שבוע הכפילים: 5 DIY של הכפילים למותגי אופנה מובילים. צילום: צילום מסך מיוטיוב

שבוע הכפילים: 5 DIY של הכפילים למותגי אופנה מובילים

כשזה נוגע לשבוע הכפילים, ערוץ סטייל לא נשאר אדיש ולכן אספנו בשבילכם חמישה מדריכי DIY שילמדו אתכם לעצב כפיל משלכם למותגי אופנה מובילים

תיק גרפיטי בהשראת שאנל

מה צריך? תיק ישן, לוגו של שאנל (שאפשר להדפיס בבית), צבע פנדה, 2 צבעי ספרי, עיתונים ישנים וצבע לבן.

איך להכין? בעזרת מספריים גזרו את הלוגו, מקמו אותו בפינה שבה אתם רוצים שיופיע על התיק, בעזרת צבע פנדה עברו מסביב ללוגו ואחרי שלב זה אתם רשאים לזרוק אותו. לאחר מכן, מלאו את התיק בעיתונים ישנים כדי ליצור נפח לפני התחלת הצביעה.

בחרו שני צבעי ספריי מטאלים שאתם אוהבים כגון: כסף וזהב, צבעו את התיק בעדינות עם הצבעים הללו וודאו שעדיין רואים את המסגרת של הלוגו מלפני כן. צבעו את הלוגו בצבע לבן, אתם יכולים להוסיף כל כיתוב שתרצו בו בנוסף. אספו חוטים עבים ובדים שישמשו אתכם על מנת להכין את המתלה לרוכסן.

תיק מגניב לבית הספר
 
אפשר גם עם טוליפ
 

תיק באקט בהשראת אלכסנדר וונג

מה צריך? תיק באקט, ניטים ודבק e-600.

איך להכין? אחרי שהכנתם מבעוד מועד את כל המצרכים, הדביקו בעזרת הדבק את הניטים על גבי תחתית התיק לאט ובזהירות. בדקו שהניטים אכן הודבקו בצורה טובה.

ניטים ושק - השילוב המושלם
 

חצאית א-סימטרית בהשראת ZARA

מה צריך? חצאית ישנה, סרגל, צבע פנדה, מספריים.

איך להכין? בעזרת צבע פנדה סמנו את אורך החצאית שאותה אתם רוצים וגזרו את קצוות החצאית עד האורך הרצוי, הפכו את החצאית וסמנו שוב את האורך המתאים בהתאם לגזירת הקצוות, חתכו את אורך החצאית, הפכו שוב את החצאית, קפלו מעט מהקצה החיצוני פנימה ותפרו.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

הפכו את החצאית שוב וסמנו את הקצה השמאלי בהתאם לאורך ובקצה הימני שרטטו את השיפוע על מנת שתיווצר חצאית א-סימטרית. אחר כך, גזרו את החלקים המיותרים, קפלו מעט מהקצה של השסע (כפי שעשינו מקודם), הוסיפו את החלק שגזרתם לפי האורך הרצוי, תפרו את החלק שגזרתם לחצאית ואת קצוות החצאית. לבסוף, הפכו את החצאית והרי לכם חצאית א-סימטרית.

שיקי ומעולה לקראת האביב
 

מגפונים בהשראת מרג'יאלה

מה צריך? מגפיים ישנים, צבע אקריליק לבן (רצוי אחד כזה שלא יורד במים כדי שישמר בימי הגשמים), מברשת עיניים.

איך להכין? מרחו בעזרת המברשת על גבי המגפיים את הצבע הלבן באופן לא מדויק על מנת ליצור שילוב של הצבע הלבן עם הצבע של המגפיים כמו המקוריים.

מגפון שחור פשוט? אאוט!
 

תיק משובץ בהשראת לואי ויטון

מה צריך? תיק צד, צבע אקריליק לבן, מכחול, מסקנטייפ, דבק מפיות.

איך להכין? הדביקו שני חלקים של מסקנטייפ בצד השמאלי של התיק- אנכית ואופקית ולאחר מכן, צבעו את המשבצת שנוצרה בצבע אקריליק לבן. מכאן, עברו לצד הימני של התיק ובצעו את אותה הפעולה, אך עכשיו נוצרו לנו שישה משבצות. צבעו  כעת את המשבצת הימנית העליונה והאמצעית התחתונה בצבע אקריליק לבן. כשהצבע מתייבש הורידו את המסקנטייפ והתיק מוכן.

Its black its white
 
תגובות