הכישלון המכוער: איך תעצבי את הגבות שלך נכון בלי להרוס?. צילום: טמבלר

הכישלון המכוער: איך תעצבי את הגבות שלך נכון בלי להרוס?

בשנה שעברה הגיחו יותר ויותר כוכבות וסלבס מקומיות ובינלאומיות, בעלות גבות עבות ששידרו נוכחות. השנה הטרנד הוחלף ללא כוונה בגבות דקות ומצוירות. בואו לגלות איך משיגים מראה בריא ושלם במקום חצי גבה

פעם בכמה שנים מגיע טרנד שקורה בטעות, שלא מוכנים אליו, כזה שרוצים שכבר יחלוף. השנה זהו "טרנד" הגבות הדקות והמצוירות, טרנד שגורם לנו לזעוק "בנות תעשו טובה - לכו לקוסמטיקאית". נתחיל מזה שה"טרנד" לא הולם אף אחת וקורה בטעות, כשבנות מנסות לעצב את הגבות שלהן לבד במקום להתייעץ בקוסמטיקאית, ומגלות שנשארו להן 3 שיערות אחרונות על הגבה השמאלית והן נאלצות להתחיל ולצבוע את הגבות, מה שיוצא לא אמיתי ודומה מאוד לגבות של דראג קווין.

© טמבלר

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

טיפים לשמירה על איזון בין הגבות
 

טיפ מספר אחת - מתחילים בקצה של האף

כשאתן מתחילות להתעסק עם הגבות שלכן, שימו לב כי אתן לא מתחילות את המריטה באיזור אמצע העין, אלא קצה האף. קחו מברשת או עיפרון ותבדקו היכן האף שלכם נגמר והיכן הגבה מתחילה, שם יש לכם אישור לעבוד.

© טמבלר

שלב שני - אל תגזימו עם העיקול

אתן לא רוצות להראות מופתעות מידי, או להיתקע עם הרמת גבה תמידית. אם אתן עדיין בעד העיקול, הורידו מעט מהלמטה של הגבה, ממש באמצע העין, אבל שוב, אל תגזימו עם העיקול, תמיד תזכרו שככל שתעשו עיקול יותר גבוה, כך גם האף שלכן יראה יותר שמן.

 

שלב שלישי - הכמות

תזכרי שכשאת מורטת גבות, את מורידה שיער, אל תורידי מאמצע הגבה, אל תגעי בשלמותה ואל תפגעי בצורה הטבעית שלה, אחרת תישאר לך חצי גבה אמיתית ותאלצי להתחיל ולצבוע אותה, את לא תאמיני כמה קשה זה לגדל גבות מחדש.

© טמבלר

 שלב רביעי - בגודל של הזרת

אל תורידו יותר מידי מן הגבה אחרת תגיעו למצב ממנו אתן מפחדות, תמיד תוודאו שהשארתן מספיק שיערות על הגבה על מנת שתיראה טוב, תוודאו שתהיה לפחות בגודל של הזרת שלכן.

גם אנחנו ניסינו!
 
תגיות
תגובות