איזה יופי: המותגים שנחתו בישראל. נוצרה באמצעות בינה מלאכותית (ai)

איזה יופי: המותגים שנחתו בישראל

ליין תיקים חדש לבתי הספר, הבשמים החדשים לקראת עונת החגים, המסקרה שהפתיעה אותנו, הסטיקים השימושיים והניחוח החדש לכביסה • קיבלנו לסיקור את המוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם!

ליין תיקים

מודן ואקספלור משיקות ליין חדש של תיקי בית ספר ואופנה לקראת שנת הלימודים הקרובה, עם מגוון ענק של דגמים שלא נגמר: צבעים, הדפסים, מותגים מובילים ועיצובים שמתאימים לכל גיל ולכל סגנון. בין החידושים: תיקים אורטופדיים עם מערכת Air Flex Bag המאפשרת שילוב טרולי לנשיאה קלה, לצד סדרות נוער ובוגרים של Explore בעיצובים טרנדיים ומותגים בינלאומיים כמו Reebok, Converse ו-Under Armor. קיבלנו תיק לסיקור, והוא הרגיש מקצועי, איכותי ונוח במיוחד: גם מבחינת הבדים וגם מבחינת התמיכה האורטופדית. גולת הכותרת היא באמת במגוון האינסופי ובאיכות שמורגשת בכל פרט, ככה שכל תלמיד או סטודנט יכול למצוא בקלות את מה שמתאים לו. ציון: 10/10

© באדיבות מודן

נוחת בישראל 

מותג האיפור הבינלאומי NYX Professional Makeup נוחת רשמית בישראל תחת קבוצת לוריאל, ומביא איתו כ-300 מוצרים מקצועיים שנמכרים ברשתות הפארם ובחנויות מובחרות. לאחר שהתנסינו: כלל המוצרים התגלו כמעולים, איכותיים ומפתיעים לטובה. המוצרים שבלטו לנו במיוחד: ג'ל הגבות שהחזיק וסידר את הגבות בצורה אחידה ונוחה, הפריימר שהעניק בסיס טוב לפני האיפור ותורם לאחידות המריחה, והספריי מקבע ששמר על המראה לאורך זמן בלי להכביד. מדובר במוצרים פרקטיים שנותנים מענה אמיתי לשגרת איפור יומיומית, עם שילוב של נגישות ותחושה מקצועית. טווח המחירים נע בין 20 ל-50 ₪, בהתאם למוצר, וניתן להשיגם בסופר-פארם וברשתות הפארם המובילות. ציון: 9/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

COACH GOLD 

מותג האופנה COACH משיק בושם חדש לאישה: COACH GOLD. הבושם מציע שילוב חושני של וניל חמים, פרח שקד מלטף ונגיעות פירותיות מרעננות. זוהי הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש בריכוז ניחוח כזה במסגרת קו הבשמים של המותג, מה שהופך את ההשקה לייחודית במיוחד. לאחר התנסות: הניחוח אכן מעולה ומרענן, עשיר ונשאר לאורך זמן, עם שילוב מאוזן בין מתיקות רכה לנוכחות עוצמתית, אם כי יש מי שעשוי למצוא אותו מעט דומיננטי לשימוש יומיומי. מחיר מומלץ: 420 ₪ לבקבוק של 90 מ"ל, להשיג ברשת BE, במשביר ובאתר ONLYS. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

החדש של YSL לגבר

המותג YSL Beauty חושף את הבושם החדש לגבר: MYSLF L'ABSOLU, עם שילוב מפתיע של ג’ינג’ר, הל ירוק, ברגמוט, פריחת תפוז עוצמתית ולב פצ'ולי חושני. לאחר שהתנסינו: אנחנו כל פעם מחדש מחכים לניחוח הבא של המותג, כי הוא באמת מתעלה על עצמו בכל פעם מחדש ובמיוחד בכל מה שקשור לניחוחות הגבריים - וזה קרה גם הפעם! שילוב בין ניחוח יוקרתי מושלם לאירועים לצד ניחוח שגם מתאים לערב יומיומי. אם נאמר את האמת לא רק אנחנו התרשמנו מהעוצמה והאלגנטיות של הניחוח, אלא גם כל מי שעבר לידנו התעניין מייד באיזה בושם מדובר ונהנה מהריח באוויר. מחיר מומלץ לצרכן: 650 ₪ ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות נבחרות. ציון: 10/10. 

© באדיבות ysl

המסקרה החדשה

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק משיק את Colossal Bubble Mascara, מסקרה חדשה שמעניקה לריסים נפח "בועתי" עם הפורמולה הקלילה והמברשת הקמורה השומרת על מראה נטול גושים. לאחר שהתנסינו: התרשמנו מהנפח המרשים והעיניים שנפתחו מיד במראה דרמטי אך אלגנטי. הריסים נשארו מודגשים לכל אורך היום בלי להתפורר או להימרח, והתחושה נשארה קלה ונעימה. גם מי שפחות מנוסה בשימוש במסקרה תמצא אותה ידידותית ונוחה מאוד. מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪, להשיג ברשתות השיווק, הפארם, פרפומריות נבחרות ובאתר המותג. ציון: 9.5/10

© באדיבות יחסי ציבור

החדש של פראדה לנשים

מותג הבישום היוקרתי פראדה משיק את Prada Paradoxe Radical Essence, בושם פרחוני-עצי חדש לנשים שמציע פרשנות רדיקלית לעולם הגורמנד. הניחוח נפתח בשמן נרולי ופריחת תפוז רעננים, בליבו מסתתר אקורד ייחודי של פיסטוק מלוח שמעניק טוויסט מפתיע ומעודן, ובבסיסו עץ אלגום קרמי, מושק וונילין לחותם חמים, חושני ובלתי נשכח. לאחר שהתנסינו: גילינו בושם שובב ודומיננטי שמתאים במיוחד לאירועים, ונילי וארומטי בדיוק במידה הנכונה, כזה שמשאיר נוכחות מרעננת שכיף להריח. מחיר מומלץ לצרכן: 699 ₪ ל-90 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת הלחות

מותג האיפור קרליין מציג את סדרת Aqua Rescue: סדרת לחות פעילה המיועדת להעניק לעור מראה רענן, קורן וזוהר, תוך שמירה על מאגרי הלחות הטבעיים והגנה מפני יובש ונזקי סביבה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים עיקריים: Water Gel במרקם ג'ל קליל לעור רגיל, מעורב או שמן; Water Cream במרקם קרם עשיר לעור יבש או מעורב ו-Repair Cream במרקם חמאתי אינטנסיבי לעור הסובל מיובש מוגבר ומתמשך. כל אחד מהם מבוסס על קומפלקס לחות פעיל, חומצה היאלורונית ורכיבים טבעיים נוספים, ומעניק תחושת רכות, נינוחות וגמישות כבר מהשימוש הראשון. אחרי שהתנסינו בהם, אפשר לומר בביטחון שכולם מעולים, מרעננים, עושים את העבודה ובהחלט מהווים פיצוח נכון של מוצרי לחות יומיומיים. מחיר: 99.90 ₪ ליחידה. ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם המובחרות ובאתר קרליין. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

Burberry Goddess Parfum

הבושם Burberry Goddess Parfum הוא התוספת החדשה לליין הבשמים של Burberry Beauty, שנוצרה בידי הבשמית אמנדין קלרק-מארי, עם שילוב עוצמתי של שלושה סוגי וניל: אינפוזיה, קוויאר ואבסולוט. אלו מתחברים לפתיחת פטל רעננה עם נגיעה של לבנדר. לאחר שהתנסינו: הניחוח בהחלט טוב, עוצמתי ונשי, עם שובל שנשאר לאורך זמן וארומה עמוקה שמביאה לידי ביטוי עוצמה וביטחון. יחד עם זאת, ביחס לבשמים שסיקרנו השבוע במדור, הוא מרגיש מעט יותר בוגר ופחות מותאם לקהל צעיר יותר, מה שעלול להרחיק מי שמחפשות ניחוח קליל או שובב יותר. מחיר: 709 ₪ ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל ו-BE. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סטיק הגנה

מותג הטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז משיק את BRIGHT REVEAL UV Stick SPF50: סטיק הגנה קומפקטי וחדשני שמעניק לחות והגנה גבוהה מהשמש, עם פורמולה שקופה שאינה שומנית ומתאימה לכל גווני העור. הסטיק מגיע בצורת ליפסטיק יוקרתי, נוח לנשיאה בתיק וניתן לשימוש גם מעל האיפור במהלך היום מבלי לפגוע במראה. הוא מועשר בויטמין E נוגד חמצון, מסייע במניעת כתמי שמש, סימני הזדקנות ופיגמנטציה, ומתאים גם לאזורים רגישים כמו מתאר העיניים והשפתיים. לאחר שהתנסינו: החוויה בשימוש נעימה במיוחד! הוא נמרח בקלות, מרגיש קליל ולא כבד על הפנים, שומר היטב על האיפור לאורך היום ומאפשר לחדש את ההגנה בצורה פשוטה ונוחה, מה שהופך אותו לפתרון מעולה במיוחד לקיץ. מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪ (מחיר מבצע השקה באוגוסט: 65.90 ₪). ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

BARIESUN

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE משיק לקיץ 2025 בישראל את סדרת ההגנה החדשה מהשמש BARIESUN, הכוללת שבעה מוצרים שונים המספקים הגנה גבוהה במיוחד SPF50+ מפני קרני UV, לצד שמירה מפני נזקי אקלים והזדקנות מוקדמת של העור. מוצרי הסדרה מבוססים על טכנולוגיית Skin Shield, המשלבת מים טרמליים עשירים ומסנני קרינה מתקדמים, יחד עם ויטמין E ואצה אדומה בעלי יכולת אנטי-אוקסידנטית חזקה. הסדרה מציעה פורמולות קלילות, נוחות לשימוש ועמידות במים, ביניהן קרם פנים אולטרה-לייט TO GO, תרסיס דו-פאזי, שמן יבש לעור זוהר, סטיקים קומפקטיים לאזורים רגישים ונוזל הגנה ייחודי לעור רגיש במיוחד. לאחר שהתנסינו: תחושה קלילה ונעימה, המוצרים לא מכבידים על הפנים ושומרים היטב על העור מפני השמש, מה שהופך אותם לפתרון פרקטי ונוח גם לים, גם ליום-יום וגם לפעילויות ספורטיביות. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

הבושם שנוחת בישראל

הבושם החדש Carven Pour Elle מבית המותג הפריזאי האייקוני CARVEN נוחת בישראל בבלעדיות בסניפי רשת אפריל, ומציג ניחוח פרחוני-עצי אלגנטי בעל עומק רגשי. הפורמולה מורכבת מפתיחה של ברגמוט, מרווה ולימון, לב פרחוני עם איריס קטיפתי, מימוזה ולבנדר, וסיום חושני של וטיבר, עץ ארז ומאסק, היוצרים תחושת "עור על עור" עוטפת. לאחר שהתנסינו: הוא בהחלט מתוק, נשי ומרענן, אך ניחוח מעט בוגר יותר. עם זאת יש לו יתרון חשוב כמו העמידות הגבוהה שלו, שמחזיקה לאורך כל היום. מחיר: 470 ₪ ל-100 מ"ל, בבלעדיות ברשת אפריל. ציון: 8.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

Batiste Sweetie

שמפו יבש Batiste Sweetie במהדורה מוגבלת מביא איתו ניחוח קייצי חדש של מלון עסיסי ומתוק, שמתאים בדיוק לימים החמים. כמו שאר מוצרי בטיסט, גם כאן הנוסחה המוכרת פועלת מצוין: היא סופחת שומן, מוסיפה נפח, מרעננת את השיער ומעניקה תחושה של ניקיון מיידי בין חפיפות. אהבנו במיוחד את הניחוח הקליל, המתוק והמרענן - כזה שמרגישים מיד ושנותן וייב קיץ כיפי. יחד עם זאת, בפועל ההשפעה לא הייתה שונה משמעותית משאר הניחוחות של בטיסט שכבר קיימים, כך שהייחודיות כאן היא בעיקר בריח המיוחד. בסופו של דבר, זה מוצר שימושי, פרקטי ומומלץ שיהיה בתיק לקיץ הקרוב. מחיר: 29.90–33.90 ₪ בסופר-פארם ובאתר האונליין. ציון: 8/10

© באדיבות יחסי ציבור

La vie est belle Vanille Nude

הבושם La vie est belle Vanille Nude מבית לנקום הוא גרסה חדשה ומפתיעה לניחוח האייקוני של המותג, והפעם עם טוויסט ונילי ייחודי שמביא עומק, חמימות ונשיות עוצמתית אך רכה. הניחוח נרקח משילוב מפתיע של וניל בורבון מזוגג ממדגסקר, יסמין זוהר מדומיין דה לה רוז של לנקום בפרובאנס ומאסק לבן קרמי. לאחר שהתנסינו: מהרגע בו מתיזים ניכר שמדובר בבושם שמחזיק לאורך היום, הוא מעניק נוכחות חזקה, חושנית, מפתיעה וכזה שפשוט עפנו עליו. הוא מצליח להיות גם רך ואינטימי וגם נועז ומרשים, מה שהופך אותו לאחד מהבשמים שבלתי אפשרי להתעלם מהם ושכנראה נשוב לרכוש. גם כאן הייתה התעניינות ומחמאות מהסביבה. מחיר מומלץ לצרכן: 433 ₪ ל־100 מ"ל. ניתן להשיג באתר לנקום ובנקודות המכירה של לנקום, סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות נבחרות. ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

כדוריות לכביסה

הכדוריות החדשות של Arm & Hammer ODOR BLASTERS מציעות פתרון נוח להוספת ריח רענן ועוצמתי לכביסה, עם שני ניחוחות בהשראת הטבע Fresh Botanical ו-Fresh Burst ובטכנולוגיה לנטרול ריחות לא נעימים כמו זיעה וטחב. הניחוח שלהן בהחלט מעולה ונותן תחושת ניקיון נעימה, אך למרות שהתנסינו בהן בדיוק לפי הוראות השימוש, לא הורגש שהן עוצמתיות במיוחד מעבר לרגיל בהשוואה למוצרים דומים בקטגוריה. עדיין מדובר בתוספת כיפית שיכולה לשדרג את חוויית הכביסה וגם לשימושים נוספים כמו ריענון ארונות או מזוודות. מחיר מומלץ: 49.9–64.9 ₪ ברשתות השיווק. ציון: 7.5/10

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות