איזה יופי: גם לגברים מגיע לטפח את השיער. adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: גם לגברים מגיע לטפח את השיער

מותג הטיפוח מציע מוצרים לגברים, הלקים החדשים לעונה, הטכנולוגיה החדשה שמפו ובמרכך ואיך להגן על עצמכם מהשמש? • זה מה שחדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי!

 

אפקטיב קר MEN

חברת ד"ר פישר מרחיבה את המגוון תחת המותג אפקטיב קר ומשיקה לראשונה את סדרת MEN, מוצרי רחצה וטיפוח לגבר הכוללת שלושה מוצרים: שמפו ותחליב רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער, שמפו וג'ל רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער, וקרם גוף 3 ב-1 המתאים לעור הגוף, הפנים והידיים. הסדרה כוללת פורמולות חדשניות ואפקטיביות המועשרות ברכיב הפעיל והאפקטיבי במיוחד ניאצינאמיד (ויטמין (B3, ורכיבים נוספים ללחות והרגעה כגון אלוורה, פרו ויטמין B5 להזנה, ועוד- להעשרה בלחות, לרעננות וחיוניות בכל רחצה ולחוויית שימוש. כל מוצר בסדרת אפקטיב קר MEN משלב כמה פעולות בתכשיר אחד, 3 ב-1, מתוך הבנה של העדפות הצרכנים בתחומי הרחצה והטיפוח לגבר; מוצרי הרחצה מיועדים לניקוי הגוף וגם לשימוש כשמפו לשיער, והם מתאימים גם לניקוי עור הפנים כולל עור רגיש. קרם הגוף מתאים להענקת לחות לגוף, לידיים, וגם לעור הפנים, כולל לעור רגיש. מוצרי הסדרה בעלי ניחוח גברי ומרענן במיוחד, מתאימים גם לעור רגיש, ללא פרבנים ונבדקו דרמטולוגית. 

© יעל האן

ARGANIA לגבר

מותג מוצרי הטיפוח הישראלי ARGANIA, משיק לראשונה מוצרי טיפוח חדשים לשיער לגברים: ווקס לשיער בניחוח קריד או הוטל פריז-  בעל תוספת שמן קיק לחיזוק השיערה, מתייבש בקלות, קל לשימוש ומתאים לכל סוגי השיער. מחיר: 49.90 ₪ גודל: 250 מ"ל | חימר לשיער בניחוח קריד או הוטל פריז - קרם חימר מט חזק במיוחד בתוספת שמן קיק המאפשר לשיער אחיזה מקסימלית למראה וגימור מט, בעל ניחוח קריד או הוטל פריז המועשרים ברכיבים טבעיים. מחיר: 49.90 ₪ גודל: 150 מ"ל | שמפו לגבר 3 ב-1 מועשר בשמן קיק- פורמולה ייחודית המאגדת בתוכה שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים, מועשרת בשמן קיק לחיזוק שורשי השיער ותורם לשמירה על לחות עור ונספג בקלות. מותיר תחושת מגע נעימה וריח טוב |שמפו לגבר 3 ב-1 מועשר בחומצה היאלורונית- פורמולה ייחודית המאגדת בתוכה שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים, מועשרת בחומצה היאלורונית התורמת לשמירה על לחות העור והקרקפת ומאפשרת מראה של שיער בריא ומבריק ומתאימה לפנים, לגוף ולכל סוגי השיער. בעל ניחוח הוטל פריז המועשר ברכיבים טבעיים. מחיר: 39.90 ₪ גודל: 450 מ"ל.

© תמוז רחמן

פרפקט גלואו

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק: 
PERFECTOR 4-IN-1 GLOW -  'פרפקט גלואו' 4 ב-1 כולל: פריימר + קונסילר + הייליטר + BB CREAM. מוצר אחד הכולל 4 שימושים לקבלת גלואו מושלם. ה'פרפקט גלואו' אמור להעניק גוון עור זוהר, המשלב פורמולה זוהרת למתן glow בעלת מרקם קליל המכסה פגמים, מדגישה ומאחדת את גוון העור במריחה אחת ואינה מכבידה על העור הפנים. ניתן להשיג ב-3 גוונים שונים: מראה פייר לייט, לייט ומדיום. הוראות שימוש: יש לנער היטב את המוצר יש לסובב את צווארון המוצר עם כיוון החץ יש לכוון את הספוג לאזורים הרצויים בהתאם לאופן השימוש, יש למרוח עד שנספג על עור הפנים. מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪

© באדיבות יחסי ציבור

סרום עם חומצה היאלורונית

מותג הדרמו-קוסמטיקה לעור יבש CeraVe משיק לראשונה: סרום עם חומצה היאלורונית Hydrating Hyaluronic Acid Serum שאמור להעניק לחות לעור במשך 24 שעות, מגן מפני יובש, ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. סרום חומצה היאלורונית החדש מציע, סינרגיה ייחודית של 3 הסרמידים החיוניים של סרווה אשר זהים לסרמידים המצויים בעור. בעוד פתרונות טיפוח עור רבים מכילים חומצה היאלורונית (HA), המוצרים של סרווה CeraVe הם היחידים המכילים סרמידים עם טכנולוגיית MVE (פטנט רשום) עבור יעילות כוללת נוספת בשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור. ניתן להשתמש בסרום בלבד או עם מוצרים נוספים.  מחיר מומלץ לצרכן: 114.9 ₪ תכולה: 30 מ"ל.

© באדיבות יחסי ציבור

פסטל זה הלק החדש

מותג הלקים הניו-יורקי essie חושף את קולקציית אביב 2024. שילוב של מניקור ביתי עם נראות של מניקור מקצועי עם פורמולות איכותיות וגוונים מיוחדים. ארבעת הגוונים מפלרטטים עם צבעוניות פסטלית, החל מוורוד עוצמתי, סגול, סגלגל ועד ירוק מנטה-פיסטוק.

© באדיבות יחסי ציבור

טכנולוגיה בשמפו ובמרכך

Formula Professional משיקה שמפו ומרכך סילבר מבוססים על טכנולוגיית Pigment Booster, להעצמת הברק וחיזוק הגוון הטבעי. השמפו והמרכך מכילים פיגמנט המעצים את הברק ומנטרל גוון צהבהב האופייני לשיער לבן, כסוף או בלונד, מסייעים בהעמקת הגוון והברק הטבעי של השיער. השמפו והמרכך מועשרים בקרטין ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה ולגווני שיער לבן, כסוף או בלונד. כמו כן, המוצרים אינם מכילים אמוניה, מי חמצן, פרבנים, מלח סודיום כלוריד. התוצאה אמורה לכלול: שיער ששומר על גוון נקי וברק זוהר ללא הצהבה, עתיר לחות, גמיש ובמראה בריא. 

© טל אזולאי

הגנה מפני השמש

רשת SACARA מציעה לקיץ סדרה של מוצרים המגנים מקרינת השמש. הסדרה כוללת: קרם הגנה לפנים וספריי גוף, להגנה מלאה עם 50 SPF. גם הקרם הגנה וגם הספריי הם היפואלרגני, ללא פראבנים, עם הגנה גבוה במיוחד מקרני UVA + UVB, לפי התקן האירופאי המחמיר ביותר. קרם ההגנה לפנים - מותאם גם לעור עדין ובהיר. אינו צורב בעיניים, מעושר בוויטמין E, מעניק הגנה מלאה מפני נזקי השמש, מסייע במניעת נזקי עור ומעשיר אותו בלחות. קרם ההגנה מכיל אלוורה להרגעת העור, נספג במהירות ומונע תחושת דביקות. מחיר לצרכן: 24.90 ₪. ספריי הגנה לגוף - מתאים לכל סוגי העור ומספק הגנה גם לעור בהיר. עמיד במים. נבדק דרמטולוגית. עשיר במרכיבי הרגעה, הזנה, טיפוח, והעשרת העור בלחות. מועשר בוויטמין E, נספג במהירות, אינו דביק. מעניק כיסוי אחיד ללא צורך במריחה. מחיר לצרכן: 29.90 ₪. את סדרת ההגנה מהשמש של SACARA ניתן להשיג בכל סניפי רשת החנויות ברחבי הארץ ובאתר האון ליין של המותג.

© קית גלסמן

קיט מיוחד לטיפוח השיער

חדש על המדף: קיט מיוחד מבית דה אי ברנד במחיר מיוחד: Grow & Glow Kit תכשירי טיפוח לשיער ולקרקפת גראו וגלואו איט, מסרק סיליקון לעיסוי הקרקפת וזוג גומיות ורודות ממשי במחיר  של 320 ש״ח במקום 386 ש״ח. המוצרים בערכה עוזרים לתהליך שיקום ושמירה על השיער למראה בריא, חזק ומלא ברק. השילוב האידיאלי של המוצרים בערכה, תורם לצמיחה חיזוק ושיקום שורשי השיער. המארז כולל: GROW IT = הפתרון לצמיחה וחיזוק שורשי השיער. עם תערובת שמנים טבעיים | GLOW IT - תחליב חילוב וחיזוק השיער מבחוץ. עם תרכובת של חומצה היאלורונית, קרטין ושמן ארגן. התחליב אמור לספק הגנה מפני נזקים, מתקן קצוות מפוצלים, ומעניק לשיער גמישות, רכות וברק. בנוסף, מברשת סיליקון לקרקפת ומארז גומיות.

 

© סטודיו דיטייליס

ה-סרום הבא שלכן?

מותג הטיפוח SO.KO המציע מגוון מוצרי טיפוח ואביזרי ביוטי המיוצרים בקוריאה, משיק סרום לחות לפנים מועשר באלסטין ובחומצה היאלורונית. סרום ה- WORKOUT מספק לחות לפנים ומועשר באלסטין המסייע בגמישות העור והענקת מראה מוצק וגמיש. בנוסף, הסרום עשיר בחומצה היאלרונית המסייעת בשמירה על רמת הלחות הטבעית של העור. 

© באדיבות יחסי ציבור

פילינג נוזלי וג'ל לחות

סדרת Clear & Defend מתרחבת ומשיקה פילינג נוזלי וג'ל לחות מסייעים לשפר את מראה העור עם הופעת סימני פצעונים למראה עור אחיד ובריא יותר הכוללים רכיבים המסייעים להרגעת העור ולשמירה על מחסום הלחות שלו. כעת, מצטרפים שני מוצרים חדשים לסדרה המתאימים לעור מעורב, שומני הנוטה לפצעונים: פילינג נוזלי המשפר את מרקם העור תוך שבוע אחד! וג'ל לחות להזנת והגנת מחסום הלחות של העור מפני יובש. הפילינג הנוזלי החדש מסיר בעדינות תאי עור מתים ועודפי שומן שעלולים לגרום לכתמי עור. משפר את מרקם העור תוך שבוע אחד. מתאים לעור מעורב, שומני והנוטה לפצעונים. הפילינג הנוזלי מכיל רכיבים עוצמתיים ושומר על pH3.6 אופטימלי של העור: 7% AHA חומצות אלפא הידרוקסיות – 5% חומצה גליקולית + 2% חומצת לימון, הידועות כמגבירות את חידוש תאי העור על פני השטח כדי לדהות סימני פצעונים ולשפר את מרקם העור. בנוסף, מכיל 0.5% פנטנול המסייע בהרגעת העור ובשמירה על מחסום הלחות של העור.

ג'ל הלחות הוכח מדעית לשיפור מראה העור עם הופעת סימני פצעונים. צעד חיוני להזנת והגנת מחסום הלחות של העור מפני יובש עם ג'ל במרקם קליל המעניק לחות מיידית. מכיל רכיבים עוצמתיים ושומר על5.5 pH אופטימלי של העור: 4% ניאצינמיד הידוע כמחליק ומשפר את מרקם והזוהר של העור, למראה עור אחיד ובריא יותר. ו1% פנטנול המסייע בהרגעת העור ובשמירה על מחסום הלחות שלו. כל מוצרי הסדרה הם נון קומודוגניים מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 שקלים ליח' למוצר.

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגובות