איזה יופי: הבושם האייקוני בלוק חדש. adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: הבושם האייקוני בלוק חדש

לטשטש כתמים, קונסילר חדש ועמיד, דאודורנטים חדשים, מסקרה איכותית ואפילו מברשת שיניים מיוחדת! התנסינו במוצרי הטיפוח והביוטי החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם

 

מוצר חדש בסדרת המייק אפ האייקונית 

LANCÔME משיק מוצר חדש בסדרה המייק אפ האייקונית: TEINT IDOLE ULTRA WEAR טיינט אידול אולטרה וור. בטכנולוגיית המייק-אפ טיינט אידול אולטרה וור החדש, מייק-אפ בפורמולה חדשנית, מעניק כיסוי למשך 24 שעות, מעלה את העמידות הממושכת לשלב הבא, כמייק-אפ בפורמולה הדקיקה והנושמת ביותר. הסדרה כוללת 26 גוונים, מתאים לכל סוגי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪, לתכולת: 30 מ"ל.

© יחסי ציבור

סדרת טיפוח פנים הנלחמת בכתמים

מותג הטיפוח לוריאל פריז משיק סדרת טיפוח פנים חדשה הנלחמת בכתמים כהים: BRIGHT REVEAL. מוצרי הסדרה מבוססים על רכיב הניאצינאמיד המסייע בטיפול בכתמים כהים ובפיגמנטציה, וכוללים סרום, תחליב לחות והגנה SPF50, ולראשונה מסיכת פילינג ייחודית בעלת אפקט מתקלף. סדרת BRIGHT REVEAL החדשה מציעה שגרת טיפוח מלאה על טהרת הניאצינאמיד לטיפול בכתמים כהים ובפיגמנטציה, וכוללת שלושה תכשירים פעילים: סרום ניאצינאמיד, תחליב לחות והגנה SPF50 ומסיכת פילינג ניאצינאמיד ייחודית (חדשנות בלעדית).מחיר מומלץ לצרכן סרום ניאצינאמיד - 120 ₪ מחיר מומלץ לצרכן תחליב לחות והגנה SPF50 - 120 ₪ מחיר מומלץ לצרכן מסיכת פילינג ניאצינאמיד - 120 ₪ להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק, למעט מסכת הפילינג ניאצינאמיד שיש להשיגה רק ברשת סופר פארם ובסופר פארם אונליין.

© באדיבות יחסי ציבור

קונסילר חדש

REVLON REVLON משיק קונסילר חדש ואיכותי - FLEX WEAR מסדרת ColorStay. הקונסילר  עמיד ל-24 שעות ומעניק 100% כיסוי להסתרת פגמים. קל להנחה ולטשטוש של החומר בצורה חלקה על העור, הפגמים על העור אינם נראים לעין. FLEX WEAR בעל פורמלה ייחודית וגמישה שזזה עם העור במהלך היום, מונעת הצטברות של חומרים בשקעים ובקמטוטים על הפנים ומעניקה מראה עור אחיד ומושלם לאורך במשך 24 שעות ביממה. לפורמולה מרקם קרמי שאינו מייבש את העור ומועשר בחומצה היאלורונית וויטמין E המעניקים לחות והגנה על עור הפנים. כולל חמישה גוונים שונים של הקונסילר (5, 15, 25, 30, 40). ניתן להשיג בסופר פארם, BE, משביר לצרכן ואונליז מחיר מומלץ לצרכן 71 ₪

© באדיבות יחסי ציבור

נשמרים מהשמש

לה רוש-פוזה מציע: ספריי ותחליב ג'ל להגנה מקסימלית מקרינת השמש לילדים, בעלי הגנה הגבוהה ביותר ורחבת טווח מפני נזקי קרינת השמש SPF50+. המוצרים מתאימים לעור רגיש, היפוארלרגנים, אינו משאיר סימנים לבנים, נבדקו דרמטולוגית. מתאים לשימוש מגיל 3 ומעלה, פותח במיוחד לעורם העדין של הילדים. 

© יחסי ציבור

GUESS ICONIC

GUESS משיקה ניחוח אייקוני חדש לאישה - גאס אייקוניק. הבושם: GUESS ICONIC או דה פרפיום, מקרין תערובת כובשת של חוזק פנימי ואלגנטיות באמצעות קסם פרחוני. שילוב של פלפל ורוד, ליליבל ומנדרין נוצצים ממגנטים וגם הבקבוק נותן נראות יוקרתית וייחודית. ניתן להשיג בסופר פארם, המשביר, BE ואונליס מחיר מומלץ לצרכן: 305 ש"ח.

© יחסי ציבור חול

סדרת דאודורנטים

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY וישי מציע לקיץ 2024 סדרת דאודורנטים ללא פראבנים, ללא אלכוהול, היפו-אלרגניים, נבדקו בפיקוח דרמטולוגי מתאים גם לבעלי עור רגיש. בעונה זו של הקיץ, כולנו מתחילים להזיע ולחפש את הדאודורנט, שיעזור לנו לנטרל את הזיעה והריח. הזעה היא תהליך טבעי ותקין שבו הגוף מקרר את עצמו וזה עוזר לו לשמור על טמפרטורה תקינה של האיברים הפנימיים. דאודורנט רול-און - תכשיר אנטי-פרספירנט יעיל עד 48 שעות. ללא סימנים לבנים וכתמים צהובים מסייע בהגנה על הבגדים מפני התקשחות הבד מתאים לעור רגיש. ודאורדורנט רול און נגד הזעה מוגברת - יעיל עד 72 שעות. מחיר לצרכן: 59 ₪ ליחידה. 

© יחסי ציבור

מסקרה פנורמה

מותג האיפור לוריאל פריז השיק את המסקרה החדשה והמדוברת בעולם – מסקרה פנורמה, בעלת מברשת סיליקון ייחודית המאריכה את הריסים מהשורש ועד הקצוות לאורך מקסימלי ומעניקה נפח ואורך פנורמי מקצה לקצה. מסקרה פנורמה עם מברשת סיליקון גמישה בעלת סיבים באורכים שונים ופורמולה אולטרה-גמישה המאפשרת לתפוס כל ריס וריס מן הקצר לארוך. המסקרה עוטפת את הריסים בצבע שחור מקסימלי, אינה נמרחת, ללא גושים, למראה מניפת ריסים מושלמת.

© באדיבות יחסי ציבור (חו"ל)

מברשת שיניים מהפכנית

Oral-B מציגה: החשמלית iO3, מברשת שיניים עם ניקוי שקט ועדין המעניקה חוויית צחצוח מותאמת אישית. עיצוב סדרת ה iO3 הופך את מה שהיה בעבר רק מברשת שיניים, לגאדג'ט נחשק ועכשווי. מעניקה ניקוי מקצועי וחווית צחצוח עדינה ומותאמת אישית. שלושה מצבים חכמים לצחצוח בהתאמה אישית: ניקוי יומי, רגיש והלבנה. תצוגה אינטראקטיבית: לחץ חכם משופר מסמן אדום, לבן או ירוק כדי להתריע האם הצחצוח חזק מדי, עדין מידי או עם הלחץ הנכון. חיי סוללה ממושכים: מטען עם נעילה יציבה, אשר מספק טעינה מהירה. עיצוב ונוחות: שילוב אידאלי של ראש המברשת העגול הייחודי של Oral-B עם מיקרו-ויברציות עדינות לתחושת פה רעננה ונקייה וחניכיים בריאות יותר. המברשת זמינה בשלושה צבעים - שחור, שחור מט, כחול בהיר, ורוד. מחיר מומלץ לצרכן 599.90 ₪ שקל לפני מבצעים. להשיג ברשת סופר-פארם.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות