כיף בפנים: דברים שכדאי לעשות בבית בזמן שבחוץ רטוב. צילום מסך טמבלר

כיף בפנים: דברים שכדאי לעשות בבית בזמן שבחוץ רטוב

רשמית החורף התחיל! הגשם מטפטף והטמפרטורה יורדת מיום ליום. בחוץ לא כלכך נחמד ובבית משעמם. בשביל זה הבאנו את הדברים המהנים ביותר שכדאי לעשות בבית, בזמן יום חורפי ללא תוכניות

 

פעילות גופנית

החורף היא לא העונה האידיאלית לצאת לעשות ספורט. הקור מוריד לנו את החשק, והמזגן החמים שבבית גורם לנו לרצות לישון. הרצון העז לנוח, ולא לעשות כלום הוא רצון טוב רק כשהוא בה במינון הנכון. פעילות גופנית היא מצרך בסיסי שכולנו חייבים לעשות. כן, ניתן לנצל את היום החורפי בעשיית ספורט בייתי. אתם פשוט צריכים למצוא משטח תנועה, לצפות בכמה סרטונים מדריכים ולהתחיל בפעולה.

מסיבת פיג'מות

סיבה למסיבת פיג'מות חורפית ונעימה. הזמינו את החברים הקרובים אליכם, ותארגנו מסיבה חמימה וכיפית בבית. קצת אוכל, משחקים ופיג'מות אופנתיות, יהפכו את המסיבה שלכם למגניבה במיוחד. ואתם, תעבירו את הזמן מבלי לשים לב לסערה שמתרחשת בחוץ. 

© צילום מסך טמבלר

ספא ביתי

לא תמיד יש זמן לספא מפנק, רוב הזמן אנחנו בריצות אחרי המטלות שעלינו למלא ואין באפשרותינו להינות מהמים החמימים שהאמבטיה הביתית מציעה לנו. זה הזמן להפעיל את האמבטיה ולמלא מים חמים שיחממו אתכם ויגרמו לכם לשכוח מהשגרה היומיומית העמוסה. על מנת שהפינוק יהיה בשלמותו הקפידו בסוף האמבטיה להתמרח בקרמים עם ריחות נעימים ותתלבשו בפיג'מה האהובה עליכם.

© צילום מסך טמבלר 

משחקים מהבוידם

תרשו לעצמכם לחזור למשחקים הישנים ואהובים עליכם. קצת משחקי קופסא עם אנשי הבית לא יזיקו ליצירת אווירה חמימה ולגיבוש משפחתי. הושיבו את כולם סביב השולחן ותהנו מרגע פעיל ומשפחתי.

© צילום מסך טמבלר

קפה ומאפה?

הזמן לאפות הוא בדיוק הזמן בו אתם משתעממים בבית. עוגת שוקולד חמה היא מתכון לגוף חמים וליום מושלם. כנסו לאינטרנט ותבחרו בעוגה ביתית וחורפית. לאחר הכנת העוגה ולהגעת התוצר הסופי, השקיעו בשתייה חמה ומתוקה. כך תעבירו את הזמן ותהנו מיום מתוק במיוחד. 

© צילום מסך טמבלר

משתמשים ב DIY?

כשאנחנו עושים משהו בעצמנו אנחנו מרגישים תחושת סיפוק והנאה. סרטוני ה- DIY, מאפשרים לנו ליצור בעצמנו מגוון רחב של דברים, כמו צעיפים, כובעים וקישוטים לחדר. אנחנו רק צריכים להקליד מה שברצוננו להכין ואנחנו מקבלים סרטונים מדריכים בצורה מפורטת מאוד. אכן, גם בפרוגי ניתן למצוא כתבות הדרכה של הדברים הכי טרנדיים להכנה!

© צילום מסך פרוגי

צוחקים ומתחממים

בחיי היום יום אנחנו נתקלים בסיטואציות שונות אשר דורשות מאיתנו להשאר רציניים למשך זמן ארוך. המקומות שאנחנו נצמאים בהם לא תמיד מאפשרים לנו ליצור מצב הומוריסטי ומשעשע. אבל בבית, כשמשעמם, ניתן לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר בעזרת צחוק. תצפו בסרטונים, תספרו בדיחות לבני המשפחה תהיו פעילים בעולם ההומור. כך תוכלו להשתחרר ולהינות מהרוגע ומהזמן החופשי שיש לכם בבית. 

חורף סיפרותי

הגיע הזמן להעשיר את הידע תוך כדי הנאה. ספר טוב במיטה נוחה, מתחת לסמיכה חמימה זה בהחלט להעביר את היום החורפי בכיף וברוגע. 

© צילום מסך טמבלר 

סרט ומרק חם

סרט בדרך כלל הולך עם פופקורן. אבל כשקר בחוץ, מחפשים משהו חם בפנים. אז בשביל להעביר את הזמן בכיף ובריגושים, תצפו בסרט. ועל הדרך כדי להתחמם תשתו מרק חם וטעים. 

© צילום מסך טמבלר

 

תגובות