איזה יופי: מותג ישראלי חדש ושיתופי הפעולה של טום הולנד ונועה סול מתן. ערן ספיר, באדיבות יחסי ציבור, מתוך חשבונות האינסטגרם של @tomholland2013 ו-@noasol_matan

איזה יופי: מותג ישראלי חדש ושיתופי הפעולה של טום הולנד ונועה סול מתן

הבשמים החדשים לחג, שיתוף הפעולה המושלם בתחום האיפור, הסרום שגרם לעור שלנו לזהור, המסקרה העמידה ועוד • קיבלנו לסיקור את המוצרים החדשים על המדף, וזה מה שחשבנו עליהם!

מותג ישראלי חדש

historic הוא מותג אופנה ישראלי חדש וצעיר בז'אנר היוניסקס, שמתמקד בחולצות אימון, טי-שירטס אוברסייז וכובעים. כל זה עם קו עיצובי מינימליסטי, נקי ומדויק. הקולקציה בנויה על פלטת צבעים של שחור, לבן, בז’ וכתום. לאחר שהתנסינו: המוצרים מרגישים איכותיים, נוחים ומתאימים לשימוש יומיומי, בגובה העיניים. יש להם וייב צעיר ורענן שניכר גם בבחירת הבדים וגם בסגנון הכללי שלא מתאמץ ועדיין משדר בדיוק את מה שצריך. פייר? התחושה היא שמדובר בכלל במותג בינלאומי ותיק שכבר רץ שנים, הסטייל והאיכות משדרים פאן לצד אסתטיקה יומיומית נוחה ומדוייקת! טווח מחירים: 99-160 ₪ לפריט, מבין הקולקציה הקיימת כרגע (שצפויה להתרחב בהמשך, כפי שיעדכנו באינסטגרם). ניתן לרכוש באתר המותג. ציון: 10/10.

© ערן ספיר, באדיבות historic

PRADA PARADIGME

מותג הבישום האיטלקי פראדה משיק את PRADA PARADIGME. תווי הבסיס שלו נפתחים ראשונים ומתפתחים כלפי מעלה. הניחוח נע בין עולמות של עוצמה ורוך, עם בסיס ענברי-עצי (בלזם פרו, עץ גואיאקום ושרף בנזואין), לב ירוק-פרחוני של גרניום בורבון, ותווים עליונים רעננים של ברגמוט מקלבריה. לאחר שהתנסינו: בהחלט מדובר בניחוח עוצמתי, בולט ומכובד שמצליח לשלב בתוכו גם ניחוח מרענן וצעיר (בהתאמה גם לבחירה של טום הולנד לפנים של הקמפיין), הוא מתפתח לאורך היום בצורה מפתיעה וזכה למחמאות. מחיר מומלץ לצרכן: 570 ₪ ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן ו-BE. ציון: 10/10.

© Credit Prada Beauty, באדיבות יחסי ציבור

 Power 3

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE משיק בישראל את דיאודורנט Power 3, המציע פעולה משולשת: נוגד ריחות רעים, אנטיפרספרנט והגנה ל-24 שעות. הפורמולה מבוססת על מים טרמליים עשירים במיוחד, נטולת אלכוהול, נספגת במהירות ולא משאירה סימנים לבנים או צהובים על הבגדים, והיא מתאימה גם לעור רגיש ולהזעת יתר. לאחר שהתנסינו: מוצר ממש טוב, מחזיק לזמן ממושך והריח נעים מאוד, כך שהוא בהחלט עושה את העבודה ומותיר תחושה נקייה לאורך היום. מחיר מומלץ לצרכן: 70.9 ₪ ל-50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

SACARA עם נועה סול מתן

מותג האיפור SACARA משיק קולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם נועה סול מתן, הכוללת ספריי מקבע, מסקרה דרמטית, אייליינר מדויק, טינט ורוד לשפתיים וללחיים וגלוס קסום שמתאים את עצמו לגוון הטבעי של השפתיים. הקולקציה משלבת פורמולות איכותיות, רכיבים מטפחים ועיצובים נוחים לשימוש, וכל מוצר מעניק מראה עמיד ורענן לאורך שעות היום. לאחר שניסינו: המוצרים הפתיעו בענק! טובים, איכותיים, עמידים. ממש אהבנו! מדובר בחיבור מדויק בין הפרסונה למותג, מה שהוליד תוצרים מעולים. מחירים: 25-39.90 ₪, להשיג בחנויות הרשת ובאתר המותג. ציון: 9.5/10.

© קית' גלסמן, באדיבות יחסי ציבור סקארה

Montblanc Explorer Extreme

ניחוח הדגל החדש של מון בלאן, Montblanc Explorer Extreme משלב תווים ירוקים מרעננים של ברגמוט ומרווה, לב פטשולי ואמבר ותווי בסיס עציים, עוריים וענבריים שנשארים על העור לאורך זמן. אחרי שהתנסינו בו: אפשר לומר שמון בלאן אף פעם לא מאכזבים! אולי זה לא הניחוח האהוב עלינו ביותר של המותג, אבל הוא עושה עבודה טובה, מריח נפלא ולגמרי מתאים מבחינתנו גם ליום-יום. מחיר מומלץ לצרכן: 480 ₪ ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות סופר-פארם, BE, המשביר, אפריל ובאתר ONLYS. ציון: 8.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סרום בוסטר

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE מרחיב את סדרת דפידרם עם סרום בוסטר חדש נוגד כתמים כהים, המתאים לכל סוגי העור. הפורמולה משלבת 20% קומפלקס עם ויטמין C, ניאצינמיד, טכנולוגיית MELA והמים הטרמליים העשירים של אוריאז', במטרה לאחד, להחליק ולהאיר את עור הפנים תוך צמצום ניכר של כתמים כהים. הנוסחה ללא בושם, נון קומדוגנית ונבדקה דרמטולוגית, ומתאימה גם לשימוש בעור רגיש. לאחר שהתנסינו: הסרום עושה את העור זוהר, מרגיש קליל ונעים, ותורם למראה בהיר ואחיד יותר. מחיר מומלץ לצרכן: 250.9 ₪ ל-30 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור, URIAGE

FULL TIME COLORSTAY

מותג האיפור REVLON מציג את מסקרת FULL TIME COLORSTAY, עמידה עד 24 שעות ומעניקה נפח מלא לריסים בלי להתפורר או להימרח. הפורמולה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית שמגנה מפני שמן, זיעה ודמעות, יחד עם מיקרופייבר חמניות שמוסיפים נפח קליל וניתן לבנייה, והמברשת האוניברסלית מותאמת לכל מבנה עין. לאחר שהתנסינו: מדובר במסקרה טובה, עמידה, שעושה ריסים יפות ומודגשות בגוון שחור בוהק או שחור-חום, והיא מתאימה לשימוש יומיומי או לערב. מחיר מומלץ לצרכן: 77 ₪, להשיג ברשתות הפארם והמשביר ובאתר ONLY’S. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

Lumi Le Glass Highlighter Stick

מותג האיפור לוריאל פריז מציג את Lumi Le Glass Highlighter Stick, היילייטר קרמי במרקם נעים שמגיע בשני גוונים: ורדרד זוהר או שזוף טבעי. אמורים להעניק לעור אפקט זכוכית בוהק ועמיד. הפורמולה נמרחת בקלות, נטמעת בעור ומאפשרת הארות מדויקות בעצמות הלחיים, גשר האף, עצם הגבה ומעל לשפתיים, בלי צורך במברשת או מאמץ. לאחר שהתנסינו: מוצר איכותי וטוב, כזה שנותן תחושת גלואפ מטורפת ומרהיבה. מוצר שמשדרג כל מראה במהירות. מחיר מומלץ לצרכן: 65₪, להשיג ברשתות הפארם, המשביר ופרפומריות מובחרות. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

 סדרת פרוטוקול רדיאנס 

לקראת החגים, מותג הדרמוקוסמטיקה ליראק פריז משיק את סדרת פרוטוקול רדיאנס החדשה: טיפול דו-שלבי לעור עייף וחסר זוהר הכולל סרום מרוכז עם שקיות אבקת ויטמין C טהור בריכוז 20% הגבוה בעולם לשימוש בלילה, ומסכה מתקלפת המעניקה בוסט מיידי של זוהר. הפורמולה משלבת חומצה גליקולית, ניאצינמיד, ויטמינים ונוגדי חמצון שמאחדים את גוון העור, מחזקים את ייצור הקולגן ומחזירים לו חיוניות וברק. לאחר שהתנסינו: המוצרים עושים פלאים לפנים, נותנים תוצאה נראית לעין כבר מהשימוש הראשון וזה בהחלט מוצר שנאמץ באופן קבוע. מחיר: 169 ₪ למסכה (75 מ"ל), 359 ₪ לסרום עם 14 שקיקי אבקה, להשיג באתר ליראק ישראל ובקליניקות מורשות. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מסכת פילינג

מותג הדרמו-קוסמטי הצרפתי URIAGE מציג מסכת פילינג מתקלפת ומטהרת מסדרת היסאק, המיועדת לעור מעורב עד שמן ונוטה לפצעונים. הפורמולה השקופה מתייבשת, מתקלפת בקלות ומכילה חומצה מאלית שמטהר נקבוביות, מכווץ ומעדן את העור כבר מהשימוש הראשון. לאחר שהתנסינו: המסכה מעולה, קלילה לשימוש ומחדשת את העור, משאירה אותו חלק, רענן ובהיר יותר, והיא לגמרי מתאימה לשגרת טיפול שבועית. מחיר מומלץ לצרכן: 106.9 ₪ ל-50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות