10 דברים שרק אנשים שקר להם יבינו. צילום מסך מטמבלר

10 דברים שרק אנשים שקר להם יבינו

בכל מקום קיימים האנשים שתמיד, אבל תמיד, מתלוננים על קור. לא משנה אם עכשיו קיץ או חורף, הם תמיד יהיו מכוסים בהרבה שכבות. אם אתם משתייכים לקבוצת האנשים שתמיד קר להם, הכתבה הבאה בשבילכם

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

המזגן

אם המזגן על קור, לא מובן למה אנחנו זקוקים לו. אבל אם הוא על חום תדליקו אותו בלי הפסקה. כמובן שזה בנוסף למפזר חום, הסקה ושלושים השכבות שעלינו.

© צילום מסך מטמבלר

שכבות

אנחנו לבושים בכל כך הרבה שכבות. גופייה דקה, מעליה גופייה חמה, מעליה חולצה וכמובן מעל כל זה קפוצ'ון. אל תשכחו את המעיל, הכפפות, הכובע ומחממי האזניים. אז למה עדיין כל כך קר לנו? אולי הקור מגיע מתוך הגוף שלנו?

© צילום מסך מטמבלר

השירותים

ללכת לשירותים בחורף הופך לסיוט כל פעם מחדש. החלון הקטן שנמצא בשירותים מכניס לשם כל כך הרבה קור. לפני כל הליכה לשירותים יש מחשבה עמוקה אם אנחנו באמת זקוקים לזה או שאנחנו יכולים לוותר כדי לא להיפגש פנים מול פנים עם הקור.

© צילום מסך מטמבלר

המקלחת

כל מי שקר לו יודע שבחורף תמיד חובה לפתוח את ברז המים שעה לפני שנכנסים למקלחת כדי לא לקפוא. אם בטעות נכנסנו לפני שהמים התחממו, זה יהיה פשוט סיוט.

שטיפת כלים

זה מתחיל ב-”טוב אמא, אני אשטוף כלים", אבל בסוף זה מסתיים עם עוד כוויות קור.

© צילום מסך מטמבלר

להחזיק ידיים

אף אחד לא רוצה להחזיק לנו ידיים וכל מי שבטעות בא להחזיק לנו את היד, בורח כאילו נגע באש. אנחו זאבים בודדים בחורף.

© צילום מסך מטמבלר

התרגשות

כשכולם מתחילים להתרגש מזה שהחורף סוף סוף הגיע, ואפשר ללבוש סוודרים ומגפיים, אנחנו בוכים בפינה. אבל אל תדאגו הקיץ יחזור אלינו, מתישהו.

שתייה חמה

אחד הדברים שמאפיינים אנשים עם בעיות קור הוא שהם קונים קפה, או מכינים תה רק בשביל שהידיים שלהם יוכלו להתחמם.

© צילום מסך מטמבלר

שאלות של אנשים

כשאנשים שואלים אותנו למה תמיד קר לנו, אין לנו הרבה מה להגיד. אבל הם ממשיכים לשאול אותנו שוב ושוב כשאנחנו מתלבשים יותר מדי חם, ועדיין קר לנו.

שמיכה

הדבר שהכי מאפיין אנשים שקר להם הוא שקשה להם לקום בבוקר ולצאת מתחת לשמיכה. אם זה היה אפשרי הינו נשארים בבית מתחת לשמיכה כל החורף. ממש כמו שנת החורף של הדובים.

© צילום מסך מטמבלר
תגובות