DIY: לא צריך לזרוק - פשוט תחדשו את המוצרים שלכם. צילום מסך מיוטיוב

DIY: לא צריך לזרוק - פשוט תחדשו את המוצרים שלכם

אם אתם עוברים דירה, הרהיטים שלכם כבר בלויים, או שסתם מתחשק לכם לשנות את האווירה של החדר כדאי לכם למצוא קצת זמן ולחדש את המוצרים שלכם! חסכני, יפה ומקורי. DIY

אספנו בשבילכם כמו רעיונות מגניבים, זולים, חדשניים והכי חשוב - קלים בטירוף שתוכלו לעשות בעצמכם כדי לסגנן מחדש את החדר שלכם. מתחתית לכוס קפה שעל השולחן ועד לכריות שעל המיטה, תוכלו למצוא לפחות כמה שיטות מעולות לרענן את האווירה ולעצב את החדר בדיוק כפי שחלמתם.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

כרית טיי דאי, שטיח ומגרש שדים אופנתי 

בסרטון הזה תמצאו עיצוב כרית מדליק של טיי דאי (tie dye) שאני אישית אימצתי לחדר שלי, דרך קלה לשדרג את השטיח שכבר ממזמן היה צריך להחליף, ולכל אלו שקצת מפחדים מרוחות ושדים גם לכם מצאנו פיתרון. תוכלו להכין מגרש שדים מעוצב ואופנתי.

 

הפכו את החדר לשמח וצבעוני

אם לא הכי אהבתם את עיצוב הכרית הראשון אין מה לדאוג, הנה עוד דרך להפוך את המיטה שלכם לקצת יותר צבעונית. בנוסף, אם אתם אוהבים משפטי מוטיבציה שיעלו לכם חיוך על הפנים כל בוקר מחדש תוכלו להכין שלטים עם המשפטים שהכי נוגעים לכם, ולתלות אותם על הקירות או על השולחן כדי להוסיף קצת  צבע ליד המחשב. אם השלט לא האיר את המחשב באור מספיק חיובי, ניתן גם לעצב לפי הטעם שלכם את המשטח של העכבר ממש כמו בסרטון.

 

כריות משפטים ומנורת לילה שהולכות להשאיר אתכם ערים כל הלילה

גם בסרטון הבא תמצאו "כריות משפטים" לפי בחירתכם, אבל לא רק כריות תוכלו להכין אלא גם מנורת לילה שתראה כמו גלקסיה שלמה ותהפנט אתכם! הרעיון האחרון קצת קשה להכנה אבל אני בטוחה שאם תתאמצו גם אותו תוכלו ליישם. ארונית שעוד לא ראיתם כמותה, ובוודאות תרצו לראות עוד ממנה.

 

קפה על הבוקר

לכל אלו שקצת הסתבכו הנה סרטון קל ומבטיח שמסביר איך להפוך לוח שעם לתחתיות קפה שפשוט תרצו לטרוף עם הקפה של הבוקר. לא רק תחתיות תמצאו בסרטון, לכל חובבי הפרחים שבינכם תוכלו ליצור שרשרת פרחים מדהימה לתלות מעל למיטה או מעל לשולחן, כמובן מפלסטיק שלא תצטרכו להחליף אחרי שבוע.

 

 

תגיות
תגובות