איזה יופי: מי צריך חזייה כשיש מדבקות?. ADOBESTOCK

איזה יופי: מי צריך חזייה כשיש מדבקות?

אוברול ספורטיבי ומחטב, בושם בריח פירותי, הסוף לחזייה הבולטת והטיפול שיסייע לכם בהעלמת הצלוליט • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קבלו כמה מהמוצרים והטיפולים החדשים!

ספורט בשיא הסטייל

חברת האופנה strongful משיקה את דגמי האוברול החדשים לנשים שתכלול כ2 דגמים בצבעים ב5 צבעים שונים ותיתן מענה לטרנד המובילים של העונה, תוך כדי שמירה על איכות ונוחות. המחשבה שעומדת מאחורי הקולקציה ועיצוב הגזרות השונות היא האפשרות להתאים לעצמה את הגזרה שהכי מחמיאה לה. מה שמחבר ומאפיין את כל הדגמים בקולקציה אלו התפרים שיוצרים דוגמא ייחודית על כל פריט והופכים את הקולקציה לאופנתית ולא רק ספורטיבית.
בעזרת התפרים הבגד מיוחד ומרשים ועומד בפני עצמו ללא צורך ביצירת לוק משלים

הדגמים החדשים: אוברול קצר (אורך בייקר) -מחיר: 259₪, אוברול ארוך - מחיר: 259₪. הדגמים מגיעים בחמישה צבעים- שחור, מוקה, ירוק זית, ירוק בהיר, אפור. האוברול בעל כתפייה עם סגירת וו למטרת לבישה קלה ונוחה עם פתח קאט אאוט אופנתי היוצרת דוגמא ייחודית ושונה מאוברולים קלאסיים ובעלת שכבה כפולה בחזה לתמיכה גבוהה יחד עם ריפודיות שניתנות לשליפה. טווח המידות הינו XXS ועדXL.

© צילום: עירד נצר

הסוף לחזייה בולטת

Isabelle הוקמה ב-1999 בשביל לספק מענה לכל תרחיש לבוש, בכל גיל ועבור כל מבנה גוף. באיזבל קיים מגוון רחב של פריטים ואביזרים משלימים ייחודיים בתחום לבני הנשים – ממדבקות לפטמות, דרך מאריכי ומרחיבי חזיות ועד גרביונים – תוך הקפדה על מקסימום נוחות ואיכות בלתי מתפשרת. כל הפריטים של המותג היפואלרגניים, מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה מושלמת לגוף, מתוך הבנה שהלבשה תחתונה צריכה להרגיש כמו חלק ממך – ולא פחות מכך, ללא מגבלות ובתחושת ביטחון מוחלטת.

עם איזבל אפשר להוציא סופית מהלקסיקון את "אין לי חזייה מתאימה לאאוטפיט הזה" כי המוצרים המעולים פותרים כל בעיה. טווח מחירים: 9.90-99.90 ש"ח.

לאחר שניסינו: הפתרון לכל אירוע. קיים מגוון רחב של מדבקות שמתאימות לכל בגד אפשרי, משמלה עם גב חשוף, מחשוף ואפילו לחולצת סטרפלס! ובנוסף לכל, המחיר נגיש לכולם.

© צילום יחצ

מעלימים ת'צלוליט

בעיית הצלוליט, תופעה בלעדית כמעט באופן מוחלט לנשים, מקבלת תשומת לב רבה מאחר שהיא שכיחה אצל 90% מהנשים, צעירות ומבוגרות, מלאות ורזות כאחת. בשל כך גוברת גם הדרישה לטיפולים יעילים, בטוחים ומניבי תוצאות מהירות. טכנולוגית גלי הרדיו RF – Radio Frequency נותנת מענה לשאלה – איך להעלים צלוליט בלי ניתוח.

טכנולוגיה חדשה וייחודית זו פועלת לטיפול בהצרת היקפים, טיפול בצלוליט והמסת שומן, ואף מתיחת עור עודף באזורים רבים בגוף (ה'מדלדל' ביד עליונה, סנטר כפול ונפול, בטן לאחר הרזייה או לידה ועוד). לעומת הליכים כמו שאיבת שומן או בודי טייט, כאן אין כל צורך בסכין המנתח וההליך נעשה ללא כאבים ולא מותיר סימנים.

תהליך המסת שומן בגלי רדיו מאפשר סילוק של  עודפי שומן, נוזלים וחומרים בלתי רצויים מהגוף דרך הפתחים הקיימים בקרומי התא. חימום פנימי ועמוק של רקמת השומן גורמת להאצה של זרימת הדם והגברת קצב חילוף החומרים ופירוק השומן. כיוון שמספר תאי השומן בגופנו הוא סופי, כמות שנקבעת עד לסוף תהליך ההתבגרות שלנו, אחרי פירוק של תא שומן הוא לא גדל מחדש, וזוהי גם גדולתו של הטיפול. התוצאה הראשונית ניכרת כבר לאחר הטיפול הראשון.

הטיפול בגלי הרדיו להעלמת הצלוליט מותאם לכל מטופלת על פי מצב עורה ובהתאם לציפיות שלה מהטיפול. את הטיפול מעניקות צוות הביוטי-טק של יפה מקסימוב, מטפלות מקצועיות ומיומנות שהוסמכו לטיפול במכשיר ה-RF והן מבצעות את הטיפול ברגישות ובמסירות, עד לקבלת התוצאה הרצויה.הטיפול נעשה בעזרת מכשיר האקסנט פריים מבית אלמה ישראל. לרוב נטפל בסדר של בין שישה לעשרה טיפולים (תלוי מצב) וכמובן לאחר מכן נדרשים טיפולי חיזוק אחת לחצי שנה. מחיר טיפול בודד בין 600 ש"ח ל- 800 ש"ח תלוי בסדרה הנרכשת.

לאחר שניסינו: מדובר בטיפול יחסית פשוט ולא כואב בכלל! מרגישים בעיקר חום והוא אורך כ-45 דקות בהן אתם שכובים על מיטת הטיפולים. את התוצאות רואים בד"כ אחרי שלושה טיפולים, אחרי שהעור מצטמק והופך לחלק. חשוב לומר שלא מדובר בהעלמת הצלוליט לחלוטין אלא צמצום משמעותי.

© אופיר הראל, יחצ

בריח פירותי

רשת 'APRIL' גאה להשיק בבלעדיות את הניחוח החדש מבית אחד ממותגי הבישום היוקרתי והמוביל בעולם, 'Hermes'. הניחוח החדש, שנרקח על ידי כריסטין נאג'ל, הבשמית הראשית של בית הרמס יושק בעולם בחודש ספטמבר ושואב את השראתו מאומנות הצעיפים האייקונים של בית הרמס, המכונים "טוויל'ס".

הניחוח החדש הוא חלק מסדרת הבשמים המצליחה twilly d’hermes. ניחוח הבושם הוא פרחוני-פירותי עליז, עטוף בחושניות עם תווי גינג'ר ליצ'י ומאסק.הבשמית כריסטין נאג'ל יצרה את הניחוח בחתימה ייחודית של תווי פריחת ג'ינג'ר, כשהתו העליון והפירותי הוא של הליצ'י והתו האחרון מחבק ועוטף בריח מאסק. שמו של הבושם נבחר ככינוי המעלה חיוך על השפתיים, הוא קליל, שובב וניתן לבטא אותו בקלות.

על הבקבוק נמצא צעיף ASTOLOGIE NOUVELLE , אחד מסמליו המפורסמים של בית הרמס שעוצב על ידי המעצב פראנסוואה פקונה בשנת 1963. היצירה הריבועית אשר הודפסה על הצעיף מציגה שולחן אסטרולוגי מתקופת הרנסאנס המסמל את החופש והיכולת לשחק עם הזמן, להעז, לשנות ולחלום.

לאחר שניסינו: הריח משגע, אהבנו ממש! העיצוב סופר מגניב ומיוחד. הבעיה היחידה היא שמדובר בבושם בגודל יחסית קטן (85 מ"ל), והמחיר גבוה.  

© יחצ אפריל

הסוף לפצעונים

המרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה שמתמחה בטיפול באקנה ובפוסט אקנה בשיטה בלעדית מציג 2 תכשירים לטיפול באקנה ושגרת טיפוח נכונה. תכשירי החברה מיוצרים במעבדות רבקה זיידה בישראל ומבוססים על חומרי הגלם הטובים ביותר. התכשירים

כוללים רכיבים טבעיים ייחודיים מיפן, קנדה, צרפת וגרמניה שהוכחו כאפקטיביים לטיפול באקנה כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, תמציות בוטניות, צמחי מרפא ופפטידים. מוצרי החברה אינם מכילים פרבנים, סיליקונים או מרכיבים איריטנטים. כל תכשיר פותח במשך מספר שנים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו מזעור מולקולות, ננו טכנולוגיה ואנקפסולציה. מוצרינו עברו תהליך קפדני של בקרת איכות, אושרו ע"י משרד הבריאות, ובעלי תקן GMP ותקני ISO בין-לאומיים.

HELP ME  -ג'ל ייחודי לטיפול נקודתי בפצעונים וקומודונים, מנטרל שומניות, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה: HELP ME הוא ג'ל ייחודי לטיפול נקודתי בפצעונים וקומודונים. מדובר בתכשיר ייעודי לטיפול נקודתי בפצעונים עם ראש ולמניעת הופעה של פצעונים חדשים. התכשיר מנטרל שומניות במהירות, מנקה את הנקבוביות משומן יתר, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה. מיועד לריפוי מהיר של פצעים שכבר נמצאים בעור ולמניעה של פצעים ופצעונים חדשים באמצעות שימוש קבוע בתכשיר. מחיר: 260 שקלים, כמות: 15 מ''ל

סבון פנים אקנה קלריפיינג - ניקוי ללא ייבוש העור -  Clarifying Cleanser - סבון פנים אנטי בקטריאלי לעור בעייתי. הסבון מטהר את העור מבלי לייבש אותו. מכיל שילוב סינרגטי של תמציות בוטניות רבות עוצמה, בין היתר: הממליס, קמומיל, אלנטואין וגם את הרכיב הטבעי דבש שמסייע לשקם את העור האקנתי. לשימוש יום וערב- כמות קטנה (חצי לחיצה), על פנים רטובות לפני התחלת שגרת הטיפוח. לשטוף היטב. מחיר: 180 שקלים, כמות: 125 מ"ל.

© יחצ

דינמי ועוצמתי

ניו יורק (2023) - Abercrombie & Fitch שמחה להכריז על הגעתו לארץ של הבושם האייקוני האהוב והמוכר לגבר  Abercrombie& Fitch FIERCE. הגבר של FIERCE בטוח בעצמו, בגבריות שלו, מעודן וחסר פחד. 

הניחוח של FIERCE, בהשראת כוחות הטבע הדינמיים והעוצמתיים, כמו הים הכחול העמוק או סופת רעמים. FIERCE הוא אחד הריחות המבוקשים בעולם, ניחוח בלתי נשכח, אייקוני, נועז ועוצמתי. נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה למשך שעות! מחיר 100 מל, 399 ש"ח

© צילום חול

מתיחת פנים

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק את סדרת ליפט אינטגרל החדשה, פטנט חדשני, מבוססת על 97% מרכיבים טבעיים, מסייעת לעור לבנות את עצמו מחדש – ארכיטקטורה של העור ומעניקה מראה עור מתוח, מלא לחות, נפח וזוהר, מרקמים קלילים והתאמה עדינה גם לעור רגיש. מוצרי הסדרה מגיעים במיכל הניתן למילוי מחדש בהתאם לערך מרכזי של ליראק פריז הדוגל במחויבות סביבתית ואקולוגית.

סדרת ליפט אינטגרל החדשה פועלת על חידוש הקולגן, האלסטין וכוללת חומצה היאלורונית מקופסלת ומשולשת. בנוסף, גליקופרוטאין, חלבון המצוי בתוך שכבות העור, אנטי דלקתי ומחבר את שלושת האלמנטים יחד על מנת לשקם את מבנה העור, זהו אפקט משולב ליצירת גמישות, מוצקות ומתיחה לעור. יעילות קלינית מוכחת: -10% ירידה בנפח הקמטים תוך 15 דקות מהמריחה, -24% ירידה בכמות הקמטים לאחר 28 ימים. מוצרי הסדרה ליפט אינטגרל:

סרום חדשני להרמה לפנים: ממצק, מעניק לחות, מחליק קמטים וקמטוטים. תכולה 30 מ"ל מחיר 369 ₪  

קרם יום מחדש לפנים ולצוואר:ממצק, מעניק לחות, מחליק קמטים וקמטוטים. תכולה: 50 מ"ל, מחיר 349 ₪  

קרם לילה מחדש לפנים ולצוואר:משקם, מזין , מחליק קמטים ומעניק נפח לפנים. תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 349 ₪.  

קרם עיניים וסביב השפתיים: ממצק, מהדק, מחליק קמטים וקמטוטים, בעל אפקט הרמה. תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 239 ₪.

לאחר שניסינו: קרם היום החדשני של ליראק במרקם נעים ונוח, מחליק את הפנים ונותן תחושה נעימה. צריך להתמיד בו כדי לקבל את האפקט הרצוי.

© שי פרנקו

טיפוח הגוף בריחות פירותיים

שנה חדשה, סדרה חדשה: רגע לפני ראש השנה המותג האהוב MILLUCA יוצא לראשונה עם סדרת טיפוח לגוף המכילה חומרים פעילים. מוצרי הטיפוח של המותג שנמכר בסופר-פארם יכילו חומרים כמו קולגן, חומצה היאלרונית, אלסטין וניאצינמיד. הסדרה כוללת קרמי גוף ותרסיסים מונה שמונה מוצרים בארבעה ריחות של קיץ – וניל, אננס, קוקוס ומנגו, במחירים של עד 29.90 שקל.

תרסיס וקרם וניל מועשרים בניאצינמידהמסייעים להענקת מראה עור אחיד וחלק יותר, להקלה על אדמומיות ולהזנה של העור.

תרסיס וקרם אננס מועשרים בקולגן המזינים את העור, מעניקים לחות ומראה רך ומלא חיים. הקולגן שנמצא בתרסיס ובקרם מסייע בשיפור רמת המוצקות של העור. 

תרסיס וקרם קוקוס מועשרים בחומצה היאלרוניתהמזינים את העור, ומעשירים  אותו בלחות ומעניקים מראה מלא בגלואו. החומצה ההיאלורונית שנמצא בתרסיס ובקרם לוכדת את הלחות בעור, משמרת אותו לאורך זמן, מסייעת בהפחתת סימני גיל, ומעניקה לעור מראה חלק במיוחד.

תרסיס וקרם מנגו מועשרים באלסטין המסייעים בהגברת רמת הגמישות הטבעית של העור, ובהענקת מראה חיוני ומאוזן. אלסטין מתפקד גם כמסיר תאים מתים, ומסייע בהענקת מראה אחיד וזוהר. התרסיס והקרם מועשרים גם בחמאת שיאה, שמן שקדים מתוקים, ו-ויטמין E.

MILLUCA הוא מותג הביוטי שפיתחה והשיקה סופר-פארם ב-2018. תחת המותג נמכר מגוון רחב של מוצרים במחירים נגישים, ביניהם מוצרי איפור, טיפוח, ואביזרים לפנים, לגבות, לעיניים, לשפתיים, ולגוף. מיסט (תרסיס) מחיר 29.90 ₪, קרם גוף מחיר 24.90 ₪

לאחר שניסינו: פינוק לגוף! איזה כיף, איזה ריחות! הכי אהבנו את הריח של הקוקוס, שנשאר לאורך היום.

 

© יחצ

להתאפר בשיא המקצועיות ובשיא הזול

"ביוטיקייר" - BeautyCare, רשת הלואו-קוסט הגדולה והוותיקה בישראל, משיקה מברשות איפור מקצועיות חדשות, שישמשו באופן מקסימלי בכל תיק איפור לכל הצרכים השונים מהנחת צלליות, הארות והצללות ועד טשטוש קונטור ומריחת מייק אפ בכיסוי מלא! המברשות מאפשרות לכל אחת, הן למאפרת מקצועית והן לחובבנית, להתאפר ברמה מקצועית ובתקציב הוגן לכל כיס.

מברשת 26- הצללות והארות: מברשת איפור מיועדת לשימוש עם חומרים יבשים ואבקתיים ועל כן אידאלית ליצירת הצללות והארות, מריחת אבקות דחוסות וקרמים. היא מעולה לפיסול והארת הפנים, צלליות עיניים, להנחת סומק ושימר על עצמות הלחיים וטשטוש ומיזוג החומר בקלילות. מחיר לצרכן: 9.90 שקל.

מברשת 27- עגולה ומחודדת לצלליות: מברשת רכה במיוחד ( פלאפית) המיועדת להנחת צללית דחוסה או אבקתית על כל שטח העפעף. אידאלית לריכוך וטשטוש הצללות וליצירת מעבר רך בין הצבעים. המברשת מאפשרת דיוק מקסימלי בהיותה מחודדת, ומאפשרת מריחה אחידה. יעילה מאוד למריחה, מיזוג וליטוש בסיס באזורים שקשה להגיע אליהם ולקונסילר מתחת לעיניים. הסיבים הסינתטיים האיכותיים גמישים ומאפשרים שימוש נוח ומקצועי להנחה מהירה ופשוטה של צלליות. מחיר לצרכן: 5.90 שקל.

מברשת 28- רב תכליתית – להנחת קונסילר, מייק אפ וקונטור: מברשת איפור מקצועית להנחת קונסילר, מייק אפ וקונטור. בעלת עיצוב אלכסוני להנחה אחידה של הבסיס בכל אזור הפנים, ובמיוחד באזורים המעוגלים והמאתגרים יותר. השיער הסינתטי הרך של המברשת מאפשר מריחה קלה ואחידה של מוצרי איפור אבקתיים, קרמיים ונוזליים כאחד, מבלי לספוח את החומר אל שיער המברשת. המברשת מצוינת גם למריחת מייק אפ בכיסוי מלא ולטשטוש פגמי עור.  מחיר לצרכן: 9.90 שקל

איך נשתמש במברשות החדשות ובעזרת מה ?להלן מוצרי איפור מנצחים של רשת "ביוטיקייר": פלטת קונסילרים - 4 גוונים לנטרול ותיקון כתמי פיגמנטציה בעור הפנים. ירוק לנטרול אדמומיות, צהוב לנטרול פיגמנטציה כחולה, גוון שמנת ומוקה לתיקון והבהרה של כהויות אפרפרות. פלטת צלליות ושימרים – ONE4ALL– 8 צלליות בצבעי שקיעה רומנטית עתירי פיגמנט, משולבים בגימור מאט ומבריק, סומק ורדרד בנגיעות מוזהבות, שימר פנינתי, מכילה צבעי בסיס וגם צבעים דרמטיים, כולם שימושיים גם לאיפור עיניים, גבות, לחיים ונקודות הארה.  ללא טאלק, ללא פארבנים וללא רכיבים מן החי.

© צילום יחצ

 

 

תגיות
תגובות