איזה יופי: התוסף החדש לשיער חזק ומלא ברק . ADOBESTOCK

איזה יופי: התוסף החדש לשיער חזק ומלא ברק

סכיני הגילוח החדשניים, קרם עיניים מלא בויטמין C, קרם לשיער מלא ברק ושמן סרום באפקט גלוס לטיפוח השפתיים • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קבלו כמה מהמוצרים החדשים!

גילוח ברמה אחרת

מותג  סכיני הגילוח הבינלאומי לנשים: INTUITION  (אינטואישן), משיק  סכין גילוח חדש במהדורה מוגבלת: אינטואישן למון ברי בריז (LEMON BERRY BREEZE). הסכין החדשה עטופה בסבון מוצק המעושר ברכיבים טבעיים בתוספת פירות יער ותמציות לימון אורגני, מועשרת בלחות ומיועדת  לגילוח חלק ללא חתכים וללא צורך בג'ל או קצף גילוח.

סכין הגילוח אינטואישן  מקציף ומגלח בפעולה אחת. הסכין  בעלת  4 להבים עטופים  בסבון מוצק המעושר  בלחות ובתמציות טבעיות של לימון אורגני.

סכין הגילוח אינטואישן מעניק בגילוח תחושה חלקה, ללא גירוי  ומדייק בגילוח את קווי המתאר של הרגליים והגוף. הסכין מעוצב  בהתאמה למבנה הגוף הנשי, על מנת להפוך את הסרת השיער לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין, החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי. מחיר מומלץ לצרכן:  39.90 ₪ -  43.90 ₪.

לאחר שניסינו: סכין גילוח סופר נוח, שמגיע עם סבון מובנה. אין צורך בהכנות מוקדמות, חוץ מלשטוף את הסכין ולהתחיל במלאכה.

© צילום יחצ

הדור הבא של הגילוח

פיליפס מציגה את Philips Oneblade 360- מכשיר גילוח חדשני היברידי המאפשר גילוח, קיצוץ ועיצוב כל אורך של שיער בפנים וגם בגוף. מכשיר הגילוח Oneblade 360 הינו 100% עמיד למים, מיועד לשימוש יבש או רטוב, עם או בלי קצף לבחירת המשתמש. המכשיר כולל ראש סכינים הניתן לשימוש דו כיווני, כלפי מעלה או מטה ומבצע 200 פעולות חיתוך לשנייה.

מכשיר הגילוח Philips Oneblade 360הוא הפתרון הטוב ביותר לטיפול בזקן וכך להיראות מטופחים בכל יום. הערכה מגיעה עם מסרק מתכוונן לקיצוץ הזקן ברמה 1 מ"מ עד 5 מ"מ, ציפוי מגן המאפשר גילוח מושלם גם באזורים רגישים הזקוקים לטיפול עדין, מסרק מתכוונן לקיצוץ שיער גוף ברמת 3 מ"מ, ראש סכינים איכותי שמחזיק לארבע חודשים בשימוש דו-שבועי (ניתן לרכוש ראשים נוספים בנפרד) וסוללת ניקל נטענת איכותית המספיקה ל-45 דקות של שימוש אלחוטי לאחר 8 שעות טעינה.

  • גילוח: Oneblade 360לא מגלח קרוב לעור כמו סכין מסורתית כך שהעור לא מגורה. ניתן לגלח גם נגד כיוון הצמיחה על מנת להסיר גם שיער ארוך.
  • מעצב: Oneblade 360מעצב את קצוות הזקן עם להב דו-כיווני לקבלת שדה ראייה מקסימלי. מותאם גם לאזורים רגישים.
  • מקצרOneblade 360מקצר את הזקן לזיפים באורך מדויק וכולל 3 מסרקים: 1מ"מ לקיצוץ מקסימלי, 3 מ"מ לזיפים קצרים, 5 מ"מ לזיפים ארוכים.

לאחר שניסינו: מכשיר גילוח נוח וקליל לשימוש, שמתאימים גם לפנים וגם לגוף. אחלה שידרוג!

© צילום פיליפס

קרם עיניים חדשני

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת ויטמין C ומשיק לראשונה קרם עיניים ויטמין C המסייע בהפחתת כהויות ומראה קמטוטים מתחת לעיניים, למראה עור זוהר וחיוני. קרם עיניים ויטמין C* החדש של גרנייה מסייע בהפחתת סימנים של עייפות, מראה עיגולים כהים, מראה שקיות, קמטוטים וקווי מתאר מתחת לעיניים ומעניק לעור מראה חיוני, זוהר ומלא חיים.

הפורמולה החדשה מכילה שני רכיבים מרכזיים:  ויטמין *C - הידוע כרכיב פעיל המסייע בהבהרת כתמי עור ובשיפור גוון  אחיד יותר של העור ואבקת בננה - המסייעת בשיפור גוון העור בשימוש מתמשך.

יעילות מוכחת! מסייע בהפחתת 8 סימנים של עייפות**: מראה עיגולים כהים, קמטוטים בצידי העיניים, קווי מתאר עדינים מתחת לעיניים, מראה חיוור, מחסור במיצוק, מחסור ברכות ובמראה חלק, ומחסור במראה עור חיוני. לאחר שימוש של שבוע 1, העור נראה מואר יותר כמו לאחר מנוחה. נבדק על כל גווני וצבעי העור. פורמולה טבעונית - ללא רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי. ויטמין C* = נגזרת ויטמין  C. מחיר מומלץ לצרכן: 59.9 ש"ח, מחיר מבצע השקה לחודש הקרוב: 49.9 ₪.

 

© צילום יחצ

לשיער בריא יותר

חברת  דה איי ברנד, המשווקת את תוסף התזונה המוביל בישראל: פיל איט (FILLIT) , משיקה מוצר חדשני לטיפוח השיער: (GLOW IT גלו איט).

גלו איט הוא תחליב לשיער חדשני, המשמש כמוצר משלים לסדרת השיער של דה איי ברנד. כחלק מהשאיפה לשיער בריא, יש צורך בשגרת טיפוח שיער איכותית  ולכן פיתחה תחליב מיוחד במינו וראשון מסוגו, המכיל את הרכיבים הטובים ביותר לשיער: חומצה היאלרונית, קרטין טהור, שמן ארגן וחומצה גליקולית.

התחליב החדש משמן ומחליק את סיב השיערה, אבל לא משאיר אחריו שומניות ונותן מראה מלא ברק,  מונע את קריעת השערה, מאחד את הקצוות המפוצלים ומצליח להביא את השיער למצבו האולטמטיבי. שימוש קבוע בתחליב השיער, מבריא את השיער ומעניק לו מגע קטיפתי, רך ובוהק. על מנת להנות מתוצאות טובות יותר, מומלץ למרוח את התכשיר על שיער לח או רטוב, לכל אורכו ועל הקצוות (לא בקרקפת).

הוראות שימוש: למרוח כמות נדיבה על גבי שיער לח מאמצע השיער עד הקצוות (לא בקרקפת), ולהמתין לייבוש השיער באופן טבעי. מחיר לצרכן: 159₪

לאחר שניסינו: החומר נספג מהר על השיער ומעניק לו ברק ומחזק אותו. הקושי היחיד היה הריח החזק שהוא משאיר על השיער, אבל ללא ספק עושה את העבודה.

© צילום שי הנסב

טיפוח השפתיים לאורך היום

רשת SACARA משיקה שמן סרום באפקט גלוס לטיפוח השפתיים: LIP SERUM OIL, סדרה חדשנית המטפלת, מזינה ומגנה על השפתיים מפני סדקים ויובש.הסדרה החדשה כוללת 4 גוונים טבעיים המכילים תערובת שמנים איכותית של שמן קיק, שמן חוחובה וויטמין E אשר ומעניקים טיפול אינטנסיבילשפתיים, לאורך כל שעות היום.

מדובר בשמן סרום ייחודי, המעניק אפקט של גלוס ומגיע, במרקם נעים וקטיפתי ובארבע גוונים טבעיים ליצירת מראה שפתיים בריא, מלא ברק ועשיר בפיגמנט. בשימוש על בסיס יומיומי יהיה שיפור ניכר לעין במרקם ובבריאות השפתיים.

השמן סרום לשפתיים מכיל: שמן קיק - מסייע לשפתיים יבשות וסדוקות באופן מידי, מעניק טיפול אינטנסיבי לשפתיים. השמן שופע בוויטמין E, נספג במהירות (גם לשכבות העמוקות) ושומר על בריאות העור תודות לחומצות השומן.מריחה יומיומית של השמן סרום תעניק לשפתיים בריאות והזנה לצד מראה מטופח וזוהר. אופן השימוש: יש למרוח על השפתיים לפי הצורך, ניתן ואף מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום לקבלת מראה שפתיים טבעי, קורן ובריא. מחיר לצרכן: 39.90 ₪

© צילום קית גלסמן

מבעד לעדשת העדינות, העוצמה נחקרת מחדש. פראדה פרדוקס אינטנס חושף אינטנסיביות קיצונית דרך רכיבים, אשר עשויים במבט ראשון להיראות עדינים. התוצאה היא חותמת ריח אינטנסיבית של אישה שממציאה את עצמה בהתמדה, שקוראת תיגר על המוסכמות בכדי לחקור נשיות עוצמתית ועדינה כאחד.

פראדה פרדוקס אינטנס חוקר מאפיינים אופייניים של נשיות: רכות, חושניות ושבריריות, ומפרש מחדש את הקודים על מנת להציע משמעויות חדשות לאישה שאף פעם אינה זהה, אבל תמיד היא עצמה. פראדה פרדוקס אינטנס הוא התגלמות של נשיות בלתי ניתנת להגדרה, בושם אשר מערער את הציפיות ומחדיר בהן עוצמה בלתי צפויה.

כמו הבושם המקורי, הבקבוק המחודש של פרדוקס אינטנס מבטא את מהות ההמצאה מחדש של בית פראדה; דיאלוג מתמיד וחקרני ונטייה לניגודים. במעבר מהעיצוב המסורתי של בקבוקי בושם, הבקבוק הוא מינימלי ועדין במבט ראשון, ובהשראת לוגו המשולש האיקוני המקורי של פראדה, הוא עוצב בצורה משבשת בכדי לשכב על צידו. הדגשים של הלוגו בשחור אינטנסיבי מוצגים על גוון ורוד עמוק המעיד על עוצמתו של הבושם. שמו של הבושם Paradoxe Intense חרוט על הזווית העליונה של הבקבוק. מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪, לתכולת 90 מ"ל.

לאחר שניסינו: בושם בעל ריח נעים, שנשאר על הגוף לשעות רבות. 

© צילום יחצ חול

 

תגיות
תגובות