איזה יופי: מוצר הטיפוח הויראלי שכבש את הטיקטוק. צילום: ADOBESTOCK

איזה יופי: מוצר הטיפוח הויראלי שכבש את הטיקטוק

איפור, בשמים ותחליבי רחצה - עולם הטיפוח מלא במוצרים חדשים ומסקרנים • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קבלו כמה מהמוצרים החדשים!

טיטניום מולקולה משיקה סדרת דאודורנט ספריי אנטיפרספירנט חדשה לגברים ב-4 מולקולות שונות: COOL CHALLENGE ,EXTREME VIBE, STYLE BOOST ו-UNIQUE SPIRIT. כל אחד מהניחוחות מורכב ממולקולת בישום שונה שבמגע עם הגוף יוצרת ניחוח אישי וייחודי לכל אחד ומספקעד 48 שעות של הגנה. מחיר ממוצע לצרכן:  15.90 ₪ ,  לתכולה: 150 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ. 

© טל אזולאי

המותג VALENTINO משיק בשמים חדשים לאישה ולגבר. לאישה:  Born in Roma Donna Green Stravaganza edp, בניחוח ענברי פרחוני, עם תווי ריח של תה שחור, יסמין אבלסוט ותמצית וניל ונוצר בהשראת העיר רומא. לגבר:  Born in Roma Uomo Green Stravaganza edt בניחוח פוג'ר ענברי ועם תווי ריח בניחוח ברגמוט, קפה ו-וטיבר. 

מחיר מומלץ לצרכן (המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.): בושם לאישה BORN IN ROMA  Green Donna EDP – מחיר 569 ₪, לתכולת: 100 מ"ל ובושם לגבר BORN IN ROMA  Green Uomo EDT  – מחיר 479 ₪, לתכולת: 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, BE , המשביר לצרכן, GOOD PHARM, טרמינל X, אפריל.

© באדיבות יחסי ציבור

מותג הרחצה "כיף" משיק תחליבי רחצה באריזה משפחתית: תחליב רחצה חלב ודבש, תחליב רחצה אוקינוס (טבעוני) ובאריזה ידידותית לסביבה כאשר 50% מהבקבוק מיוצר מפלסטיק ממוחזר, המצמצמת את כמות הפלסטיק, ומאפשרת הסרה של השרוול כדי להקל על תהליך מחזור הבקבוק, לטובת שמירה על איכות הסביבה.

מחיר לצרכן: 20 ₪  ,לתכולת: 1.4 ליטר ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

© טל אזולאי

המותג לוריאל פריז משיק פריימר המשמש כבסיס לאיפור עמיד ומצמצם מראה נקבוביות עד 24 שעות: 'פור מינימייזר', המאים לכל גווני העור כאשר תוך 3 שבועות מראה הנקבוביות מצטמצם והעור נראה חלק יותר.

© באדיבות יחסי ציבור

LANCÔME מציגה מהדורה חדשה לבושם המוכר: La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE.ניחוח הבושם מאחר תמציות ורדים שונות ובקבוק הבושם מעוצב בעיצוב ייחודי רד פורח בתוך קריסטל.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 ש"ח, לתכולת: 100 מ"ל, 169 ₪ , לתכולת 30 מ"ל.

© באדיבות יחסי ציבור

מותג הטיפוח האמריקאי Mario Badescu האהוב על כוכבות הוליווד משיק בסופר-פארם מוצרים חדשים לטיפוח הפנים והגוף כשביניהם המוצר האיקוני שסחף את הרשת ה- Dry Lotion. המוצר הוויראלי שכבש את הטיקטוק. לצידו משיק המוצר תחליב מייבש לטיפול נקודתי בפצעונים, סקראב גוף קוקוס, שמן גוף קוקוס, שמן ניקוי פנים, סרום הארה עם חומצה אזלאית ובאלם שפתיים מנטה ו-ורדים. 

© באדיבות יחסי ציבור

GIORGIO ARMANI משיק גרסה מחודשת של הבושם האייקוני לגבר: ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE, בניחוח אייקוני בהשראת מלח הים. בנוסף משיק המותג בושם חדש לאישה  MY WAY EAU DE PARFUM NECTAR, בניחוח עץ לבן, אקורד אגס ותפוז. 

נשים: מחיר מומלץ לצרכן: 389 ש"ח , לתכולת: 90 מ"ל. גברים: מחירים מומלצים לצרכן: 319 ש"ח, לתכולת: 100 מ"ל, 530 ש"ח, לתכולת: 200 מ"ל.

© באדיבות יחסי ציבור

המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם. להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות. 

המותג הבינלאומי Sterimar  (סטרימר) מציע לאביב 2024 תרסיס מי ים מועשר במינרלים 100% טבעי, לשמירה על הגיינת האף ולהקלה בתסמיני האלרגיה. התרסיס מסייע במניעת התפתחותן של אלרגיות דרך רירית האף, שומר על הלחות הטבעית של האף, מנקה ומונע הצטברות של אלרגנים על רירית האף, ומכיל מי ים טבעיים ומים מזוקקים שעברו סינון קפדני כך שהתמיסה נעימה לשימוש ולא מגרה את רירית האף. מחיר: 39.90-69.90 ש"ח.

©אסף לוי,  באדיבות יחסי ציבור

מותג המעצבים YVES SAINT LAURENT משיק בושם חדש לגבר: Y L'ELIXIR. הבושם החדש בניחוח פצ'ולי, עץ אגרווד, גרניום ולבנדר והוא מהווה פרשנות אייקונית לניחוח האהוב של המותג המוכר, וכבושם אדג'י וייחודי. 

מחיר מומלץ לצרכן: 599 ש"ח לתכולת 60 מ"ל. המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות