איזה יופי: חוזרים ללימודים בסטייל
שפתונים, קרמים, בשמים, מייקאפ, קונסילר, דאודורנט חדש, סדרת מאצ'ה, קולקציות חזרה ללימודים ועוד • קיבלנו לסיקור את המוצרים החדשים על המדף בתחום הסטייל והטיפוח, וזה מה שחשבנו עליהם!
חוזרים ללימודים עם קרביץ
בקרביץ משיקים את קולקציית החזרה ללימודים 2025 עם מבחר עשיר במיוחד של מוצרים איכותיים ובטיחותיים, הכוללים מותגים בלעדיים, טכנולוגיה מתקדמת, חדשנות וגיוון. כל זה בשלל דרגות תמחור לכל קטגוריה. הקולקציה כוללת את כל הציוד הדרוש לתלמידים בכל הגילים, כשהמוצרים עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומוצעים, כאמור, בטווח מחירים רחב - החל ממוצרים מוזלים במיוחד במסגרת קטגוריית "בסטוק של קרביץ" ועד פריטים פרימיום, כך שכל אחד יוכל להרכיב סל ציוד בהתאם לצרכיו ולתקציבו. המוצרים איכותיים, שימושיים ומחווית השימוש שלנו במסגרת הסיקור - אכן לא מתפשרים ומהטובים שיש להציע. הקולקציה זמינה לרכישה ברשת סניפי קרביץ ובאתר החברה. טווח המחירים: החל מ-0.40 ש"ח לפריטים בודדים ועד עשרות שקלים לפריטי פרימיום. ציון: 10/10.

חוזרים ללימודים בסופר פארם אונליין
גם סופר-פארם אונליין מציעה קולקציית חזרה לבית הספר הכוללת ילקוטים, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה, שולחנות כתיבה וציוד נלווה ממותג הבית LIFE - כולם בעיצובים צבעוניים ופונקציונליים. המוצרים עצמם נראים טוב ועושים את העבודה, עם מבחר לא רחב במיוחד אך בהחלט מספק, במיוחד לקהל הילדים, פחות מכוון לנוער שמחפש סגנונות בוגרים או טרנדיים יותר (אך גם הוא ימצא את עצמו עם פריטים בקולקציה). מדובר בפתרון פרקטי, זמין ונגיש גם ברגע האחרון, עם מחירים ידידותיים – החל מ-3.90 ש"ח ועד כ-3,790 ש"ח (האחרון הוא מחיר לשולחן כתיבה), בהתאם למוצר. ניתן להשיג באתר סופר-פארם אונליין. ציון: 8/10.

עיפרון צללית דו צדדי
חדש מבית עדה לזורגן: עפרון צללית דו-צדדי מסוג Twist & Slide שמציע עיצוב חכם עם צד אחד של צללית קרמית עשירה וצד שני עם ספוגית טשטוש מקצועית, ומנגנון סיבוב נוח שמייתר שימוש במברשת או מחדד. מדובר במוצר עם מרקם קטיפתי ופיגמנט רך שזמין בשלושה גוונים מוקפדים: ברונזה זהוב, חום כהה וורדרד טבעי, ומיועד ליצירת מראות מעושנים או מדויקים, לשימוש יומיומי או ערב. לאחר שקיבלנו את המוצר להתנסות: אמנם המוצר מצליח להחזיק היטב על העין לאורך זמן, אך לטעמנו האישי בלבד, בהשוואה למתחרים הקיימים בקטגוריה, הוא הרגיש הפעם מעט פחות איכותי, התחושה הסופית בעבודה עם המוצר הייתה פחות מפנקת, ולא עומדת בסטנדרט שהמותג הציב לעצמו בעבר מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪. להשיג באתר המותג ובטרמינל איקס. ציון: 7/10.

Midnight Serum
מותג הטיפוח אלביב מבית לוריאל פריז משיק את Midnight Serum: סרום לילה חדש לשיער יבש, שמצטרף לסדרת Extraordinary Oil הפופולרית ומספק פתרון יעיל במיוחד להזנה ושיקום השיער בזמן השינה. הפורמולה מבוססת על שמן קמליה, אינה שמנונית ואינה מכתימה את הכרית, ומציעה שליטה בקרזול עד 96 שעות וניחוח מרגיע שמתמשך עד 72 שעות. לאחר שהתנסינו: המוצר מעניק תחושת רכות, ברק ושיקום ממשי, כפי שהובטח, ועושה זאת בקלילות ובנעימות. בהחלט תוספת מעולה לשגרת הטיפוח הלילית שלנו. מחיר מומלץ לצרכן: 50.90 ש"ח, להשיג בסופר-פארם ובסופר-פארם אונליין בלבד. ציון: 9/10.

דאודורנט רול-און
המותג After Shower משיק לראשונה דאודורנט רול-און בכל ניחוחות המותג - לנשים ולגברים, עם חמישה ניחוחות ייחודיים שמעניקים תחושה של ספא ומלונות יוקרה: Breeze Cotton עם ריח נקי ואוורירי המזכיר כותנה טרייה, Musk Powder רך וקטיפתי עם תווי מאסק נעימים, Touch Soft פרשי ופירותי עם אפרסק ומלון, Silk Pure הסבוני והקרמי לתחושת רוגע, ו-Fresh Aqua שמביא רעננות ימית ועצית יוצאת דופן. לאחר שהתנסינו: מדובר בסדרה מעולה ומרעננת, שמעניקה תחושת ניקיון קלילה ונעימה לאורך זמן. הריחות אמנם לא החזיקו עבורנו יום שלם, אך בהחלט הורגשו היטב במשך שעות רבות. החיסרון היחיד הוא המחיר, שקצת גבוה ביחס לגודל המוצר. מחיר: 39.90 ש"ח. ניתן להשיג באתר המותג וברשת סופר-פארם. ציון: 8/10.

MATTE OR GLOW
סקארה משיקים את קולקציית הבסיס החדשה MATTE OR GLOW: סדרת מוצרים משלימה הכוללת שני מייקאפים (מאט וזוהר) וקונסילר, עם פורמולות חכמות שפותחו במיוחד למזג האוויר הישראלי ולמראה טבעי, עמיד ומדויק. המייקאפ בגימור MATTE מציע כיסוי בינוני עד גבוה עם גימור מאט רך, מרקם נבנה ומועשר באלוורה, בעוד שגרסת GLOW מספקת כיסוי קליל וזוהר עם קומפלקס לחות מתקדם, מרקם קרמי ופיגמנטים שאינם מתחמצנים. הקונסילר מציע כיסוי מדויק בגימור טבעי, עמידות גבוהה ומרקם קליל ונעים, וכל המוצרים זמינים במגוון רחב של גוונים עם תתי-גוונים מותאמים. לאחר שהתנסינו: מדובר במוצרי בסיס מוצלחים שלא מכבידים על העור, מספקים כיסוי טוב מבלי להיראות או להרגיש עמוסים, ונשארים עמידים גם לאורך שעות, במיוחד בקיץ הישראלי. מחיר: מייקאפ - 49.90 ש"ח, קונסילר - 39.90 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר המותג. ציון: 9/10.

Lost Fragrances
מותג הבישום INSENSE PARFUMS משיק את קולקציית הקיץ המוגבלת לשנת 2025 - Lost Fragrances, הכוללת שני ניחוחות ייחודיים שנולדו מחדש מתוך נוסחאות נשכחות במעבדת הרוקחות של המותג. הקולקציה שואבת השראה מהרוקחות הצרפתית המסורתית ומביאה עמה ניחוחות שמרגישים כמו סוד קיץ פרחוני, חושני ובלתי צפוי. הניחוח הראשון, RECETTE 702 - לנשים, הוא ורוד, נשי ורך - בושם פרחוני בעדינות, עם תווים של אפרסק, פריחת הדרים, שושן העמקים, מושק ואמבר, שמרגיש כמו מקלחת בוקר מרעננת. השני, RECETTE 707, ירוק, רענן ויוניסקסי - ניחוח טבעי עם תה ירוק, מימוזה, פרחים לבנים ועץ גואיאק. קיבלנו את המוצרים להתנסות ואכן שני הבשמים מאופיינים בניחוחות מעולים, עשירים ומאוזנים שמחזיקים לאורך זמן רב, נותנים תחושה נקייה, רעננה ובהחלט מומלצים. מחיר: 399 ₪ ליחידה, להשיג באתר המותג ובחנויות סופר-פארם. ציון: 9/10

ניחוח חדש לגבר
המותג ISSEY MIYAKE משיק את LE SEL D'ISSEY EAU DE PARFUM - ניחוח גברי חדש ועוצמתי שמרחיב את סדרת הבשמים האיקונית בהשראת יסודות הטבע, עם שילוב בין תווי מלח רענן מהים לתווים חמים של ענבר, קטורת ועצים. הבושם מיוצר בצרפת, טבעוני ועשוי מ-94% רכיבים טבעיים. לאחר שהתנסינו: הניחוח עוצמתי, איכותי ומחזיק לאורך זמן, כזה שמרגישים את הנוכחות שלו. עם זאת הוא לא בושם צעיר קליל אבל גם לא מבוגר מדי, אלא ממוקם במקום טוב באמצע, עם תחושת ניקיון ואלגנטיות גברית המזוהה עם המותג. מחיר: 539 ש"ח ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר ONLY'S. ציון: 8.5/10.

BURNING LOVE
המותג Zadig & Voltaire משיק את צמד הבשמים החדשים בסדרת THIS IS האהובה: THIS IS HER! BURNING LOVE ו-THIS IS HIM! BURNING LOVE. הגרסה הנשית היא או דה פרפיום בניחוח פרחוני-גורמה עם תפוז דם איטלקי, ליקר פיסטוק, תה ירוק, ערמונים ותווים עציים. הגרסה הגברית היא או דה טואלט עם אקורד רום, תפוז, אשכולית, וניל, עץ ענבר ופטצ'ולי - ניחוח אמברי-עצי עם פתיחה מתוקה וסיום חושני. לאחר שהתנסינו בבושם לגבר: מדובר בניחוח מעולה! צעיר, מרענן, חי ומשדר קיץ. יש בו משהו שמצד אחד הוא שובבי, מצד שני הוא מאוד נעים ואלגנטי - לא נוכחות שמשתלטת מדי, בדיוק במידה הנכונה. מחיר: 379 ש"ח ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר ONLY'S. ציון: 9/10.

סדרת המאצ'ה
המותג הישראלי REDEFINE משיק את סדרת המאצ'ה החדשה - אחת הראשונות בעולם בתחום טיפוח השיער על בסיס מאצ'ה יפנית. הסדרה כוללת חמישה מוצרים ללא מלחים, המיועדים לשיקום, הזנה והגנה על כל סוגי השיער: שמפו, סרום, שלוש מסכות שונות - כולל מסכה ללא שטיפה. לאחר שהתנסינו: מדובר במוצרים נעימים לשימוש, עם ניחוח טבעי וטוב, והכי חשוב? הם באמת עוזרים לשיער פגום. התחושה לאחר השימוש היא של שיער רך, נקי ובריא יותר, במיוחד אצל מי שסובלים מיובש או קצוות מפוצלים. המחירים נגישים מאוד, מה שמקנה יתרון אצלנו באופן מובהק, טווח של 19.90–49.90 ₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר REDEFINE. ציון: 9/10

לחות לשיער
המותג קרמה משיק סדרת קרמי לחות לשיער עם פורמולות המבוססות על 91% רכיבים טבעיים מותאמות באופן אישי לצרכים שונים: הקרם לכל סוגי השיער מועשר בקומפלקס ברק וקולגן ונותן תחושת רכות וגמישות, הקרם לשיער יבש מכיל ניאצינאמיד ומיועד להזנה עמוקה ולשיקום מרקם פגום, ואילו הקרם לתלתלים מועשר בחומצה היאלורונית, שומר על הלחות ומעצב את התלתלים בקפיציות טבעית. לאחר שהתנסינו: אהבנו במיוחד את הקרם לתלתלים - בעל ניחוח מעולה, ועזר להגדיר את תלתלים, נעים ונוח לשימוש יומיומי, והמרקם קליל ולא שמנוני. מחיר: 20.50 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. ציון: 8.5/10.

סדרת שפתונים
מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS משיק את סדרת השפתונים החדשה LAQUE RESISTANCE - שפתונים נוזליים בגימור מבריק, המגיעים ב-8 גוונים חדשים לקיץ הנוכחי. מדובר בשפתונים עם פיגמנט אינטנסיבי, מברשת מדויקת ונוחות שימוש גבוהה שנמרחים בקלות ולא דביקים. לאחר שהתנסינו: הגימור המבריק מעניק לשפתיים מראה עשיר ונשי במיוחד, הסדרה אכן מחזיקה ונעימה על השפתיים גם לאורך שעות. התחושה קלילה, הלחות מורגשת, והמרקם לא מתייבש או נסדק, כפי שלעיתים קורה גם בשפתונים עמידים. מחיר מומלץ: 68 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאונליין. ציון: 9/10.

Iconic Summer
רשת Be Pharm ערכה את אירוע הקיץ השנתי שלה, Iconic Summer, עם כל הטרנדים הכי חמים בעולם הביוטי לקיץ הקרוב, לצד הרחבת מגוון המותגים הבינלאומיים והבלעדיים שהיא מציעה. במסגרת האירוע, שנערך לראשונה בסניף הדגל באילת, הושקו מותגי טיפוח ואיפור חדשים, והתקיימו פעילויות חווייתיות הפתוחות לקהל הרחב, בהשתתפות הפרזנטורית טיטי איינהו ונבחרת משפיעניות ביוטי מובילות. במהלך האירוע נחשפו מוצרים חדשניים ומבצעים מיוחדים, כאשר הרשת ממשיכה לבסס את עצמה כבית למותגי ביוטי נחשקים ומובילים עם דגש על גישות חדשניות לטיפוח העור, איפור, הגנה מהשמש ועיצוב שיער. ניתן להשיג את המותגים והמוצרים בכל סניפי הרשת ובאתר הרשת. ציון: 9/10.
