איזה יופי: סרום מלא בויטמין C לעור הפנים!. ADOBESTOCK

איזה יופי: סרום מלא בויטמין C לעור הפנים!

חגיגות ה-100 לדיסני ממשיכות, הלק של ברבי, סרום עם ויטמין C טהור וקרם לחות רב שימושי • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והסטייל? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

ממשיכים את חגיגות ה-100

כחלק מחגיגות 100 השנים לתאגיד וולט דיסני, טומי הילפיגר ודיסני משתפים פעולה בקולקציה חדשה המשלבת בין הקלאסיקות האייקוניות של הילפיגר למיקי מאוס, תוך חיבור של אומנות המאנגה.

בקולקציית "מאנגה מיקי הולך לקולג'" הדמויות האהובות של מיקי מאוס וחבריו מתנוססות על הפריטים האייקוניים והמוכרים של הילפיגר בצורת קומיקס יפני או כקו המתאר המזוהה של מיקי, כל זאת כדי לספק טוויסט צעיר ושובב למותג.

הקולקציה המשותפת כוללת מגוון רחב של פריטים לגברים, נשים וילדים - ביניהם חולצות מכופתרות קלאסיות, חולצות מכופתרות קצרות, חולצות טי, מכנסיים ארוכים וקצרים, שמלות, חצאיות, ז'קטים, סריגים, סניקרס ואקססוריז בצבעים המזוהים עם המותג. טווח מחירים: 279₪ - 1990₪ והקולקציה תימכר בחנויות טומי הילפיגר ובאתר FACTORY54.CO.IL

© יחצ

 ויטמין C טהור לפנים

לוריאל פריז, מותג טיפוח הפנים מס' #1 בעולם, משיק סדרה חדשנית לעור הפנים: 'רויטליפט קליניקל'  (REVITALIFT CLINICAL), עם רכיב הדגל המרכזי: ויטמין C, הכוללת שני מוצרי טיפוח: סרום ויטמין C ותחליב פנים עם ויטמין CוSPF50-להגנה מפני השמש.

סרום ויטמין C טהור, מטפל בשלוש בעיות העור המוכרות ביותר: קימטוטים, נקבוביות וגוון עור לא אחיד.  הוא מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה 12% ויטמין C טהור, מסייע לנראות עור זוהר ומואר יותר.  בנוסף, חומצה סליצילית (0.45%) המסייעת בהפחתת נקבוביות והחלקת מראה העור, ו-ויטמין E (0.25%) המסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה. סרום 'רויטליפט קליניקל' ויטמין C מסייע במראה עור קורן יותר פי 2 וחלק יותר פי 3 בחודש שימוש אחד. הפחתת הקימטוטים היא בכ- 55%, צמצום מראה נקבוביות בכ- 59% ושיפור את הגוון עור בכ-53% !

תחליב פנים 'רויטליפט קליניקל' ויטמין C עם הגנה מהשמש SPF50,  מפחית קימטוטים וכתמי עור כהים, מעניק גימור שקוף ומתאים לכל גווני העור.  מוצר משלים לסרום ויטמין C טהור שבסדרה, וכחלק משגרת טיפוח המסייעת לטיפול בכתמי עור.

תחליב הפנים מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה: נוגד חמצון (אנטיאוקסידנט), ויטמין C - המסייע בתהליכים נוגדי חמצון והזדקנות הנגרמים מקרני השמש וזיהום אוויר הרב בחיינו. בנוסף, ויטמין E לחיזוק יעילות אנטיאוקסידנטים חשובה לשמירת בריאות העור. וכן, מכיל גליצרין וחומצה היאלורונית להחדרת לחות מרבית לעור. מחיר השקה:  סרום ויטמין C ומחיר תחליב פנים ויטמין C עם SPF50 ליולי 2023: 89.90₪ ליחידה.

לאחר שניסינו: מוצרים מצויינים לפנים, עם מרקם נעים שנספג בקלות על העור. ממליצים לשים אותם בוקר וערב, שניהם - קודם סרום ואז תחליב פנים, באופן יומיומי.

© צילום יחצ חול

 I'm Barbie Girl with A Barbie Nail polish

מותג הציפורניים OPI משיק קולקציית קפסולה מיוחדת בהשראת הסרט "ברבי", יחד עם
האחים וורנר ומאטל, ברבי יוצאת מהמסך הגדול אל העולם האמיתי בקולקציית לק אייקונית ומרהיבה.

הקולקציה כוללת 9 גוונים שונים של ורוד, כחול וצהוב, וגווני גליטר מנצנצים בורוד וכסוף.
הגוון המוביל בקולקציה הוא ורוד לוהט הזוכה לשם האייקוני "היי ברבי" יתר גווני הקולקציה זוכים גם כן לשמות המתכתבים עם הסרט והעולם של ברבי. OPI מתרגשים לשתף פעולה עם האחים וורנר ומטאל בקולקציה זו וגאים לייצג את הערכים המשותפים להם ולברבי- ביטוי עצמי, העצמה והכלה.

הלקים של OPI מתאפיינים בפורמולה פיגמנטית עשירה במיוחד המאפשרת מריחה אחידה ללא פסים ומספקת מראה מבריק ותוצאה עמידה עד שבעה ימים. ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי סופר פארם החל מיולי הקרוב בסמוך לקופות. מחיר מומלץ לצרכן: 54.9 ש"ח.

© צילום יחצ

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קרמי הגוף של EFFECTIVE-CARE ומשיקה קרם לחות רב שימושי המתאים לעור הפנים, הגוף והידיים. הקרם מעניק לחות אופטימאלית ומראה עור חלק ורענן ונספג במהירות בעור.

קרם הלחות הרב שימושי הינו פרי פיתוח מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר ובעל פורמולה מתקדמת בעלת פעילות משולשת: לחות מוגברת, הזנה וריכוך העור. הקרם מגיע במרקם נעים שנספג במהירות, מעניק לעור לחות ל-72 שעות ומכיל רכיבים פעילים ייחודיים כגון חומצה היאלורונית, חמאת שיאה וויטמינים להזנה ולריכוך העור.

הקרם ללא פראבנים, נבדק דרמטולוגית, עבר בהצלחה מבחן סנסטיב ומתאים גם לעור רגיש.  קרם הלחות הרב שימושי מוצע בשני וריאנטים, קרם בניחוח עדין, וקרם ללא בושם המועשר גם באלוורה להרגעת העור ומתאים לעור רגיש במיוחד.

תכולה:  200 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן 34.90 ₪, לרגל ההשקה מחיר הכרות של 24.90 ₪ בלבד במהלך חודש יוני. להשיג ברשתות השיווק והפארם הנבחרות.

לאחר שניסינו: אנחנו מאד אוהבים מוצרים של ד"ר פישר, המרקם והריח! עושים את העבודה! שיהיה לכולנו קיץ מלא לחות!

© צילום: יעל האן

 הגבר המטופח

עור הגבר, העבה יותר מהנשי ב 30%, חשוף לעיתים קרובות יותר לתנאי שטח קשים, לחוסר הקפדה על סביבה היגיינית ובשל כך מפתח זיהומים ובעיות לעיתים קרובות. על מנת לשמור עליו גמיש, מתוח ובעל מראה צעיר לאורך זמן, יש לבחור קרם לחות עמוס ברכיבים טבעיים אשר ידועים גם בתכונות מרפאות כגון תמצית צבעוני שחור, אלוורה ועוד. קרם כזה מחייה את העור ומשפר את החוסן הכללי שלו.

 כדי להתמודד עם בעיות עור ספציפיות, יש להשתמש ולבחון סרומים, ובמיוחד כאלו שנועדו בהתווייתם להילחם בתופעות בלאי והזדקנות. הסרום של ליראק פריז לגבר נלחם ביעילות בסימני ההזדקנות, מפחית קמטים וקמטוטים ומסייע לגוון עור אחיד. עם מרקם קל ואוורירי, הסרום נספג בקלות, חודר ללא מאמץ לעור, ולא משאיר שאריות שומניות. על ידי שילוב הסרום בשגרה, גברים יכולים לחוות שיפור ניכר במרקם העור ובזוהר. לעיתים קרובות, גברים מעידים על כך בהתפעלות, כשהעור מרגיש שונה.

© צילום: אסף לוי

 

תגיות
תגובות