יסמין, למראה שיער בריא, מלא נפח עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

- הוואי שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים: שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים, מסייע בשמירת שיער שעבר טיפול מקצועי (החלקה, טיפול קרטין, צביעה או סלסול) תוך כדי הזנתו. הפורמולה המועשרת בקרטין, שמן קיק ומי ורדים, אינה מכילה סולפטים ומסייעת בהזנת השיער לעומקו ומותירה אותו חזק ויפה, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

© צילום אלדד שאו

לגבר המטופח

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז מציע דאורדורנט לגבר, מתוך סדרת מוצרי טיפוח לגבר המבוססת על חומרים מן הטבע, פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור, פיתוח ייחודי שעבר מבדקים קליניים והוכיח שביעות רצון לקוחות ומבדקי מרקם וריח ללא פשרות. מוצרי הסדרה בעלי אג'נדה אקולוגית: לא נוסו על בעלי חיים והאריזות ממוחזרות. 

דאודורנט רול-און ל 24 שעות -אנטי-פרספירנט עם פעולה מתמשכת, העור נותר יבש ורענן ל-  24 שעות ללא הפסקה.  מונע הזעה ללא חסימת נקבוביות, פועל לניטרול הבקטריות מחוללות ריחות לא נעימים לתחושת רעננות ויובש. נוסחה חדשנית ללא אלכוהול, לא משאיר סימנים על הבגדים, אינו דביק, ואינו משאיר עקבות על הגוף.  מעלים תחושת רטיבות, הזעה וריחות לא נעימים. הרכיבים הפעילים הופקו לאחר מחקר ביוטכנולוגי עם חומרים טבעיים מונעי ריח. מחיר: 59₪.

© צילום יחצ חול

מוכנים לטוס בחופש גדול 

"ביוטיקייר" - BeautyCare, רשת הלואו-קוסט הגדולה והוותיקה בישראל, מקבלת את הקיץ עם רשימת מוצרים מותאמים לאריזה לנסיעות וטיולים, במחירים לכל כיס. מגוון מוצרי הנסיעות כוללים תכשירי היגיינה קטנים, מוצרי איפור 2 באחד לחסכון אופטימלי במקום, וכן מוצרי חיטוי ואריזה קומפקטיים, המתאימים לכל תיק / מזוודה או לעליה למטוס, בעידן נסיעות הטרולי הנוכחי. בין המקבץ העשיר למוצרי הנסיעות בסניפי הרשת ניתן להתרשם מהבולטים והשימושיים ביותר בתחום:

- ערכת 16 חלקים לאריזת מוקטנים ונוזליים-  מארז המכיל 16 חלקים בהם קופסיות קטנות, בקבוקי מילוי רכים, לאחסון ומילוי של מוצרי שיער וטיפוח פנים , סרומים וקרמים ואפילו מוצרי איפור אבקתיים – מותאם לנסיעות שכן כל המיכליים קטנים ומותאמים לתיקים ולאריזות כלי רחצה שונים.  מחיר 15.90₪

- תיק איפור/ רחצה ניילוני למקלחת - מחולק ומותאם לנסיעות: תיק איפור בהדפסים חביבים ומאוד פרקטי לשימוש. התיק  מכיל מחיצה מחולקת לתאים שמתחברת לתיק באמצעות סקוץ’ וניתנת להסרה במידת הצורך.  מוצר אידאלי לנסיעות ולשימוש יומיומי.  מחיר 12.90₪

- ספריי חיטוי קומפקטי:  תרסיס אלכוהול 70% לניקוי הידיים מועשר באלוורה - ריכוז הקוטל חיידקים ונגיפים ומתאים לשמירה על היגיינת הידיים. חיוני לטיהור משטחים, מכשירים וחפצים, אידאלי לשימוש בטיסה לניקוי המשטח האישי, בשירותים ועוד. מחיר: 11.90₪. 

לאחר שניסינו: בול המוצרים שאנחנו צריכים כדי לארגן את המזוודה ולהתכונן לטיול הגדול! יאללה סרי לנקה אנחנו מוכנים!

© צילום יחצ

מתגייסים! 

כמדי כמה חודשים, פוקדים את חנויות רשת ריקושט המועמדים החדשים לגיוס ומבקשים להתייעץ בציוד שעליהם לרכוש ולהצטייד בו לקראת הגיוס. ברשת מסתכלים על החיילים ועל הצורך האמיתי שלהם וזאת על פי הניסיון המצטבר לאחר שנים של גיוסים. הרשת דוגלת בפתרון נכון של סל מוצרים איכותי, מקצועי וחיוני, עליו ניתנת תמיד הנחה משמעותית ויחד עם זאת, לא להעמיס ו"לדחוף", אלא בעיקר לייעץ לרכוש סל בסיסי של דברים חיוניים ומידיים ורק לאחר כשבועיים שהחייל/ת חוזר/ת מטירונות להבין מה הצורך האישי של כל אחת ואחד ולייעץ בשנית אילו פריטים להשלים.

לראשונה יוצאת הרשת במבצע חסר תקדים ומציעה חבילת CLASSIC לחיילות ב- 248 ₪ (במקום:614 ₪)  ולחייל ב- 255 ש”ח (במקום: 669 ש”ח).

חבילת CLASSIC לחיילות כוללת: גרב חיילת, גרב קומנדו קולמקס, חולצה T שרוול קצר זית/לבן, חולצה מנדפת, מגבת מנדפת עם סקוץ', שק כביסה כותנה, סנדלי RIDER, מימיה צבאית, ארנקון חוגר, מנעול מספרים 20 מ”מ, תרסיס פלפל.

חבילת CLASSIC לחיילים כוללת: גרב חייל, גרב קומנדו קולמקס, בוקסר כותנה, בוקסר מנדף, חולצות T שרוול קצר זית/לבן, חולצה מנדפת, מגבת שטח מיקרופייבר, שק כביסה כותנה, מברשת נעליים קטנה, משחת נעליים, ארנקון חוגר, שרשרת + כיסוי לדיסקית, טוש פרמננט שחור, מנעול מספרים 20 מ”מ.

ובנוסף, ניתן לבחור 2 פריטים משלימים במחירים אטרקטיביים במיוחד: שעון ג'י שוק דגם DW9052 / לדרמן דגם-  SIDEKICK/WINGMAN / תרמיל TRACKER 90/ כפכף טבע נאות / שעון ג'י שוק דגם DW6900 / מזוודה TROOPER דגם REDWOOD / 2 זוגות כפכפי איפנמה / שעון קסיו דגם- LA670WA-1.

בתשלום בכרטיס אשראי יותר ולאחר 10% הנחה במעמד החיוב + מימוש 215 כוכבים. בכפוף לתקנון.

 

© יחצ חול

 

תגיות
תגובות