מה ינצח את הלחות והרוחות? התסרוקות שישרדו בחורף. צילום: צילום מסך מיוטיוב

מה ינצח את הלחות והרוחות? התסרוקות שישרדו בחורף

החורף הגיע אלינו כבר מזמן, אם אנחנו אוהבים אותו או לא זה כבר עניין של טעם, וכמו בכל חורף מגיעים הגשם הרוחות והסופות. לכן אנחנו חייבות להיות מוכנות!

סגנון ראשון: צמות

 
 

שלבים לשידרוג הצמה הקלאסית:

1. תסרוקת אחת יכולה להיות צמה שהיא שילוב של קוקו וצמה ביחד. אוספים את כל השיער לקוקו גבוה ולאחר מכן מתחילים לקלוע צמה כשהקוקו כבר אסוף. תוכלו להשאיר את הקוקו עם הצמה או שתאספו את הצמה ל"עגבניה". בחירה שלכן.

2. אספו שתי צמות כל אחת לצד אחד (זה מראה קצת ילדותי שמזכיר לנו את בילבי לא?), בדיוק בגלל זה אנחנו צריכים לשדרג את הצמה ו"לבגר" אותה קצת. לכן אנחנו נתחיל את הצמה למעלה יותר, מחלקים את השיער באמצע ולוקחים מתחילת השביל עד למעלה, קצוות של שיער ומתחילים לקלוע את הצמות, בכל שלב מוסיפים עוד קצוות ועוד קצוות עד למטה, ויש לכן צמה מהממת. תוכלו גם לקחת את הצמות ולאסוף אותן מאחורי הראש.

3. לתסרוקת הבאה חשוב מאוד מאוד להסתכל ערב קודם עם אמא או אבא בחדשות ולראות מה יהיה מזג האוויר למחרת, כי לא תרצו להשקיע בבוקר בתסרוקת יפה שתהרס מהלחות והרוח ואז השיער יתנפח ויראה רע. בשביל לעשות את התסרוקת הבאה צריך לחלק את השיער באמצע ולקחת חלק אחד מהשיער ולהתחיל לקלוע צמה, לאחר מכן לעשות זאת גם בצד השני ולאסוף את שתיהן מאחור בעזרת גומיה.

© טמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

תסרוקת שניה: קוקו

 
 

בשביל התסרוקת השניה צריך לקחת חתיכות מהשיער ולסרק אותן לכיוון הנגדי כדי ליצור נפח בשיער.

1. אספו את השיער ל"עגבנייה" ותפסו בגומיה, תוכלו לשדרג את התסרוקת עם סיכה יפה או פפיון חמוד.

2. עושים שביל בשיער לצד ולוקחים חתיכה מהשיער ומתחילים לקלוע צמה, בכל שלב מכניסים עוד חתיכה ועוד חתיכה מהשיער עד שתגיעו בערך לקצה של הגבה ותפסו את הצמה בסיכה. לאחר מכן קחו עוד קבוצת שיער ושימו אתה על הצמה.

3. הברישו את השיער וקחו קבוצת שיער מקדימה והתחילו לקלוע צמה לצד אחד של הראש, בכל שלב הוסיפו קבוצת שיער נוספת עד שתגיעו לקצה השיער.

4.אספו את השיער לקוקו נמוך והתחילו לקלוע מהקוקו צמה, לאחר מכן גלגלו את הצמה.

5. התסרוקת הבאה היא גם שילוב של קוקו וצמה ביחד. קחו קבוצת שיער והתחילו לקלוע אותה לצמה ובכל שלב תשלבו עוד חתיכות מהשיער אל הצמה, כשתגיעו בערך לקצת אחרי האוזן, בהצלחה.

© טמבלר
תגובות