DIY: כך תכינו כריות חמודות שיעשו לכם חשק לישון.

DIY: כך תכינו כריות חמודות שיעשו לכם חשק לישון

החורף כבר עוד מעט כאן, וזה הזמן המושלם להתכרבל מתחת לשמיכה. מי מאיתנו לא היה רוצה מיטה מלאה בכריות חמודות שיעשו לו את החורף הרבה יותר נעים. אז איך אפשר להכין כריות סופר חמודות בקלות? כל זה בכתבה הבאה

ספוגנייה לא רק בחנוכה 

חנוכה כבר קרב ובא ויחד איתו מגיעים הדונאטסים והסופגניות. בסרטון הבא תלמדו איך להכין כרית דונאטס מתוקה בהחלט. רק אם באמצע הלילה אתם קמים מרעב אל תתבלבו ותנגסו בכרית. 

 

אימוג'י לא רק בוואטסאפ

סמיילי מאוהב, לחוץ וקורץ הם רק חלק קטן מהאימוג'ים שכבר פרצו לחיינו. האימוג'י נמצאים בכל מקום בו אנו נמצאים ומהיום גם על המיטה שלכם. בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך להכין כריות אימוג'י בקלי קלות.

 

צ'יפס לא רק למאכל

צ'יפס הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על רוב האנשים, אז למה לא להכין כרית שנראית בדיוק כמו צ'יפס? בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך להכין כרית צ'יפס משלכם. רק אל תגידו שלא אמרנו שזה יכול לעורר לכם תיאבון.

 

דב פנדה

מי מאיתנו לא היה רוצה לאמץ דב פנדה. בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך להכין כרית דב פנדה הכי חמודה שיש.

 

ומה אם איזו תמונה לאינסטוש?

האינסטגרם, היוטיוב והטוויטר כבר מזמן נכנסו עמוק לתוך חיינו. אז חשבנו למה לא להכין כרית שתזכיר לנו כמה חלק בלתי נפרד הם מחיינו שאפילו לישון אנחנו הולכים איתם. בסרטון הבא תלמדו איך להכין כרית אינסגרם, טוויטר ויוטיוב, ועל הדרך תוכלו לעלות תמונה לאינסטגרם עם הכרית שהכנתם.

 
תגיות
תגובות