איזה יופי: המותג של בר ברימר והגבות של מאיה קיי. נוצרה באמצעות בינה מלאכותית (ai)

איזה יופי: המותג של בר ברימר והגבות של מאיה קיי

הפחית המבשמת, סדרת דיאודורנטים החדשה, המוצרים שיעזרו לכם להתמגן מהשמש, המגבונים שהפתיעו אותנו, התחליב לשיזוף ועוד • קיבלנו לסקירה את המוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם!

CABO של בר ברימר 

השחקן והדוגמן בר ברימר משיק מותג בגדי ים ובגדי חוף חדש לגברים בשם CABO, שמתאפיין בעיצוב נקי, קו מודרני ובדים איכותיים, בהשראת חופי מקסיקו והוויב של החופש והאלגנטיות הבלתי מתאמצת. הקולקציה כוללת בגדי ים ייחודיים בטכנולוגיית ייבוש מהיר וטי-שירטים קלילים ואווריריים שמתאימים גם לחוף וגם ליום בעיר. בגדי הים מרגישים איכותיים במיוחד - גם מבחינת החומרים, גם מבחינת הנוחות והגמישות, ואי אפשר להתעלם מההשקעה בפרטים הקטנים. העיצובים מדויקים ולא בומבסטיים מדי, אבל כן מציעים מגוון של צבעוניות שמאפשרת לכל אחד למצוא את הסגנון שלו. עצם האומץ להשיק מותג ישראלי חדש, ועוד בתחום תחרותי כל כך, דורש המון אמונה והשקעה - וכבר ראוי להערכה. החיסרון היחיד הוא המחיר שלא נגיש לכל כיס (439 ₪ לבגד ים, 279₪ לטי שירט), אבל מי שיבחר/יכול להרשות לעצמו להשקיע יקבל מוצר ברמה גבוהה שילווה אותו הרבה מעבר לעונה אחת. ניתן לרכוש באופן בלעדי בחנות הפופ-אפ הפועלת בקניון עופר רמת אביב עד ה-15 באוגוסט, ובמקביל גם באתר האונליין הרשמי של המותג. ציון: 10/10.

© אריאל סנין, באדיבות יחסי ציבור

 

 

סדרת דיאודורנטים

קרמה משיקה סדרת דיאודורנטים אנטיפרספירנט חדשה הכוללת רול און בנפח 75 מ"ל וספריי בנפח 150 מ"ל. הנוסחה מבטיחה ארבע פעולות במריחה אחת: מניעת ריח זיעה, הענקת לחות, רעננות לאורך כל היום ונספגות מהירה. המוצרים מועשרים בוויטמין E, אינם מכילים אלכוהול או פרבנים, לא נוסו על בעלי חיים, טבעוניים ומגיעים במגוון ניחוחות אהובים כמו רענן, עדין, פרחוני וטלקי. קיבלנו את המוצרים להתנסות וחשבנו כי מדובר במגוון מוצרים נוחים, יומיומיים וקלים לשימוש, המספקים פתרון יעיל במחיר משתלם. הניחוחות נעימים, התחושה על העור קלילה ולא דביקה, והאפקטיביות ניכרת לאורך שעות. מגוון הניחוחות מאפשר התאמה אישית והופך את הסדרה לבחירה מוצלחת. מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 ₪, ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ. ציון: 8.5/10.

© טל אזולאי, יחסי ציבור 

למילוי חוזר

סרווה משיקים פתרון חסכוני וירוק בדמות שקיות מילוי חוזר לשני מוצרי הדגל שלהם: ג’ל ניקוי מקציף לעור רגיל עד שמן ותחליב ניקוי מזין לעור רגיל עד יבש. מעבר לערך הסביבתי שבהפחתת שימוש בפלסטיק, מדובר במהלך משתלם שמוזיל את העלות לצרכן על הפורמולה המוכרת והאפקטיבית של המותג. הג’ל הניקוי מקציף עדין אך יעיל, מנקה מבלי לייבש, והתחליב מצטיין ברכותו ובתחושת לחות לאורך זמן. שניהם נטולי סבון, בישום או פראבן, עם מרקם נעים ורכיבים מצוינים כמו סרמידים וחומצה היאלורונית. השקיות עצמן קלות ונוחות למילוי, מה שהופך את הבחירה בהן למובנת מאליה למי שכבר מכירים את המוצרים וכעת מקבלים הזדמנות ליהנות מהם באופן חכם וידידותי יותר לסביבה. מחיר מומלץ לצרכן: 76.90 ₪ ל-473 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סכין גילוח חדשה 

אינטואשיין משיקים לקיץ 2025 את Intuition Perfect Touch, סכין גילוח חדש הכולל חמישה להבים עם ג'ל לחות מובנה להחלקה נעימה על העור, להפחתת גירויים ולתחושת רכות שמבטיחה להישמר לאורך זמן. קיבלנו את המוצר להתנסות ובהחלט חשבנו כי ראש הגילוח הצר מאפשר שליטה מדויקת גם באזורים רגישים, והידית המעוצבת מספקת אחיזה נוחה ובטוחה. הסכין מגיע בגוון כתום קליל ומעוצב. בפועל מדובר במוצר נעים מאוד לשימוש, המייצר תוצאה חלקה ומדויקת גם באזורים בעייתיים. חוויית הגילוח מרגישה מתקדמת, פחות מגרה את העור, והעיצוב הנוח תורם לאחיזה מדויקת ולתחושת שליטה טובה. מוצר יעיל, אסתטי ומומלץ. מחיר מומלץ לצרכן: 45.90 ₪ ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ. ציון: 9/10

© יחצ שיק

גלוס חדשני

מותג היופי הצרפתי LANCÔME משיק את Lip Idôle JuicyTreat, שמן-בגלוס חדשני המשלב מראה שפתיים עסיסי עם לחות מתמשכת של עד 24 שעות ותחושת נוחות קלילה, ללא דביקות. הפורמולה מועשרת ב-20% סקוואלן לנעילת הלחות, חומצה היאלורונית למראה חלק ומלא ופפטידים MaxiLip המסייעים בגמישות השפתיים ובהפחתת מראה קמטוטים. לאחר התנסות שלנו במוצר: הגלוס מעניק ברק תלת-ממדי מרהיב, ניחוח ממכר של וניל ומנטה, ואפליקטור קטיפתי ונעים במיוחד. הוא מגיע ב-10 גוונים מעולים, כולל שניים שמגיבים ל-pH של השפתיים ומתאימים את עצמם לגוון הטבעי. זהו מוצר עם תחושה יוקרתית, מהנה לשימוש, המספק גם טיפוח וגם מראה זוהר. מחיר מומלץ לצרכן: 191 ₪ לתכולה של 8.5 מ"ל. ניתן להשיג באתר לנקום ובנקודות המכירה של המותג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות נבחרות. ציון: 9/10

 

© באדיבות יחסי ציבור

מתמגנים מהשמש

מותג ההגנה מהשמש סקין גארד משיק סדרת מוצרים חדשה עם SPF50 הכוללת ספריי משפחתי שקוף, ספריי בניחוחות טרופיים וסטיק אלוורה לפנים, כולם מותאמים לקיץ הישראלי עם הגנה גבוהה מקרני UVA ו-UVB, עמידות במים ופורמולות היפואלרגניות. הספריי המשפחתי נעים למריחה, לא שומני, נספג במהירות ומתאים מאוד לשימוש יומיומי קל ונוח עם (ציון: 9/10). הספריי הטרופי מהנה במיוחד בזכות ניחוחות הקיץ והתחושה המרעננת, אך פחות מומלץ למי שרגיש לריח חזק. (ציון: 8/10). הסטיק השקוף הוא פתרון מצוין ונייד לפנים, מעניק הגנה טובה, נמרח בקלות ואינו מורגש על העור, והחיסרון היחיד הוא גודל קטן יחסית (ציון: 9/10) המחירים לצרכן: 55 ₪ לספריי המשפחתי, 47 ₪ לספריי הטרופי, 43 ₪ לסטיק לפנים. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובחרות.

©טל אזולאי, באדיבות יחסי ציבור 

ג'ל הגבות של מאיה קיי

קולקציית האיפור של מאיה קיי מבית קרליין מתרחבת ומשיקה את Brow Setting Gel, ג'ל חדש לעיצוב וקיבוע גבות. מדובר בג'ל שקוף במרקם קליל, שמגיע עם מברשת מדויקת למריחה מבוקרת ומבטיח עיצוב טבעי ללא תחושת כובד או גושים. הפורמולה מועשרת בשמן קיק ופנטנול, המסייעים בחיזוק שיער הגבה והענקת לחות, והאריזה הקומפקטית מאפשרת לקחת אותו לכל מקום. אחרי התנסות שלנו במוצר התרשמנו מהתחושה הנעימה והבלתי נוקשה שהג'ל מותיר על הגבות, ומהנראות הטבעית שהוא מספק. עם זאת, למי שמעדיפה קיבוע חזק במיוחד כדאי לדעת שהמוצר מעניק אחיזה גמישה יחסית. הג'ל אינו מתייבש לצבע לבן ומתאים לשימוש יומיומי מבלי לשנות את מראה האיפור הכללי. מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר קרליין. ציון: 8.5/10.

© עומרי לוי, יחסי ציבור

מגבונים להסרת איפור

מותג הטיפוח בלונס משיק סדרת מגבונים להסרת איפור, המיועדים להסרה יסודית של איפור עמיד במים תוך שמירה על לחות עור הפנים והעיניים. הסדרה כוללת שני סוגים: מגבונים עם חומצה היאלורונית וויטמין E שמעניקים לחות והגנה, ומגבונים עם מים מיסלריים לאפקט מאט וניקוי מאזן שומן. המגבונים רכים, יעילים ונוחים לשימוש יומיומי, עם מכסה פלסטיק איכותי ששומר על טריות המוצר לאורך זמן. שני הסוגים נבדקו דרמטולוגית ואופתלמולוגית, וניכר שההשקה עונה על צורך אמיתי לפתרון נגיש ונעים לניקוי יומיומי, במיוחד בשוק רווי מוצרים אגרסיביים מדי. הביצוע איכותי, הריח עדין והתחושה על העור נעימה מאוד. החיסרון היחיד הוא שבאיפור עמיד מאוד נדרש לפעמים יותר משני מגבונים, אך כמוצר הוא עושה את העבודה מצוין. מחיר ממוצע לצרכן: 19.9 עד 26.9 ₪ למארז של שלוש חבילות (25 מגבונים בכל יחידה), להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

פחית מבושמת 

מותג האופנה הבריטי MISSGUIDED משיק בישראל את קולקציית הבישום BABE, סדרה של ארבעה ניחוחות לנשים המגיעים בעיצוב בולט של פחיות קוקטייל צבעוניות. כל אחד מהניחוחות מייצג וייב אחר: BABE POWER מתקתק ופירותי עם נוכחות חזקה, BABE HEAT מרגיש טרופי וכיפי, REAL BABE הוא הניטרלי והנקי ביותר, ו-BABE NIGHT עמוק ושובב עם שוט קפה מפתיע. הבקבוקים עצמם מעוצבים עם טוויסט מרענן, מושכים תשומת לב וכיפיים לשימוש, אך שימו לב שהניחוחות בהחלט בולטים וחזקים, מה שעלול להרתיע מי שמעדיפה בשמים רגועים יותר. מתוך הארבעה, הניחוח הנייטרלי (REAL BABE) הרגיש הכי ורסטילי ונעים לשימוש לאורך זמן. הרעיון מקורי והעיצוב מסקרן, אך באופן טבעי לא התחברנו לכלל הניחוחות, יש מוצלחים יותר ויש פחות (בתעדוף האישי בלבד, כן?). מחיר מומלץ לצרכן 224 ₪ לתכולת 80 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן. ציון: 8/10.

© באדיבות MISSGUIDED

תחליב לשיזוף

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי ליראק פריז משיק את תחליב השיזוף העצמי לגוף: מוצר חדשני המיועד להעניק לעור גוון שזוף טבעי, חלק ומלא ברק, ללא צורך בחשיפה לשמש. התכשיר מבוסס על 97% רכיבים טבעיים וצמחיים, כולל חומצה היאלורונית צמחית להענקת לחות עמוקה, וסוכרים צמחיים כמו DHA ואריתרולוז לשיזוף הדרגתי ואחיד. לאחר שהתנסינו במוצר שקיבלנו לסקירה: המרקם הקליל נספג במהירות ואינו מותיר תחושה דביקה, והניחוח הקייצי של קוקוס, ברגמוט ויסמין מוסיף לחוויית השימוש. כבר לאחר שלושה ימי שימוש רצופים מתקבל מראה שזוף, אחיד וזוהר במיוחד, הריח נעים לאורך זמן, והעור מרגיש רך ומטופח. פתרון מצוין למי שרוצה מראה שזוף ללא סיכון של חשיפה לשמש. מחיר מומלץ לצרכן: 219 ₪. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל, אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מייקאפ נוזלי וקונסילר

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את Infaillible Skin Ink 2 in 1: מייק-אפ נוזלי וקונסילר במוצר אחד, שמרחיב את סדרת 'אינפליבל' האייקונית ומציע פתרון איפור חדשני עם כיסוי מלא ועמידות של עד 48 שעות. מדובר בפורמולה ייחודית שמתמזגת היטב עם העור, עמידה במים, זיעה ושפשוף, ומגיעה עם אפליקטור חכם שמתאים לשימוש כקונסילר מדויק וגם למריחה רחבה כמייק-אפ. מתוך ניסיון, הקונסילר עצמו מצוין: הוא מעניק כיסוי גבוה שמצליח לטשטש כהויות ופגמים, אבל לא מרגיש עמוס או כבד על הפנים. המרקם קליל ונושם, נעים לשימוש גם לאורך שעות רבות, ומתאים גם לעור רגיש. מוצר אידיאלי למי שמחפשת פתרון יעיל ונוח ליומיום. מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ (מחיר מבצע ביולי: 69.90 ₪). להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות