DIY: כמה דברים שיהפכו לכם את הסתיו לאופנתי יותר. צילום מסך מיוטיוב

DIY: כמה דברים שיהפכו לכם את הסתיו לאופנתי יותר

סריגים, קישוטים, כריות או סתם בובה חמודה. הנה כמה DIY מושקעים ויפים שאף אחת לא הייתה נשארת אדישה אליהם. אז קדימה רוצו להכין!

קישוטים לחדר

קישוט לשידה: קחו סלסלה והניחו בה עלי סתיו מזויפים בצבעי העונה (אפשר להשיג בכל חנות יצירה), לאחר מכן שימו בושם לחדר, נר ריחני וספר. אך אתם לא חייבות דווקא את הפריטים האלה, שימו מה שבאלכם. לבסוף פזרו כמה עלים על השידה כדי ליצור תחושה סתוויות ונעימה.

תמונה סתוויות: חפשו באינטרנט תמונה בהשראת הסתיו, בחרו איזה תמונה שבאלכן ולאחר מכן הדפיסו אותה וגזרו (לפני שתגזרו בדקו אם התמונה מתאימה למסגרת). לבסוף קחו מסגרת, שימו בתוכה את התמונה והניחו על השידה שסידרנו מקודם או על כל מקום אחר שיתאים.

כרית מחודשת: קחו כרית פשוטה שיש לכן וסוודר שאתן לא צריכות. הניחו את הסוודר ועליו את הכרית ופשוט תתחילו לעטוף אותה בעזרת הסוודר. אחרי שעטפתן קשרו את זרועות הסוודר באמצע הכרית והנה כרית מחודש ויפה שתוסיף מאוד לחדר. 

טוויסט למיטה

  1. חלק תחתון של המיטה: קחו/קנו שמיכה צרה ומלבנית שתתאים לרוחב המיטה שלכן. לאחר מכן פשוט פרסו את השמיכה על החלק התחתון יותר של המיטה (כמו שעושים בבתי מלון). וזה נותן מראה יוקרתי, סתווי ויפה למיטה ולשאר החדר.
  2. חלק עליון של המיטה: הניחו על חלקה העליון של המיטה מנורות תלייה לאורך כל המיטה, לאחר מכן הניחו על המנורות עלי סתיו. וזה נותן מראה סתווי ושליו לחדר.

קישוטים לקיר

 בחרו באינטרנט (אפשר מה-tumblr) כמה תמונות סתוויות שאתן רוצות, הדפיסו אותן וגזרו. לאחר מכן קחו חוט עבה וגזרו אותו באורך שאתן רוצות (שיתאים לקיר בחדר). אחר כך הצמידו את עלי הסתיו ואת התמונות שהדפסתן לאורך החוט בעזרת אטב נייר. עשו את אותו קישוט שלושה פעמים (עם תמונות שונות) ולאחר שסיימתם הדקו את שלושת החוטים אחד אחרי השני על הקיר בעזרת נעץ.

קישוטים לשולחן העבודה

  1. קחו עלי סתיו וסדרו אותם בצורת מעגל קטן העל השולחן, אחרי זה קחו דלעת (לא אמיתית, אפשר להשיג בכל חנות יצירה) והניחו אותה במרכז המעגל. לבסוף שימו ליד נר ריחני וסתווי ופזרו עלי סתיו על השולחן ליצירת אווירה סתוויות.
  2. אספו ענפים קטנים ודקים מבחוץ, לאחר מכן קחו כוס שקופה מזכוכית ושברו את הענפים לאורך הרצוי (חלק קצת יותר גבוהים מהכוס וחלק קצת יותר נמוכים) . קשרו מסביב הכוס חוט ולתוכו הכניסו את הענפים אחד אחרי השני עד שתיווצר מין אבוקה כזאת. אחר כך קשרו מסביב האבוקה חוט בצורת פפיון והכניסו לתוך נר קטן. לבסוף הדליקו את הנר.
 

קישוטים חמודים

כרית: קחו ציפת כרית לבנה, חוט סגול  מעוצב (כמו בסרטון), סרט מדידה, דבק חם ומספריים. בעזרת הסרט מדידה מדדו את אורך הציפה ואת אורך החוט המעוצב וגזרו לפי הצורך. המשיכו להכין עוד כמה חוטים עד שזה יראה טוב על הציפה. הדביקו את החוטים שגזרתן על הציפה בעזרת דבק חם ומלאו את הציפה באקרילן (חומר שממלאים בו כריות, אפשר להשיג בחנויות יצירה) או בצמר גפן. הדביקו את שולי הכרית.

מנורות סתוויות: קחו מנורות תלייה, מספריים, דבק סלוטייפ ועלי סתיו. בעזרת מספריים גזרו חור באמצע העלה (ראו בסרטון), אם גזרתן קצת יותר מהעלה – לא נורא הדביקו בעזרת הסלוטייפ. לאחר מכן שימו את העלה על מנורת התלייה. עשו כך על שאר המנורות.

בובת קיפוד חמוד: לDIY הזה תצטרכו; פלטת צלליות, אצטרובל, פלסטלינה בצבע חום חלש, צבע שחור, מכחול קטן וקש. קודם כל קחו חתיכת פלסטלינה ותיצרו צורת עיגול, הדקו את העיגול על שפיץ האצטרובל וצרו מהעיגול מין  גבעה (פני הקיפוד). בשביל הפה חתכו קש לחצי ולאחר מכן לשלושה חלקים, אחרי זה הטביעו את חתיכת הקש על פניו של הקיפוד (מתחת הגבעה). כדי להכין את האף חתכו חתיכת פלסטלינה קטנטנה וצרו ממנה עיגול קטנטן, לאחר מכן הדקו את העיגול על הגבעה. צרו עוד שני עיגולים קצת יותר קטנים בשביל העיניים והדקו ליד אף הקיפוד. אחרי זה צרו שתי אליפסות קטנות הישמשו לרגלי הקיפוד והדקו אותן בחלק התחתון של האצטרובל. ואז הטביעו את המכחול (הצד העליון) על האליפסות שלושה פעמים (אצבעות הקיפוד). קחו עוד חתיכת פלסטלינה וצרו משולש עם פינות מעוגלות, הטביעו את צורת המכחול על המשולש (צרו שני משולשים כאלה). אחרי שיצרתם את המשולשים הדקו אותם על ראש הקיפוד  (הם ישמשו כאוזניים). לבסוף קחו צבע שחור ובעזרת המכחול צבעו את אף הקיפוד ועיני הקיפוד, עם אותו מכחול קחו צללית ורודה חלשה ושימו לקיפוד "סומק" על הלחיים, באותו צבע צבעו לו גם את פנים האוזניים.

אצטרובל משודרג: קחו אצטרובלים, צבעים (איזה שאתן רוצות), מכחול קטן ומכחול גדול. צבעו את האצטרובלים באיזה צבע שאתן רוצות (זהב, סגול, כחול...) בעזרת המכחול, כאשר המכחול הגדול ישמש לחלקים הגדולים יותר והקטן לחלקים הקטנים והפנימיים יותר של האצטרובל. הכינו כמה אצטרובלים שתרצו.

תמונה מגניבה: קחו דף לבן שהדפסתן עליו משפט שאתן אוהבות, מסגרת תמונה עם הזכוכית שלה, דבק, פייטים מזהב ומכחול. בעזרת המכחול שימו נקודות דבק על הזכוכית ועל הנקודות הדביקו את הפייטים. לאחר מכן שימו על מסגרת התמונה את הזכוכית ואחר כך את הדף עם המשפט. סגרו את המסגרת וזהו! DIY  פשוט ונחמד.

 

בגדים משודרגים

חותלות: קחו גרביון ישן שיש לכן וסמנו עליו קו עם טוש באורך שמתאים לכן, לאחר מכן גזרו על פי הקו את הגרביון. וזהו, אתן יכולות ללבוש אותו!

סוודר משופר: קחו סוודר חלק (כל סוודר חלק שיש לכן) וסרט שחור, תפסו את הסרט במחט והתחילו להשחיל בצורה עולה ויורדת (קוויות) כמו שרואים בסרטון (אל תשכחו אחר כך לקשור את החוט כדי שלט יברח). לבסוף השחילו את החוט פעם אחת (בצידו של הסוודר) וקשרו ממנו פפיון, סדרו את הפפיון כפי רצונכן וגזרו את החוטים הנותרים.

שידרוג לסוודר: קחו שוב סוודר חלק שיש לכן (בסרטון הוא עם קרעים בכתף) ואת הגרביון שגזרתן בהתחלה. הפכו את הגרביון וציירו שתי אליפסות ואחרי זה גזרו אותן. לאחר מכן רסס על הסוודר ספריי ופזרו עליו גליטרים זהובים. לבסוף קחו דבק חם והדביקו את האליפסות במרפקי הסוודר (אליפסה בכל צד).

טייץ חמוד: קחו גרביון בורדו והשחילו אותו בתוך קרטון (כדי שישאר מאוזן). קחו צבע לבן ובעזרת מחק עיפרון ציירו נקודות על הגרביון. כל כך פשוט והגרביון נראה כל כך מיוחד.

 
תגיות
תגובות