חדר על: כך תהפכו את החדר שלכם לחדר של גיבורי על. צילום מסך מאינסטגרם

חדר על: כך תהפכו את החדר שלכם לחדר של גיבורי על

הדבר הראשון שאנחנו רואים כשאנחנו פוקחים את העיניים שלנו הוא את החדר שלנו, לכן חשוב שהחדר שלנו ייצג משהו שאנחנו אוהבים. אוהבים גיבורי על? רוצים לאהוב את החדר שלכם באותה המידה? הנה כמה טיפים שיהפכו את החדר שלכם לחדר על!


עוד בערוץ הסטייל בפרוגי
:

כשאנחנו קמים בבוקר, עוד לפני שאנחנו פוגשים את הפנים של אמא ואבא שלנו ולפני שאנחנו מספיקים להציץ באייפון שלנו ששוכב ומחכה לנו ליד המיטה, הדבר הראשון שאנחנו רואים זה את החדר שלנו. בנוסף, החדר הוא גם הדבר האחרון שאנחנו רואים לפני שאנחנו עוצמים עיניים, המקום בו אנחנו לומדים למבחנים והמקום אליו אנחנו מזמינים את כל החברים – הממלכה הפרטית שלנו, וכמו ממלכה אמיתית, היא אמורה לייצג ולהראות למבקרים בה מי ומה אנחנו.

חלק מבני הנוער לא רואים בעיצוב החדר חשיבות רבה, והאחרים מתעצלים לקום ולהשקיע. עיצוב חדר יכול לגזול מאיתנו לא מעט מחשבה, זמן וכסף, אך לפעמים זה שווה את זה. מחקרים מראים כי כאשר אנחנו נמצאים בסביבה שנעים לנו להיות בה, אנחנו מרגישים נינוחים ושלווים יותר, אז למה לא להפוך את החדר שלנו בדרכים יצירתיות ומגניבות למקום נעים יותר? הפעם החלטנו לעזור לכם, אוהבי גיבורי העל והקומיקסים, לעצב את החדר שלכם בצורה מקורית.

© צילום מסך מפייסבוק

זה מתחיל מהפריטים הקטנים. אתם יכולים להזמין לעצמכם כריות של הדמויות שאתם אוהבים, המבחר שעומד ברשותכם באינטרנט רחב מאוד. בנוסף, אתם יכולים לקנות לעצמכם ארון שקוף ולהעמיד בו את כל הדמויות שלכם!

© צילום מסך מפייסבוק
© צילום מסך מפייסבוק
© צילום מסך מפייסבוק

יש לכם מקלחת בחדר או שההורים משתפים פעולה עם רעיון העיצוב שלכם? תוכלו למצוא ולהזמין וילונות אמבטיה של הדמויות האהובות באתרים השונים באינטרנט, כגון איביי או אלי אקספרס.

© צילום מסך מפייסבוק

בואו נעבור לקירות. יש שתי דרכים שבהן ניתן לגרום לקירות שלנו להיות מגניבים יותר. דרך אחת היא לתלות תמונות שונות בנושא והדרך השנייה היא להשתמש במדבקות קיר. למשקיענים מבינכם, ניתן גם להזמין רהיטים שיתאימו לעיצוב החדש, ממש כמו בתמונה.

© צילום מסך מפייסבוק

לסיכום, הבאנו לכם גם רעיונות קלילים וגם רעיונות קצת פחות זמינים לביצוע. בעוד שתמונות של ספיידרמן ובאטמן אפשר להשיג בכל חנות, וילון לאמבטיה וארון בצורה של סופרמן קצת פחות. בדיוק בשביל דברים כאלה, כפי שכבר יצא לנו להזכיר במהלך הכתבה, הומצא האינטרנט. טוב, אולי לא בדיוק בשביל זה, אבל תזרמו איתנו ותבקרו באתרים השונים שניתן להזמין בהם דברים מגניבים כמו שראיתם עכשיו.

תגובות