DIY: דברים שחייבים לעשות לקראת החזרה לבית הספר!. צילום מסך מיוטיוב

DIY: דברים שחייבים לעשות לקראת החזרה לבית הספר!

ממש תכף אנו חוזרים לבית הספר, אבל כדי שנוכל להתאקלם בקלות אספנו לכם כמה הרגלים שאתם חייבים לעשות, רוצים לדעת מה הם? קראו בכתבה

סדר וארגון 

רגע לפני שכל החדר מתמלא בחומרי לימודים על כל הרצפה ואתם פשוט נמצאים בחוסר זמן. תתחילו מלהוציא כל דבר שהשתמשתם שנה שעברה ואתם ממש לא זקוקים לו, לאחר מכן תעברו לשולחן הלמידה שלכם, חשוב שהוא יהיה מסודר בצורה חכמה כדי שכל מה שאתם צריכים יהיה שם (ואל תשכחו שיהיה גם אופנתי). למשל תוכלו להכין מלוח עץ, לוח אופנתי שבו תוכלו לשים את הדברים החשובים שאתם צריכים לזכור או סתם תמונות יפות שיזכירו לכם את החופש.  גם מסגרות, קופסאות, וארגון נכון של המגירה יכלו לעזור לכם.

כך עשו זאת

 

תסדרו את השינה שלכם 

כדי שתקומו מוקדם לבית ספר ותספיקו להתארגן אתם צריכים להתרגל לישון בשעות מוקדמות יותר מהשעות שישנתם בחופש. הנה כמה שיטות שיעזרו לכם: 

  • תחליטו על שעה מסוימת לישון ולקום. לחלקם יהיה קשה בהתחלה להתרגל, אבל זה אפשרי אם אתם מדייקים בזמנים. 
  • החלטתם מתי לקום? אל תחליקו על הנודניק, תשדלו לקום בדיוק בזמן שקבעתם, ככה מעגל השינה יתרגל ליקיצה בקריאה הראשונה. 
  • אל תחכו ליום האחרון - תתחילו כבר מהיום לשנות את השעות שינה שלכם. 
  • סידור התזונה והשתייה שלכם, תסדר לכם גם את השינה. אל תאכלו מאוחר מידי - תאכלו בין 3-2 לפני השעה שקבעתם לשינה. 

שפרו את הרגלי התזונה

הכינו לעצמכם תפריט ותנסו לאכול יותר דברים בריאים, כך תשפרו את הערנות ואת הציונים בבית הספר, וכמובן גם את אורח החיים.

© צילום מסך מהטמבלר

אז מה עושים עם הספרים הישנים? 

שנה חדשה - ספרים חדשים. עכשיו מגיעה השאלה מה תעשו עם הספרים הנותרים? קודם כל, תמיד תוכלו לפנות לתלמידי השכבה הקטנה מכם ולמכור או למסור את הספרים. בנוסף, ישנן חנויות ספרים שמחליפות ספרים, כלומר תמורת הישנים תקבלו חדשים או לפחות הנחה במחירי הספרים. 

© צילום מסך מהטמבלר

תהיו מקוריים - תכינו מחברות 

נמאס לכם מהמחברות שיש לכולם ואתם רוצים להיות מקוריים? תכינו מחברת מקורית משלכם. תוכלו להדפיס משפטים וסמלים שאתם מחוברים אליהם ולהדביק על המחברת או על היומן. אם אתם רוצים את המחברת חלקה תוכלו להכין עטיפה למחברת בפוטושופ ולהדפיס על נייר רגיל או על בריסטול. 

 
 

תחזרו על החומר

נכון, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות בזמן החופש שלכם זה ללמוד, אבל לחזור על החומר לא אמור לקחת לכם את כל שעות היום, אז תוכלו לפנות לפחות חצי יום לכך. תחזרו על החומר שלמדתם לפני החופש, וכך שתחזרו לבית ספר החומר כבר יהיה לכם מוכר ולא תהיה לכם בעיה בהכנת שיעורים ועבודות.

© פייסבוק

הכינו סדר יום

סדרו לעצמכם את היום כך שתדעו מה תצטרכו לעשות כל יום ולא להיות מבולבלים, אפשר לרשום את סדר היום שלכם ביומן אבל כדאי יותר על לוח שנה שיהיה תלוי לקיר ובו תרשמו כל מה שאתם מתכוונים לעשות בזמן הקרוב.

© צילום מסך מהטמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

 

תגובות