מדריך: 6 טיפים לאיפור יומי וקליל לבית הספר . צילום: טמבלר

מדריך: 6 טיפים לאיפור יומי וקליל לבית הספר

חברת "Seboclam" ארגנה אירוע לבלוגריות אופנה באולפנים של גיא פינס, וגם אנחנו היינו שם! במהלך האירוע עברנו סדנת איפור קצרה ואספנו בשבילכן את 6 הטיפים לאיפור מוצלח

1. הדבר הכי חשוב באיפור הוא קודם כל עור הפנים 

הקפידו לנקות בכל יום את הפנים עם ג'ל ניקוי לעור. גם לאלו שלא מתאפרות ביומיום - חשוב לשטוף את הפנים גם מלכלוכים שנדבקים לעור במהלך היום.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

2. התאימו את המייק-אפ לעור הפנים שלך 

חשוב שלא יהיו הבדלים קיצוניים בין הגוונים של עור הפנים עם המייק-אפ לשאר חלקי הגוף. במידה ואינכן יודעות על איזה גוון מתאים לעורכן תתייעצו עם מישהו שמבין. כדי לסיים עם המייק-אפ מומלץ לשים מעל קצת פודרה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

3. מה מבליטים?

אחרי שסיימנו עם המייק-אפ והפודרה חשוב להחליט מה אנחנו בוחרים להבליט. אם מבליטים את השפתיים חשוב שהגוונים בעיניים יהיו יותר טבעיים ופחות צעקניים כדי לא ליצור עומס על הפנים. וכך גם בצורה הפוכה - אם בוחרים להבליט את העיניים חשוב לא לבחור צבע שמושך יותר מידי צומת לב בשפתיים.

4. כמויות

חשוב לשים לב לכמויות שאתן שמות בכל דבר מהמייק- אפ והאודם עד לסומק ולשימר.

סדרת היאנג של
להשלמת תהליך האיפור - סדרת היאנג של "Seboclam" © מוטי פישביין

5. מודעות

שימו לב למה אתן לובשות באותו היום ולפי זה - התאימו את גווני האיפור לצבעי הבגדים.

6. אם יש חוק בבית הספר שאסור איפור, איך מתאפרים נכון?

מרחי טיפה מייק-אפ על הפנים ועל איזור הצוואר כדי לשמור על איזון (שוב, חשוב לשים לב לכמות). אם שמים צלליות או ליפסטיק כלשהו לא להגזים בכמות (עדיף לא להשתמש בגוונים שמושכים יותר מידי תשומת לב). לפני שאתן שמות אודם מומלץ לתחום את השפתיים עם תוחם ורק אחר כך למלא את השפתיים עם האודם. למי שאין תקציב להשקיע במוצרי איפור הכי חשוב שיהיה לו בתיק: מוצרי ניקיון לפנים.

© giphy
תגובות