DIY: פריטים חמודים בהשראת הסופגנייה. צילום מסך מטמבלר

DIY: פריטים חמודים בהשראת הסופגנייה

חנוכה כבר כאן ויחד איתו נמצאות הסופגניות בכל פינה. מי אמר שסופגניות נועדו רק לאכילה. אספנו לכם סרטונים להכנת דברים חמודים בהשראת הסופגנייה. אז שיהיה לכם חג חנוכה מתוק ושמח

צמיד וטבעת בהשראת הסופגנייה

מי מאיתנו לא אוהבת לענוד תכשיטים. בשני הסרטונים הבאים תלמדו איך להכין צמיד וטבעת מהממים ומקוריים בהשראת הסופגנייה. והכי חשוב לציין שהם קלים להכנה.

 

 

 

ספל עם סופגנייה

החורף קרב ובא ויחד איתו מגיעה הרביצה מתחת לשמיכת הפוך החמימה וספל התה החם. בדיוק בשביל זה נועד הסרטון הבא. בסרטון הבא תלמדו איך לשדרג את כוס ספל התה הפשוטה בהשראת חג החנוכה. ועל הדרך תוכלו לשתות בה לצד אכילת הסופגנייה.

 

לק סופגנייה

מי מאיתנו לא אוהבת למרוח לק. בסרטון הבא תלמדו איך לעשות לק פשוט ויפה בהשראת הסופגנייה.

  • מרחו לק לבן על הציפורן.
  • עם לק בצבע חום, ציירו עיגול עם חור באמצע.
  • עברו על העיגול החום עם לק ורוד, אך השאירו שייראו את קצוות העיגול החום.
  • ציירו קווים קטנים בצורת סוכריות בצבע צהוב, כחול, לבן וירוק.

והנה לכם לק פשוט להכנה.

 

סופגנייה גם בפלאפון

איך אפשר בלי להזכיר את הפלאפון. בסרטון הבא תלמדו להכין כיסוי לפלאפון בעיטור סופגנייה, שיעשה לכם את החג מתוק בהחלט. כל מה שצריך זה כיסוי לפלאפון לא משנה באיזה צבע, תמונות של סופגניות ודבק.

 

סניקרס מתוקות כמו סופגנייה 

סניקרס הוא פריט חובה בארון של כל אחת. אז חשבנו למה לא להכין סניקרס במיוחד לחנוכה. בסרטון הבא תלמדו איך לשדרג את הסניקרס הפשוטות ולהפוך אותן למגניבות וצבעוניות, והכי חשוב בהשראת הסופגנייה האהובה. כל מה שאתן צריכות זה צבע גועש ורוד וחום, חרוזים קטנים צבעוניים ונעלי סניקרס לבנות ישנות. אז קדימה גשו לעבודה.

 
תגובות