איזה יופי: נלחמים בעייפות עם קונסילר עמיד. ADOBESTOCK

איזה יופי: נלחמים בעייפות עם קונסילר עמיד

קולקציית הדיאודורנטים החדשה, קצף ניקוי חדשני, בושם בריח פירותי, קונסילר עמיד לטשטוש הכהויות ומוצרים חדשים לשטיפת הפה וחיוך מלא שיניים • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קבלו כמה מהמוצרים והטיפולים החדשים!

בריחה מהעיר הגדולה

Coach Green שואב השראה הניחוח שואב השראה מהתחושה המרגיעה של בריחה מהאנרגיה הדינמית של העיר הגדולה. התחושה הזו עם ניחוח ייחודי המציע את האיזון המושלם בין רוח אורבנית תוססת לבין תחושה טבעית מחוץ לזמן.

הניחוח פירותי, ירוק הנפתח עם תו עליון מרענן של קיווי עסיסי וברגמוט פריך, מודגש על ידי תווים ארומטיים של רוזמרין וגרניום, לפני ייבוש לאזוב קריסטל אדמתי ועץ ארז גברי. הבקבוק כבגימור צבע ירוק מתוחכם בהשראת גווני האדמה העשירים המצויים בטבע ובעבודת עור של בית האופנה Coach. פקק הבושם בגימור מתכתי עם חריטה של סוס ועגלה על הבקבוק המסמל את הלוגו האייקוני של בית האופנה.

מחיר קואץ' גרין לגבר 100 מ"ל- מחיר מומלץ לצרכן ₪299, להשיג בכל רשתות הפארם: סופר פארם, BE, משביר, אתר הסחר ONLY'S.

© צילום יחצ

טשטוש הכהויות בקלי קלות

מותג האיפור מס' 1 בעולם מייבלין ניו-יורק משיק את הדור החדש של הקונסילרים העמידים קונסילר סופר-סטיי ((Super Stay Active Wear – קונסילר נוזלי במרקם קליל לכיסוי מלא. 4 גוונים חדשים לגווני העור השונים.

הקונסילר בעל פורמולה ייחודית בטכנולוגיה מהפכנית, המעניקה כיסוי מלא בגימור מאט, הסתרה מיידית וטשטוש עיגולים שחורים ופגמים ומעניק מראה טבעי. הקונסילר נוזלי, בעל מרקם קליל המתמזג נפלא עם העור, נראה ומרגיש כמו עור שני קל משקל, נושם, נוח ונמרח בקלות. קונסילר סופר-סטיי החדש עמיד עד 30 שעות(!) בפני חום, הזעה ולחות - מתאים לקצב החיים המהיר. בנוסף, האפליקטור הגמיש בעל קימור המקל על מריחה אחידה.מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪ (5 מ"ל)

לאחר שניסינו: הקונסילר נוח לשימוש עם אפליקטור גמיש, שמסתיר את הכהויות בשניות ונשאר עמיד לאורך כל היום! סופר ממליצים! חשוב לשים לב, שצריך לרכוש ספוגית שתסייע בספיגה של החומר על העור.

 

© יחצ חול

 כל מה שגבר צריך - בבקבוק אחד

הוואי גבר 4 ב-1 בהשקה ומיתוג חדש הכוללים פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי, מועשרת בתמצית מנטה ושמן חוחובה המזינים ומעוררים את הגוף והשיער עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. הזנה ורכות למראה שיער וגוף מטופח וניחוח שנשאר לאורך זמן.

כמו כן, המיתוג החדש כולל לוגו חדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה: הבקבוק והפקק החדש עשויים מ-50% פלסטיק ממוחזר! הוואי 4 ב-1 מתאים לשיער, לגוף, לפנים ולזקן, לתחושת רעננות קרירה ושיער נקי בריח ברגמוט ומנטה. מחיר מומלץ לצרכן 4 in 1: 14.90₪, תכולה: 700 מ"ל.

 
© סטודיו אלדד שאו

קולקציית הדיאודורנטים החדשה

אדידס משיקה מחדש מגוון של דאורונטים לגבר ולאישה, סדרת ספריי גוף לגבר וסדרת ג'ל רחצה לגבר שפותחו בשיתוף פעולה עם ספורטאים. הפרומלות כולן טבעוניות והאריזות ידידיות לסביבה. המוצרים מיועדים למי שלא מפחד לדחוף את עצמו לקצה גבול היכולת. 

ההשקה מחדש של סדרת ג'ל הרחצה לגבר פותחה עם פרומולות טבעניות ועם ניחוחות פרשיים שישאירו את הגוף בתחושה רעננה ונקייה. בנוסף הפרומולה ידועה בהיות "3 ב-1": ג'ל רחצה לגוף, שיער ופנים. הבקבוקים הם 100% ממוחזרים (למעט הפקק והתווית).  

הדאודורנט ספריי אנטי-פרספירנט  וספריי גוף לגבר מאפשרים להינות מהניחוחות הפופלארים המזוהים עם אדידס. בחזית הנשית מגוון הדואודרנטים כולל ספריי אנטי-פרספירנט ורול און עם 4 ניחוחות מובילים. האריזות של סדרת הרול און עשויות מ- 25% זכוכית ממוחזרת והפקקים 95% ממוחזרים. מחירי המוצרים המומלצים לצרכן ינועו בין 16.90 ל 24.90 בהתאם לסוג המוצר.

לאחר שניסינו: הדאודורנט שקוף ובעל ריח חזק. קיים מגוון רחב של ריחות, אנחנו התחברנו ל"FRESH ENSURANCE" שמחזיק לאורך שעות היממה.

© צילום יחצ

טוויסט של קוטור

LIBRE L’ABSOLU PLATINE, הבושם החדש שנוצר על ידי אן פליפו וקרלוס בנעים מגביר את המתח בין גברי ונשי, קר וחם, כוח וריגוש, שהוא סימן ההיכר של ליברה או דה פרפיום. קורן וזוהר כמו פלטינה יקרת ערך, אקורד לבנדר לבן רענן מציע פרשנות חדשה ונועזת לארומטי-פרחוני. 

בקבוק האיט-קוטור של ליברה משקף את ההתנגשות עם ניגוד מרהיב בין שני החומרים היקרים ביותר בעולם, פלטינה קרה וזהב יוקד. אלמנטרי באופן אבסולוטי. קוטור באופן אבסולוטי.

טוויסט של קוטור על סגנון גברי קלאסי, ליברה ל'אבסולו פלטין בנוי מרכיבים איכותיים שנוצרו במיומנות עבור איב סן לורן. בקולקציית הבשמים הייחודית, הרכיבים הטבעיים המקוריים העיקריים של הבושם פורקו, ולאחר מכן נבנו מחדש באמצעות טכניקות חדשניות כדי לשחרר את התמצית של כל תו. מחיר מומלץ לצרכן:499 ₪, לתכולת: 90 מ"ל.

© יחצ

לעור זוהר ונקי

לקראת החגים, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק מארז מתנה לעור זוהר "רדיאנס" הכולל קצף ניקוי חדשני טבעוני וטבעי עשוי מ 99% רכיבים טבעיים וקרם פנים לחידוש מרקם העור ולמראה זוהר וקורן.

מארז רדיאנס: המארז כולל את כל מה שאת צריכה להשגת עור זוהר ורענן , כולל ניקוי יסודי של העור ולחות אנטיאייג'ינג. קרם פנים מסדרת רדיאנס - מבוסס על מחקרים קוסמטיים לטיפול ולהגנה מפני נזקים סביבתיים ואורח חיים אינטנסיבי ומכיל רכיבי אנטיאייג'ינג, חומצה היאלורונית ותמציות צמחים אנטיאוקסידנטים, להעלמת קמטים ופגעי הגיל ולהחלקה מיידית של העור, בעל ניחוח עדין של וניל טבעי ופרחי אירוס לבן.  תכולה- 50 מ"ל

קצף ניקוי חדשני מסדרת הקלינסרים החדשה בעל פעולה כפולה לטיהור העור, טבעוני- ללא מרכיבים ממקור חי, עשוי מ 99% רכיבים טבעיים על בסיס אצות, מטהר ומרגיע את העור.  קצף אוורירי, נדיב בבועות מותיר את העור נעים, נקי ורגוע לאחר שטיפה, מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור רגיש. אינו מייבש את העור, מעניק לחות ומועשר בקומפלקס פרהביוטי השומר על העור. נבדק דרמטולוגית, ריח נעים וניטרלי. תכולה- 50 מ"ל. מחיר: 315 

© צילום: אסף לוי

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז ממשיך להשיק חדשות בעולם הקוסמטיקה - איפור וטיפוח נפגשים במוצר אחד בהשקת מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר החדש, המכסה פגמי עור ומכיל רכיב טיפוח של ניאצינאמיד 4%  ומסנן קרינה מפני נזקי השמש 25SPF.

המייק-אפ מכסה מיידית סימני פצעונים, אדמומיות, פגמי עור וצלקות, בגימור מאט ומנטרל ברק לאורך כל היום בגימור טבעי. הרכיב העיקר של המייק-אפ, הניאצינאמיד, הנמצא בריכוז של 4% משפר משמעותית את גוון העור ושומר עליו חלק לאורך זמן. 

מייק-אפ בעל פורמולה ייחודית- הניאצינאמיד הוא רכיב פעיל ומכונה רכיב 'הקסם' הודות ליכולותיו הרבות, כמו שמירה על לחות העור, הפחתת פיגמנטציה וסיוע במראה גוון אחיד של העור.כמו כן, הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, דבר ההופך אותו למרכיב טיפולי לעור הסובל מאקנה או רוזציאה. הוראות שימוש: יש לנער לפני השימוש. יש למרוח את המייק-אפ על עור נקי מאיפור, מחיר מומלץ לצרכן: 100 ש"ח (30 מ"ל)

© צילום יחצ

חיוך מלא שיניים

LISTERINE, מותג היגיינת הפה המוביל בעולם,מציע את מוצרי שטיפת הפה: LISTERINE TOTAL CARE המיועד למבוגרים ולילדים מעל גיל 12 ואת SMARTRINSE LISTERINE בטעם פירות יער לילדים.

LISTERINE TOTAL CAREמכיל6 יתרונות בולטים במוצר: מפחית את רובד חיידקים, מסייע בהגנה על החניכיים, שומר על הלובן הטבעי של השיניים, מפחית פלאק, עוזר במניעת בעיות חניכיים ומעניק נשימה רעננה לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 שקלים ל 500 מ"ל. 

LISTERINESMARTRINSE מותאם לילדים. בטעם פירות יער וללא אלכוהול. ליסטרין סמארט רינס, מכיל פלואוריד המחזק את אמיל השן ומסייע במניעת עששת עד 40% יותר מאשר דרך צחצוח בלבד.  בנוסף התכשיר מפחית את רובד החיידקים שהוא הגורם העיקרי לפלאק, שוטף את כל חלל הפה, השיניים, החניכיים והלשון ומסייע בהסרת שאריות מזון שנשארו לאחר הצחצוח.  מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים ל 250 מ"ל.

 

© ליסטרין יחצ

מבצע לתחילת שנה

עם פתיחת שנת הלימודים החדשה, המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעלי ספורט וסניקרס לחזרה לביה"ס ועכשיו במבצע : זוג שני ב 50% הנחה

עם פתיחת שנת הלימודים החדשה והחזרה לגן ולבית הספר, מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק קולקציית נעלי ספורט וסניקרס במגוון סגנונות, לבנים ולבנות בכל הגילאים!

השקת הקולקציה מלווה בקמפיין טלויזיה, סושיאל, דיגיטל , שילוט חוצות ושילוט בנקודות המכירה שחושף את ההיצע והיייחודיות שלה: שילוב אלמנטים וטכנולוגיות שהופכים את הנעליים לקלות לנעילה, החל מנעלי סליפ און ללא שרוכים להכנסה קלה של הרגל, שרוכי בנג'י נמתחים וסגירת סקוצ'ים על מנת להקל על הילדים בנעילת נעליים עצמאית ולהורים בבוקר.

הנעליים מתאימות לכל צורך ולכל פעילות, מעניקות נוחות מרבית תוך כדי שמירה על כפות הרגליים לאורך כל היום ומושלמות לשימוש יומיומי בבית הספר במהלך הלימודים ובהפסקה. טווח מחירים: 129.9 ש"ח- 279.9, עד ה 31.8

© יחצ
תגיות
תגובות