איזה יופי: מתחדשים לשנה החדשה. נוצר בבינה מלאכותית (Ai)

איזה יופי: מתחדשים לשנה החדשה

הבשמים החדשים, הפריימר החדשני, המותג שנחת בישראל והניחוחות בהשראת ראש השנה • קיבלנו לסיקור את המוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו!

החדש שלהם

רשת INSENSE PARFUMS משיקה את O+ PURE, בושם יוניסקס חדש בסדרת המולקולה הלבנה, המבוסס על מולקולת ISO E SUPER שמעניקה ניחוח עדין, עצי ומעט מאסקי, ומשתנה בהתאם לכימיה האישית של כל אחד. לצד זאת שולבו תווים אלדהידיים שמוסיפים תחושת ניקיון, רעננות ויוקרה המזכירה אוויר צח אחרי כביסה, ויחד מתקבלת חוויה חושית מודרנית אך עם שורשים קלאסיים. השימוש מעניק תחושה אלגנטית, נקייה ומעט מסתורית, כשהבושם משתלב בעדינות לאורך היום ונשאר מרשים בלי להיות משתלט. מחיר: 299 ש"ח, ניתן להשיג באתר המותג ובסניפי סופר-פארם ברחבי הארץ. ציון: 9/10.

© אינסנס

THE FACE GLUE

מותג האיפור המקצועי NYX Professional Makeup מציג את סדרת THE FACE GLUE עם שני מוצרים חדשים שמבטיחים עמידות איפור של עד 24 שעות: פריימר חדשני במרקם קליל שהופך משכבה לבנה לשקופה על העור, מעניק לחות בזכות חומצה פוליגלוטמית ומועשר בסירופ מייפל שמאפשר לאיפור להיצמד בצורה חלקה; וספריי קיבוע עמיד במים שאינו דוהה או מכתים, עם פורמולה טבעונית ולא דביקה. השימוש בצמד המוצרים בהחלט יוצר תחושת ביטחון שהאיפור נשאר מושלם לאורך היום! הם קלים לשימוש, נוחים גם לשגרה וגם לאירועים, והעמידות ניכרת. מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪ לכל מוצר, ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות מובחרות. ציון: 9/10.

 

© צילום: יחצ ניקס

נוחת בישראל

רשת APRIL מביאה לישראל את מותג הבישום הצרפתי החדש AHOLIC, בקולקציה של שבעה ניחוחות לנשים ולגברים המבוססים על סיפורי התמכרות אישיים. אחד הבשמים הבולטים הוא Eat Me Up, שמתבסס על שילוב בין מתיקות לעוקצנות: פתיחה עם שקד ופלפל ורוד, לב עם ורד, טבק וקשמיר, ובסיס עשיר של טונקה, אמבר ועץ סנדלווד. הניחוח מתקבל כעמוק ומורכב, עם איזון מרתק בין החמימות של הטבק והקשמיר לבין הרעננות המתקתקה של השקד, והוא בהחלט מצליח לייצר תחושה חושנית ומסקרנת. הבשמים של AHOLIC מיוצרים בצרפת, מבוססים על רכיבים טבעוניים ומגיעים באריזות הניתנות למיחזור, כשהפורמט מציע גם בקבוק E.D.P קלאסי בנפח 100 מ"ל וגם אפשרות למילוי חוזר בנפח 150 מ"ל. מחיר: 680 ש"ח, בבלעדיות ברשת APRIL. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

הקולקציה מתרחבת

מותג האיפור והטיפוח SACARA מרחיב את קולקציית הבישום שלו עם שני ניחוחות חדשים, #30 ו-#45, שכל אחד מהם מביא סיפור חושני ועוצמתי משלו. בושם #30 הוא ניחוח גורמנדי עשיר הנשען על שלושה סוגי וניל יוקרתיים המעניקים מתיקות עמוקה, חמימות ונגיעה מסתורית, עם שילוב של לבנדר מפרובאנס, קקאו ושורש ג’ינג’ר שמוסיפים קצב ייחודי ועטיפה חושנית לעור. בושם #45 מציע פרשנות עדינה אך עוצמתית לנשיות: פתיחה רעננה עם אפרסק לבן, תפוז ברגמוט ומנדרינה, לב פרחוני עשיר עם פריחת תפוז ושושנת העמקים, וסיום עוטף עם מאסק קטיפתי, אמברוקסאן ווניל. שני הניחוחות החדשים מצטרפים לקולקציה כבחירה נגישה וסטייליסטית, המאפשרת לכל אישה למצוא את החתימה האישית שלה. מחיר: 69 ₪, להשיג באתר ובחנויות SACARA. ציון: 8.5/10.

© קית גלקסמן, SACARA 
מים מיסלריים עם חומצה היאלורונית
מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה" משיק מים מיסלריים עם חומצה היאלורונית, פורמולה חדשנית שמיועדת גם לניקוי יסודי של פנים, עיניים ושפתיים וגם להזנה בלחות אינטנסיבית כבר מהשימוש הראשון. האיפור והלכלוך מוסרים בקלות ללא שפשוף, והחומצה ההיאלורונית מחזקת את מחסום העור ומעניקה תחושת רכות ורעננות. המוצר מתאים במיוחד לעור רגיש, נטול בישום והיפואלרגני, ומציע חוויית ניקוי מהירה, נעימה ויעילה לשגרת בוקר וערב. הניסיון בשימוש הוכיח שהוא מסיר איפור בצורה קלה ובלי לגרום ליובש, משאיר את העור רך ולח גם אחרי ניקוי - שילוב שמרגיש כמו שדרוג אמיתי לשגרה היומיומית. מחיר מומלץ לצרכן: 40.20 ₪, להשיג ברשתות הפארם. ציון: 9/10. 
© באדיבות יחסי ציבור

ניחוח רימונים

מותג הטיפוח "פינוק" משיק סדרת חג במהדורה מיוחדת בריח רימונים, הכוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה בנפח 700 מ"ל, עם ניחוח רענן. השמפו והמרכך מציעים נוסחה עשירה שמסייעת להזין את השיער והקרקפת בלחות, מותירים את השיער רך, גמיש ובעל מראה בריא, ואילו תחליב הרחצה מותאם לשימוש יומיומי ותורם לעור לחות, גמישות ומראה מטופח. החוויה בשימוש נעימה מאוד! הניחוח מרענן ומתמשך, המרקמים נעימים, אם כי מי שמעדיף ניחוחות עדינים במיוחד עלול למצוא את ריח הרימונים מודגש יחסית. מחיר מומלץ לצרכן: כ-20-25 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם. ציון: 8.5/10.

 

© סטודיו 0304

 

תגיות
תגובות