איזה יופי: בקיץ הזה ננעל סניקרס צבעוניות. ADOBESTOCK

איזה יופי: בקיץ הזה ננעל סניקרס צבעוניות

תוסף התזונה לשיער, שפתונים עמידים, הדרופ של נטע אלחמיסטר ומותג הסניקרס הספרדי הגיע לישראל • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והסטייל? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

הסניקרס הספרדי

HOFF הינו מותג נעלי סניקרס ספרדי, אשר בימים אלו עושה את צעדיו הראשונים בזירה הבינלאומית. המותג HOFF התחיל כעסק מקוון באלצ'ה (אליקנטה) בשנת 2017 והפכה לאחת החברות המבטיחות ביותר בתעשיית האופנה בספרד וכיום הוא בין מותגי הסניקרס הצומחים באירופה. לאחרונה פתחה חנות חדשה בעזריאלי ת"א.

כחלק מאירוע השקת החנות, HOFF השיקה דגם יוניסקס חדש TRACK&FIELD. הסדרה החדשה בהשראת מנעלי ספורט אתלטיות אייקוניות, נותנת כבוד למורשת האולימפית העשירה על ידי שמות הדגמים בקטגורייה, כולם בהשראת יוון העתיקה. דגם TRACK AND FIELD הוא דגם רטרו, השואב השראה מנעלי ריצה. הדגם משלב זמש וניילון בצבעוניות מגוונת המשפקת את זהות המותג, תוך שמירה על נוחות ואופנתיות. דגםTRACK AND FIELD  עושה זאת עם מבחר דגמים יומיומיים, המתאימים לכל בילוי, עונה או סגנון שתרצו להתמקד בו. 

הסילואטה החדשה הזו בסגנון OLD SCHOOL היא קריצה לנוסטלגיה, שילוב של אסתטיקה ספורטיבית ואופנה עכשווית, עם נגיעה מרעננת ומודרנית שהופכת את הסניקרס של HOFF לייחודיות בקטגוריה.  מחירים: סניקרס: 429-639₪, תיקים : תיקים נע בין 359-639₪, ארנקים: 149₪, קולקציית אופנה: 145-410₪.

לאחר שניסינו: אי אפשר שלא להתאהב בקולקציה החדשה! אבל בינינו, גם הסנדלים תפסו לנו את העין חזק! אז רכשנו גם וגם. סניקרס וסנדלים בצבעים מגניבים, עם כריות מובניות בפנים לריכוך כפות הרגליים וסופר נוחות.

© צילום: רפי דלויה

תוסף תזונה לשיער

איבוד שיער אינטנסבי, דלילות ונשירה מוגברת, יכולים להוביל לתחושות של מבוכה וחוסר בטחון ולהשפיע  על ההערכה והבטחון העצמי של האדם. כאשר שיער נחשב לסמל הנשיות, זה לא מפתיע שנשים רבות חשות תסכול וחוסר אונים כשהן חוות נשירה ואיבוד שיער. החדשות הטובות הן שקיים תוסף תזונה פורץ דרך שעוזר לטפל בנשירה:  FILL IT (פיל איט) מבית דה אי ברנד (THE A BREAND) .

כאשר השיער מתחיל להדלל או לנשור, זה יכול להוות סימן לבעיות בריאות, לחץ, או מחסור ברכבים תזונתיים. בעזרת צוות המומחים של המותג פיל איט,  הכוללים מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים, השיקה חברת דה אי ברנד, תוסף תזונה ברמה בינלאומית,  המכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים, החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק,  בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף.

רכיבי התוסף כוללים: קולגן, חומצה פולית, ביוטין, אבץ, ויטמין B. מה שהופך את התוסף FILL IT לעוצמתי הוא 100% רכבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים. מחירים: מארז בייסק לחודשיים- 369 שח, מארז פרימיום שלושה חודשים- 469 שח, מארז לאקס לחצי שנה 859 שח.

 

© צילום יחצ

 משפחת הניודים מתרחבת

מותג האיפור הבינלאומי מס' 1 בעולם 'מייבלין ניו יורק' משיק חמישה גוונים חדשים בצבעוניות של משפחת הניודים, לסדרת השפתונים 'סופר-סטיי ויניל אינק'  (Super Stay Vinyl Ink). שפתוני 'סופר-סטיי ויניל אינק ניודס' בעלי פורמולה חדשנית, עשירה בפיגמנט חזק, אינה נמרחת ועמידה עד 16 שעות! עם תחושת לחות מתמשכת. האפליקטור משודרג למריחה  כדי לספק תוצאה מדויקת וגימור מבריק במשיחה אחת.

הסדרה החדשה כוללת 5 גוונים המציגים תפיסה חדשה ומרעננת לניודס הקלאסי בעל פיגמנט אינטנסיבי עם עמידות עד 16 שעות וגימור מבריק. אריזת השפתון בעיצוב מלוטש ושובבי. הוראות שימוש: יש לשקשק את המוצר לפני השימוש ולמרוח אותו על השפתיים לכיסוי מושלם. לדיוק מושלם היעזרי בחוד האפליקטור לשרטוט קווי המתאר של השפה. מחיר מומלץ לצרכן:  45₪.

לאחר שניסינו: אהבנו את המרקם והצבע על השפתיים! לא הרגשנו הבדל משמעותי מהסדרה הקודמת של השפתונים של מייבלין MATTE INK, שנשארת לאורך זמן ולכן לא היינו ממהרים להחליף.

© צילום יחצ

לניקוי עמוק של עור הפנים

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק סדרת קלינסרים חדשה, המיועדת לניקוי עמוק של העור תוך שמירה ואיזון המערכת המיקרוביוטית עם פורמולות חדשות המעניקות לעור את כל האמצעים להגן על עצמו ולשמר את חוזקותיו הטבעיות .

מוצרי הסדרה טבעיים וטבעונים ( ללא מרכיבים ממקור חי), נבדקו דרמטולוגית ושומרים על איזון חיידקים להגנת העור ותומכים במנגנונים הטבעיים, כמפתח לתוצאות מוכחות קלינית, נראות לעין לאורך זמן ולטווח ארוך. מוצרי הסדרה מורכבים מחומרים פעילים המנקים בעדינות את העור ובד בבד שומרים על שלמות שטח הפנים שלו, מספקים מנה נדיבה ומגוונת של ויטמינים ורכיבי תזונה חיוניים בכל ניקוי, מדי יום ביומו, ותנאים אופטימליים להתפתחות תקינה של קהילת המיקרו-אורגניזמים החיונים לבריאותו. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש.

קצף הניקוי החדשני מועשר לטיהור העור -99% רכיבים טבעיים, מטהר ומרגיע את העור, אוורירי ונדיב בבועות, מותיר את העור נעים נקי ורגוע לאחר שטיפה. לא מייבש את העור, מעניק לחות ומועשר בקומפלקס פרהביוטי השומר על העור. נבדק דרמטולוגית.  150 מ"ל, מחיר- 129 שח.

© צילום: שי פרנקו

הדרופ של נטע

כשנה לאחר השקת מותג הביוטי שלה, נטע אלחמיסטר, שכבשה את קטגוריית השיזוף העצמי בישראל, מרחיבה את המותג ונכנסת לקטגוריות ביוטי נוספות – איפור, טיפוח הפנים והגוף וטיפוח השיער, כשבכל תקופת זמן קצרה יושק 'דרופ' של מוצר חדש. בין ההשקות הראשונות: 

BYNETA- UPGRADE Mascara - מסקרה לעיבוי, הארכה והרמה מידית של הריסים. המסקרה החדשה מעניקה מראה המעניק מידית נפח דרמטי ואפקט הארכה והרמה עוצרי נשימה לאורך זמן. הנוסחה המתקדמת מאפשרת בנייה בשכבות ומכילה טכנולוגיות חדשניות ופיגמנטים עשירים, למראה ריסים מורמים, מלאי אורך ונפח - מהשורש ועד הקצה. מחיר- 69 ₪

BYNETA- RUNWAY READY Clear Brow Ge - ג'ל גבות שקוף למקסימום קיבוע, טיפוח והזנת הגבות. הפורמולה המתקדמת מגדירה ומקבעת את הגבות עד 24 שעות ומכילה מגוון רכיבים המזינים, מטפחים ומגינים על שיער הגבה. המוצר מאופיין במיכל ייחודי המאפשר שליטה מירבית וכן במברשת ייחודית, קצרה במיוחד, המאפשרת סידור קל ונוח של הגבות. הג'ל מעניק לגבות מראה טבעי ורך ובגימור שקוף – מט מושלם כל יום מחדש ועמיד במיוחד לאורך שעות רבות. מחיר –69 ₪  

BYNETA BROWNIE BRONZE- Skin Perfecting Bronzer - ברונזר נוזלי ליצירת מראה שזוף, קורן ומלא חיים הנשאר לאורך כל היום. מועשר בוויטמין E , בנוגדי חמצון ובפפטיד אנטי אייג'ינג עוצמתי, לשילוב בשגרת הטיפוח היומיומי. מומלץ לערבב עם קרם יום/סרום פנים לתוצאה מיטבית ומראה עור שזוף ומושלם. קל לשימוש וניתן להסרה בקלות כחלק משגרת האיפור והטיפוח היומיומית. מחיר – 79 ₪  

מוצרי המותג נמכרים באתר byneta.com ובאתר הבינלאומי של המותג, טרמינל x, חנותיו הדיוטי-פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון בשדה התעופה (טרמינל 3 וטרמינל 1) ובחנויות המובילות של רשתות סופר-פארם, משביר, BE, גוד-פארם ועוד.

לאחר שניסינו: המוצרים של נטע מצויינים ולגמרי עושים את העבודה, עפנו על הברונזר הנוזלי ששיזף לנו את הפנים בקלות. יאללה מחכים למוצר הבא!

© צילום: נטשה זריקר, יוסי מיכאלי

חכם (ושיקי) בשמש

קולקציית הכובעים הנחשקת של מותג הכובעים והאופנה הבינלאומי NEW ERA ומותג אופנת הסטריט היוקרתי האמריקאי FEAR OF GOD נחתה בחנות הדגל של NEW ERA  בדיזינגוף סנטר בתל אביב. FEAR OF GODהוא מותג אופנת סטריט יוקרתי אמריקאי ופרי יצירתו של ג'רי לורנזו, מייסד החברה. המותג מזוהה עם כוכבי ענק כמו ג'סטין ביבר, קנדריק לאמאר, מייקל ג'ורדן, ביונסה, ג'רארדלטו ועוד.

הקולקציה כוללת מגוון כובעי 59Fifty (FITTED)) בהשראת הצבעים האייקוניים המזוהים עם קבוצות הבייסבול הנודעות -   New York Yankees, New York Mets, Cincinnati RedsSan Diego Padres, Atlanta Braves,  Oakland A's. הדגמים מעוטרים בלוגו הרקום המסורתיעם האות F ששולבה כמחווה לכובע של דטרויט טייגרס בעוד שסמל "החובט" המזוהה עם ליגת הבייסבול הבכירה MLB רקום מאחור. הצבעים המובילים בקולקציה הם גוונים עמוקים וחזקים של - כחול כהה, אדום בוהק, חום, ירוק דשא , צהוב ונגיעות כתום. מחיר דגם: 299.90 ש"ח

© יחצ חול

סדרה חדשה לניקוי הפנים

סדרת מוצרי הניקוי לפנים החדשה של  Crêmaמבוססת על פורמולות חדשות, מכילה רכיבים ממקור טבעי ומגוון הידרוסולים ממקור צמחי, בנוסחה עתירת לחות המונעת תחושת גירוי ויובש בעת הניקוי, בתוספת קמומיל המסייע להרגעת העור. שטיפת פנים עם הסדרת לניקוי הפנים החדשה של קרמה מעודדת שמירה על בריאות העור ומעניקה רעננות, תחושת רכות, נינוחות ומראה חלק יותר וקורן. כל מוצרי הסדרה מכילים רכיבים ממקור טבעי, נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פרבנים, סיליקונים, שמן מינרלי, או פתלאטים. מיוצרים בנוסחה טבעונית ולא נוסו על בעלי חיים. המוצרים בסדרה: 

FACIAL CLEANSING GEL - ג'ל לניקוי יומיומי עדין של עור הפנים, ג'ל לניקוי הפנים מועשר בגליצרין, הידרוסול סיקה (סנטלה אסיאטיקה), קמומיל ו 90% רכיבים ממקור טבעי, המסייעים בפעולת ניקוי יעילה ונעימה. מסייע בהסרת כל סוגי הלכלוך, האיפור והשומן המצטברים על העור וגורמים למראה מחוספס, אפרורי ולתהליכי הזדקנות מהירים. אינו גורם ליובש או גירוי ומותיר תחושה נעימה של רעננות מתמשכת.

 FACIAL CLEANSING SOAPתרחיץ לניקוי יומיומי של עור הפנים, תרחיץ במרקם קרם לניקוי עור הפנים מועשר בגליצרין, קמומיל, הידרוסול קמיליה ו 90% רכיבים ממקור טבעי, המסייעים בפעולת ניקוי יעילה ונעימה. מסייע בהסרת כל סוגי הלכלוך, האיפור והשומן המצטברים על העור וגורמים למראה מחוספס, אפרורי ולתהליכי הזדקנות מהירים. מותיר את העור רווי לחות ובתחושה נעימה של ניקיון מתמשך.

FACIAL EXFOLIATING CLEANSER – ג'ל פילינג לניקוי וטיהור עור הפנים, ג'ל פילינג לפנים מועשר בגרגירים מקרוסקופיים, גליצרין, הידרוסול מורינגה וקמומיל, המסייעים בפעולת ניקוי יעילה. עיסוי הגרגירים משחרר תאים מתים, שומן בפתח הנקבוביות ואת כל סוגי הלכלוך והאיפור, הנצמדים לעור וגורמים למראה מחוספס ואפרורי.  מותיר את העור בתחושה נעימה של ניקיון ורעננות מתמשכים. מחיר מומלץ לצרכן: 16.90₪

 

© צילום: טל אזולאי

 

תגיות
תגובות