זה מתחיל כאן: המדריך למאייר האופנה המתחיל . איור: טליה צורף

זה מתחיל כאן: המדריך למאייר האופנה המתחיל

תמיד חלמתם לעצב לוקים? בשלב הראשון אתם צריכים לדעת לאייר בצורה הכי אופנתית שיש - טליה צרף, בת 18 ואחת ממאיירות האופנה הגדולות בארץ הכינה לכם מדריך שיעזור לכם להתחיל ולהשתפר

טליה צרף רק בת 18 היא מאיירת וכתבת אופנה באתר איור אופנה בינלאומי מצליח במיוחד. טליה מספרת שהיא מקפידה לפקוד את שבועות האופנה בעולם כמו שבוע האופנה בניו יורק, ברלין וקנדה וכמובן תצוגות אופנה בארץ. טליה כותבת ומאיירת לכמה מגזינים, למדה עיצוב אופנה וסטיילינג בקולג' בטורונטו וכעת היא משרתת כחובשת בצה"ל ועוסקת באופנה במקביל וכמובן באה ללמד אתכם איך גם לאייר כמו מומחים. 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

שבוע האופנה של מרצדס בזנז בברלין
שבוע האופנה של מרצדס בזנז בברלין
שבוע האופנה -  קנדה
שבוע האופנה - קנדה

 

מה כדאי לצייר בפעמים הראשונות?

אני תמיד ממליצה למאיירים מתחילים שמתעניינים באופנה להתמקד בפרופורציות הגוף. ניתן לחפש באינסטגרם ובגוגל איורים שאתם אוהבים ונסו לחקות את פרופורציית הגוף שלהם. זה לא חייב להיות פרופורציונאלי אבל צרו לכם דמות שתהיה הפאשניסטה שלכם. אחר כך עברו לטכניקת ציור הבגדים - לי אישית שמלות היו קלות לציור בהתחלה ואחר כך עברתי לחליפות ואקססוריז.

אל תמהרו - תלמדו

אני ממליצה ללמוד קודם קצת רקע על תולדות האופנה והאמנות וללמוד את פרופורציות הגוף והצבעים. לאחר שיש לכם רקע וטעמתם קצת מכל מיני סגנונות אומנות שונים יהיה לכם יותר קל לפתח סגנון אישי וחופשי.

כך תהפכו את האיור לאופנתי

הציור יראה אופנתי כשאתם מתעדכנים בטרנדים העולמיים, תצוגות אופנה שונות, בלוגים ואתרי אופנה וכמובן פייסבוק ואינסטגרם. כך תוכלו לשלב טרנדים שונים באיורים שלכם.

איך לעשות את הפרטים הקטנים?

כדי לצייר פרטים קטנים ושכבות אני ממליצה להשתמש בעט נובע (מאוד דק) אשר הופך את כל המטלה המסובכת הזו לקלה יותר אף על פי שלדייק בפרטים אלו לוקח המון תרגול. אם תתמידו תצליחו.

 

 

טכניקות מומלצות

ישנן טכניקות שונות של הדגשה כמו שימוש בהצללה על ידי אור וצל בשילוב של צבעים משלימים שמדגישים אחד את השני (כחול-כתום, סגול צהוב, אדום –ירוק), שימוש בשחור לבן וכמובן שימוש בכלי כתיבה עבה יותר במקום שתרצו להדגיש.

איך מוצאים סגנון מייחד?

אני אישית מאמינה שסגנון ייחודי תמיד שוכן בתוכנו אך צריך לפתח אותו עם כל הטיפים שכבר ציינתי. כאמנית אני יכולה להגיד שלפתח סגנון לוקח שנים והסגנון שלנו תמיד משתפר ומשתנה. זהו מן תהליך מחקר עצמי.

השראה מהרשתות החברתיות

אני ממליצה להיכנס לבלוגים, מגזינים שונים ואינסטגרם כדי לקבל השראה לציור האופנתי המושלם. אני אוהבת במיוחד את עמודי האינסטגרם האלו: Beckermanblog ,Moschino ,Veredstyle  ,Meganhess_official ו-avivwe.

תגובות