DIY: כך תכינו מאכלים בהשראת הקשת בענן. צילום מסך מיוטיוב

DIY: כך תכינו מאכלים בהשראת הקשת בענן

צבעי הקשת הם הטרנד האהוב על כולנו בתקופה האחרונה. הטרנד כבש כבר את השיער והבגדים שלנו וכעת הוא מגיע גם לאוכל. אספנו לכם סרטונים שילמדו אתכם להכין אוכל צבעוני במיוחד

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

בייגל קשת

כן כן, תאמינו או לא, אפשר להכין בייגלה בצבעי הקשת והם אכילים לגמרי ומאוד יפים. אתם יכולים להכין אותם כשאתם רוצים לאכול משהו מיוחד או סתם אם בא לכם לנסות משהו חדש. מה שבטוח הוא שהם מרהיבים ביופיים ואנחנו כבר כל כך רוצים לטעום אחד מהם.

 

לבבות קשת

זה אולי נראה כמו עוגיות רגילות, אבל כשחותכים אותן לפרוסות מסתתרת הפתעה. לב בצבעי הקשת. אם תרצו להכין אותן תצטרכו לפנות קצת זמן כי העוגיות דורשות מאמץ. מה שכן כשתראו את העוגיות היפות שיצאו לכן תבינו שהתוצאה אכן הייתה שווה את המאמץ.

 

עוגה חלומית

אם פעם רק יכולנו לדמיין עוגה צבעונית ויפה כל כך, היום יש לנו אפילו סרטון שילמד אתכם איך להכין אותה. העוגה נראית כל כך יפה ומיוחדת והיא פשוט מתאימה לכל יום הולדת או מסיבה. מה שבטוח שאף אחד לא יוכל לעמוד בפניה.

 

וופל בלגי

עד כמה שוופל בלגי הוא טעים, לפעמים הוא יכול להיות ממש משעמם. מה דעתכם להוסיף לו קצת צבע? בסרטון הבא תלמדו להכין וופל בלגי שלא ישעמם אף אחד.

 

קייק פופס

הקייק פופס הן עוגות קטנות על מקל. בין אם אתם מכורים לקייק פופס ובין אם לא ידעתם מה זה עד לשנייה הזאת, בסרטון הבא תלמדו איך לקשט קייק פופס בצורה שתדהים אתכם. ויש גם בונוס, הקייק פופס נעשים מעוגה מוכנה, כך שאם נשארה לכם עוגה שאף אחד לא אכל, תשתמשו בה להכנת הקייק פופס ותמחזרו.

 

 

תגובות