10 הרגלים שאתן חייבות להתחיל לעשות בקיץ. צילום מסך מיוטיוב

10 הרגלים שאתן חייבות להתחיל לעשות בקיץ

ישראל ידועה בקיץ החם שאנחנו חווים כל שנה מחדש, אבל למרות הניסיון הגדול שלנו עם הקיץ, יש עוד כמה דברים שלא ידענו שחייב לעשות בקיץ. אספנו לכן 10 הרגלי קיץ מגניבים שאתן חייבות לעשות

איפה מכניסים את הקשית?

אי פעם שמתם לב, שכשאתם שמים קשית בתוך פחית היא "בורחת"? בשביל נועד הפקק! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הקשית בתוך החור והיא לא תזוז.

© youtube

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי: 

הכינו לימונדה קרה

תמיד חשוב שיהיה לנו משהו מרענן בהישג יד, ולכן לימונדה קרה היא הפיתרון המושלם. המשקה המפורסם ישדרג לכן את כל קיץ, ואפילו אתן יכולות להכין אותו בעצמכן. רוצות לדעת איך להכין? צפו בסרטון הבא.

 

אל תוותרו על קרם הגנה

אף אחת לא רוצה להישרף בשמש, ולפגוע בעור שלה. לכן חשוב מאוד למרוח על הגוף ועל הפנים קרם הגנה עם 30 SPF  לפחות (SPF= מקדם הגנה מהשמש, כמות הדקות בה הקרם מחזיק על העור). לפנים מומלץ יותר SPF מאשר לגוף מכיוון שהפנים יותר רגישות.

עוד השפעות של השמש, ואיך למרוח קרם הגנה בצורה הכי נכונה
 

אין מנגל? לא נורא!

השמש מחממת בלי סוף, ולכן כדאי לנצל אותה. קחו פחית שימורים, גזרו אותה לצורה של פרח, הניחו נייר כסף מעל לפחית, שימו כמה פחמים בפנים ומעל את הרשת והנה לכם מנגל! 

© מתוך: complex

נחשפנו כבר לשמש. מה עושים?

חשוב שתמיד יהיו לכן מוצרים להגנה על העור גם אחרי החשיפה לשמש. רכשי ג'ל אלוורה המרפא כוויות, עקיצות, גירויים ופגעי עור שונים, או תחליב גוף בתוספת אלוורה שמרגיע את העור. 

© טמבלר

חשיבות המחטא ידיים

לפעמים מגיע אלינו הרגע הזה שהידיים שלנו מלוכלכות ואין לנו סבון ומים. בשביל זה המציאו את האלכו-ג'ל , ג'ל  המחטא את הידיים בעת שאין אפשרות לשטוף אותן, את הג'ל אפשר לקחת לבית הספר, לים או לבריכה, ולכל מקום בו את יודעת שלא תוכלי לשטוף ידיים. שימי אותו בתיק וכך תהי בטוחה שתמיד ידייך יהיו נקיות. כמובן חשוב בכל פעם כשאתם חוזרים הביתה, לשטוף את הידיים במים וסבון, במיוחד בקיץ כשנחשפים להרבה יותר לכלוך וסכנה.

 

© צילום מסך מהטמבלר

אספו את השיער

כל כך חם בחוץ, אתם מרגישים כבדות וחום בגב ובצוואר - זה כנראה כי השיער שלכן פזור. במקום ללכת עם שיער פזור אספו אותו, כך שיהיה לכן פחות חם ותרגישו הרבה יותר נוח. אפשר לאסוף את השיער בהמון דרכים שונות כמו קוקו, גולגול, צמה ועוד.

כך תוכלו גם להתקרר וגם להיות בסטייל
 

השתייה הקרה המושלמת

שימו מעט מים בבקבוק בצורה שלא עוברת את הפיה כשהבקבוק שוכב. לאחר מכן, הכניסו אל המקרר את הבקבוק עם הפקק פתוח. חכו כמה שעות ותקבלו בקבוקים עם קרח באמצע שלהם, לקירור כל משקה שתמזגו למשך זמן. 

חבשו כובע

הכובע מגן על הראש שלכן. אם מאוד חם בחוץ מומלץ לחבוש כובע כדי שהראש לא יפגע ולא יתחמם יותר מדי ומכך המוח יכול להיפגע. בנוסף, אחד הטרנדים הכי חמים של הקיץ, הוא הכובע, אז ככה תוכלו לשלב סטייל והגנה באותו העת.

 

ארטיקים, קרטיבים שלוקים 

הקיץ כל כך חם, לפעמים אין לנו ברירה ואנחנו חייבים לא להיות במזגן כל היום. כדי לפתור את בעיה זאת, תלקקו אריטיקים, קרטיבים, גלידות ושלוקים - זה מצנן, מרענן ועם לא הרבה קלוריות. תוכלו להכין בעצמכם גלידה מגניבה, או לרכוש פשוט את חבילה ענקית של שלוקים. 

© שלוקים של כרמית, 10 שקלים ל-70 יחידות
 

 

תגובות