חופשה משפחתית: 6 טיפים שיעזרו לכם לעבור את החופשה בשלום . יחסי ציבור

חופשה משפחתית: 6 טיפים שיעזרו לכם לעבור את החופשה בשלום

חודש יולי כבר כאן, ומשפחות רבות מתכננות לצאת לחופשה ביחד. שלחנו את כתבתנו לחופשה כזאת במלון נחשולים בחוף דור. כן, היא הצליחה לשרוד ואפילו חזרה עם טיפים לחופשה המושלמת

 
יולי, חופש גדול, קייטנות, קניונים מפוצצים באנשים והורים שרוצים לברוח מהבלאגן ולפרגן לכל המשפחה בחופשה משותפת. מצד אחד, מה יכול להיות רע בחופשה? מצד שני, לבלות ימים שלמים עם המשפחה יכול להפוך לסיוט אחד גדול. איך תעברו את החופשה המשפחתית בשלום ואפילו תהנו ממנה? 

בחירת המקום  

משפחה לא בוחרים, אבל מקום לחופשה דווקא כן. בדרך כלל ההורים בוחרים את מקום החופשה, אבל אם ההורים שלכם נותנים לכם להשתתף בבחירה אז תשתדלו לבחור מקום שאתם אוהבים שמשלב דברים שאתם אוהבים. אחת האהבות הכי גדולות שלי בחיים זה הים ואנחנו התארחנו במלון שמשקיף למפרץ דור היפיפה. מעבר לטיול הרגלי והמהמם בבוקר לאורך החוף, יצאו לי גם אחלה תמונות לאינסטוש ובעידן של היום זה לא פחות חשוב. 
 
© יחסי ציבור

הפעילות המתאימה

תדאגו שלכולם יש פעילות שמתאימה להם, אחרת תשתעממו מאוד מהר. אנחנו שילבנו טיול עששיות בלילה המתאים לאחים הקטנים ולנו, הגדולים, ספורט ימי. זה הזמן של כל אחד להתנסות בדברים חדשים ולאתגר את עצמו. חשוב שכל אחד ימצא את הזמן לעשות משהו שהוא אוהב וירגיש שהוא בחופשה. 
 
© יחסי ציבור

תדאגו לפעילות משותפת

בכל זאת, באתם לחופשה משפחתית. תמיד כדאי שתעשו משהו שכולם אוהבים לעשות או תצטרפו לפעילות של האחים הקטנים. בקרבת המלון שבו לנו, נמצא פארק אלונה. אנחנו טיילנו באתר מי קדם שהוא נקבת מים קדומה מהתקופה הרומית. האמת, גילינו שמדובר במשימה מורכבת ומאתגרת גם בגיל 18. הרגעים המשפחתיים הקטנים, הנפילות, הבדיחה המצחיקה יעשו לכם את הטיול למגבש יותר וכיפי. מנסיון, החוויות שתעברו ביחד יישארו איתכם הרבה שנים ותמיד כיף להיזכר כמה נהנו וצחקנו בחופשה האחרונה. 
 
© שנהב דעבול

קחו את הכל באיזי  

לפעמים האח הקטן יכול להיות כל כך מעצבן ואתם לא מסוגלים להיות עוד שנייה בקרבתו. זה בסדר, קחו לכם כמה רגעים ותנשמו עמוק. מה גם שתמיד אתם יכולים לרדת לים ופשוט להישאר שם. 
 
© שנהב דעבול

תאכלו טוב

חופשה מבחינתי היא גם הזדמנות להשקיע בארוחות ולהתנסות בטעמים חדשים ומאכלים שונים. תבואו עם ראש פתוח, תתנסו בטעמים חדשים, ובעיקר תדאגו לפנק את עצמכם. 
 
© יחסי ציבור

תנוחו

כמו שאמרנו באתם לחופשה. אני הכי נהנית לשכב מול הים עם ספר טוב ופשוט לנוח, להתנתק מהשגרה הלחוצה והמעצבנת. תסתכלו על הנוף ועל השקיעות המדהימות, תתרעננו בתוך המים ופשוט קחו זמן לעצמכם. זה אף פעם לא מזיק.
 
© שנהב דעבול
 
נכון, לא תמיד פשוט לצאת לחופשה משפחתית בארץ ולא תמיד זה גם זול. אבל אם כבר יצאתם - תשתדלו ליהנות מכל רגע.
 
תגובות