מה נשתנה הלילה הזה: כך תשדרגו את שולחן ליל הסדר. צילום מסך מיוטיוב

מה נשתנה הלילה הזה: כך תשדרגו את שולחן ליל הסדר

אספנו לכם רעיונות שיעזרו לכם להפוך את שולחן ליל הסדר ממכת דם למכת סטייל

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

חג הפסח הוא החג ממנו אנו יוצאים משיעבוד לחירות. החג שבו מתקיים ליל הסדר, שבו אנחנו יושבים עם כל המשפחה מול שולחן החג, צוחקים ואוכלים מאכלים שונים ומשונים. אנחנו קוראים את ההגדה, או לפחות מנסים ונהנים מזמן איכות משפחתי עם כל הדודים והדודות שהגיעו מרחוק. לכן, כדאי לנו להשקיע בשולחן החג שלנו. אמא או אבא מכינים את כל המאכלים, אנחנו אולי עוזרים פה ושם אבל בעיצוב שולחן החג, אנחנו יכולים לגמרי להתפרע. אז איך נכין שולחן שיהפוך להיות מדהים בעצמנו? אספנו לכם את כל הרעיונות, מכוסות ועד למפה. אז מה נשתנה הלילה הזה?

במה נשתה הלילה הזה?

הכוסות שלנו בליל הסדר, ובכלל בכל שולחן משפחתי נראות איך אפשר להגיד את זה, די משעממות. בכדי להפוך את הכוסות משעממות לכוסות יפות, עליכם לבחור צבע לשולחן שלכם. לאחר מכן קחוו אותו צבעו בלק, ועשו נקודות זעירות על הכוס במרווחים שווים, כמו בסרטון הבא. 

 

התלכלכנו!

אתם יכולים לשים בשולחן החג שלכם מפיות בצבע לבן או קרם שמתאימות לכל מפה שתבחרו, אך אם אתם רוצים באמת להשקיע תוכלו לקפל את המפיות לפי המתואר בסרטון הבא.

 

אסור לשחק באוכל!

רוצים באמת להדהים את האורחים שלכם? אם כן הכינו פרחים מירקות לפי הסרטון הבא. אנחנו בטוחים שהם ישארו פעורי פה.

 

על איזו מפה נאכל?

אם יש לכם מפה רגילה, ואתם רוצים להפוך את השולחן לשולחן מלכים, זה הפתרון שלכם. הוא קצת מסובך אבל לגמרי שווה את זה. פשוט עקבו אחרי ההוראות ותצא לכם מפה מושלמת. 

 

חוש הריח

וכמובן איך אפשר לדבר על שולחן חגיגי מבלי להזכיר פרחים. תוכלו לשים את הפרחים סתם באמצע השולחן או להשקיע בסידור פרחים כמו בסרטון הבא.

 
תגובות