המיתוסים על הנוער של ימינו שחייבים לשבור. צילום מסך מטמבלר

המיתוסים על הנוער של ימינו שחייבים לשבור

מכירים את המבוגרים, שכל הזמן מעבירים עלינו ביקורת ומספרים כמה טוב היה בתקופתם. אספנו לכם 6 סטיגמות על הנוער של ימינו שחייבים לשבור

לא משנה מה אנחנו עושים, תמיד זה לא היה ככה פעם, כי פעם הנוער היה שונה. אנחנו מאמינים בנוער של היום ולא רוצים לשמוע על הנוער המושלם שהיה פעם. למרות מה שכל המבוגרים אומרים, הנוער של היום, הוא הנוער הכי איכותי שיש. כדי להוכיח לכם את זה, אספנו לכם 6 סטיגמות על הנוער של היום שצריך לשבור. תראו להורים, לסבים, לסבתות ולמורים. הנוער של היום הוא ה-נוער.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

"אין לך מושג מהי מוזיקה אמיתית"

תכניות הראליטי מוכיחות כי קיימים הרבה מוזיקאיים ויוצרים איכותיים בישראל ובמיוחד בני נוער. נדב גדג', רק בן 17, וכבר הופיע בארוויזיון. 

© צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך מטמבלר

"כשאני הייתי בגילך עבדנו קשה - הנוער של היום עצלן"

בני נוער כיום, בונים עסקים מצליחים, שוברים שיאים בספורט ובעוד מגוון תחומים. חוץ מללמוד הם מתנדבים בהרבה ארגונים, עובדים, מתחזקים תחביבים וכישרונות ושומרים על ממוצע ציונים מעולה. אם זאת לא עבודה קשה, מה כן?

© צילום מסך מטמבלר

"כל מה שאתם עושים זה להצטלם סלפי כל היום"

אז לא, זה לא מה שאנחנו עושים כל היום. חוץ מזה, כשבני הנוער מצטלמים, הם רוצים לשמור זיכרון של כל הרגעים היפים שהיו להם בחיים. אם פעם האפשרות לצלם הייתה בקושי רב, היום אפשר להצטלם בקלות ובמהירות, באיכות טובה יותר. אנחנו בטוחים שאם גם לכם הייתה האפשרות הזאת, לא הייתם מפספסים אותה.

© צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך מטמבלר

"אתם פשוט קטנים מדיי בשביל להבין משהו על החיים"

אמנם אנחנו עדיין לא חיים בבית משלנו, עם משפחה שהקמנו ואנחנו לא מפרנסים את עצמנו. אבל במציאות כמו שלנו, בישראל, אנחנו מבינים הרבה על החיים. אנחנו מבינים באהבות ובאכזבות, בסיכונים ובבחירות קשות. אז בבקשה, אל תתייחסו אלינו כאל ילדים בלי ניסיון בחיים.

© צילום מסך מטמבלר

"לא תחזיקו מעמד בלי הפלאפון שלכם יותר מחצי יום"

המציאות השתנתה, פעם לא היו פלאפונים ולכן אנחנו נראים לכם מכורים. אבל לרוב אנחנו עסוקים. וכשאנחנו עסוקים אנחנו לא נמצאים בתוך הפלאפון, לפעמים אפילו יותר מחצי יום. אנחנו יודעים לנצל נכון את היתרונות של הפלאפון ליצירת קשרים חברתיים ולקבל מידע על מה שקורה מסביבנו.

© צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך מטמבלר

"כשאני הייתי בגילך עזרנו לאחרים - כיום בני הנוער עסוקים רק בעצמם"

האמרה הזאת, פשוט מכאיבה. בני הנוער היום מתנדבים בכל כך הרבה מקומות. בתנועות נוער, במד"א ובעוד הרבה ארגונים שונים ומגוונים. כל אלה חוץ מהלימודים וממועצת התלמידים. אנחנו עוזרים אחד לשני כל כך הרבה, מפרגנים אחד לשני ומקבלים באהבה אחד את השני.

 

© צילום מסך מטמבלר
תגובות