אש אש מדורה: DIY לל"ג בעומר. צילום מסך מיוטיוב

אש אש מדורה: DIY לל"ג בעומר

ל"ג בעומר הוא החג הכי מלכלך שיש. כולם חוזרים הביתה מלאים בריח של מדורה, עם תפוח אדמה דבוק לנעלים ומסטיק דבוק לראש. אז הבאנו לכם כמה טיפים איך לעשות מדורה בשיא הסטייל

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

לק בעומר

כמובן שגם בל"ג בעומר, אפשר להפציץ בלק מיוחד בצבעי אש. עקבו אחרי הסרטון הבא ותיצרו לק בעומר. רק תיזהרו שלא תשבר לכן ציפורן במדורה, חבל על כל ההשקעה. 

 

שדרוג של תפוח האדמה

כולנו אוהבים לאכול את תפוח האדמה השרוף בתוך המדורה. אבל בדרך כלל זה לאכול אותו עם הידים, כי מישהו שכח להביא מזלגות או לזרוק אותו בטעות על הרצפה. בקיצור, לא להנות. בסרטון הבא תלמדו איך לשדרג את תפוח האדמה שלכם באמצעות גבינות טעימות, כך שתאכלו ארוחת מלכים ממש בתוך המדורה. 

 

מרשמלו לבן? שעמום!

המרשמלו הלבן, הוא כל כך לא מקורי ומיוחד. מה דעתכם על מרשמלו בעיצוב של מינונים? עקבו אחרי ההוראות בסרטון הבא ותוכלו ליצור מרשמלו מעוצב שידהים את כולם! 

 

במה תשתו?

כוסות פלסטיק רגילות? מה לגבי כוסות אכילות? אנחנו חושבים שאתם יכולים להעלות את רמת הסטייל במדורה שלכם למשהו אחר. באמצעות הסרטון הבא, תלמדו איך להכין כוסות אכילות משוקולד. שיכולות להיות מנה אחרונה ממש טובה למדורה של ל"ג בעומר. 

 

נא לבוא בנעליים סגורות

בדרך כלל את המדורה עושים במקום עם מלא קוצים, כדי להיות ברמת בטיחות וזהירות גבוהה, עלינו להגיע עם נעליים סגורות. אבל מי אמר שהנעליים הסגורות לא יכולות להיות מלאות שיק? 

 

אז שיהיה לכם חג שמח ותשמרו על עצמכם!

תגובות