איזה יופי: הבושם שמגרה את חלקי המוח. שי פרנקו

איזה יופי: הבושם שמגרה את חלקי המוח

שמפו יבש, מים מיסלריים ובושמים פרשיים • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קבלו כמה מהמוצרים החדשים!

מותג טיפוח השיער 'אלביבמשיק שמפו יבש -  AIR VOLUME. השמפו היבש של אלביב מכיל ויטמין ושמן קיק ומאריך את תחושת הניקיון לאורך זמן. הוא מרענן את השיער ולא מותיר סימנים.

יחצ
יחצ

הבושם גירף לייף מבית רושס מגיע בניחוח פירותי, ענברי ופרחוני, בתוספת תמצית וניל 100% טבעית ממדגסקר. לריח הוניל גם יתרונות ידועים נוספים שהוכחו על ידי מדעני מוח - הניחוח מגרה את חלקי המוח הקשורים לאושר ולהרגשה טובה. הבושם ידידותי לסביבה כאשר תמצית בושם שהיא 95.8% מתכלה.

מחיר מומלץ לצרכן: 229 ש"ח

© יח"צ חו"ל

מותג האיפור מייבלין ניו- יורק משיק פודרה סופר סטיי, פודרה עמידה עד ל-24 שעות בעלת פורמולה קלילה לכיסוי אחיד ומלא בגימור מאט. הפודרה עמידה בפני מים, זיעה ולחות ועוזרת בנטרול מראה שומני לאורך כל היום. היא עונה על הצורך של הצרכניות המעוניינות במראה עור מאט בגוון אחיד.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ש"ח

 

יח"צ חו"ל
יח"צ חו"ל

המותג בטיסט משיק שני ריחות חדשים לשיער: שמפו יבש בניחוח פרחוני וניחוח רענן (פרש). שני הניחוחות החדשים מצטרפים לסדרת בטיסט שמפו יבש הכולל  4 ריחות קיימים: קלאסי, טרופי, דובדבן ופריחה אביבית.

שמפו יבש בטיסט בניחוח פרחוני עם נגיעות מלון, ושמפו יבש בטיסט ניחוח רענן עם נגיעות הדרים  מעניק לשער ריח נעים למשך כל שעות היום. השמפו מתאים לשימוש בין החפיפות ולתחושת רעננות מידית של השיער.

 

© יח"צ

הבושם "ALL OF ME" של נרסיסו נפתח עם ניחוח של עלי כותרת של ורדים טריים, ממשיך אל תמצית מגנוליה, תערובת זו של פרחים מתמזגת עם תו נועז של גרניום בורבון ולב הבושם- מאסק לבן. כל אלו בשילוב עם טוברוז ושמן ורדים, ענבר קטיפתי, עץ אלגום היוצרת שובל עשיר. או בקיצור, חגיגה של ניחוחות עשירים ונעימים.

למחיר מומלץ לצרכן: 424-529 ש"ח 

© צילום יחצ חול

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק תכשיר ניקוי חדש: מים מיסלריים בפיתוח מדעי  ייחודי- עשויים 96% מרכיבים טבעיים וטבעונים. המותג תומך בערכי שמירה על איכות הסביבה: המים המיסילריים מוצעים בבקבוק פלסטיק שניתן למילוי ומיחזור בקלות וכן ללא אריזת קרטון.

מחיר: 129 ש"ח 

© שי פרנקו

מותג הקוסמטיקה הטבעי "אסיף", המבוסס על רכיבים טבעיים מהשדות, הפרדסים והמטעים משיק סדרה חדשה לעור שמן ו/או מעורב: סרום Infinity - סרום מחדש לעור עם 11% חומצה לקטית, וקרם יום לעור שמן עד מעורב. להשיג באתר אסיף קוסמטיקס.

ליאור קסון
ליאור קסון
SACARA משיקה לחורף 2024 ברונזר נוזלי חדשני: SUN KISS BROZER, שיוצר אפקט  שיזוף. הברונזר מתאים כל גווני העורומועשר בחומצה היאלרונית וקומפלקס את גורם הלחות הטבעי המצוי בעור תוך חיזוק גמישות העור.

סדרת הסקין פודשל WELEDA משיקה בימים אלה סדרה חדשה הכוללת 3 מוצרים חדשים לעור הפנים:קרם יום לעור יבש עד רגיל,  קרם לילה עשיר לעור יבש עד רגיל, חלב ניקוי עשיר לעור יבש עד רגיל ושמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים.

© יחצ

 

 

תגובות