וילה ויט 8: איך היה לנו בוילה?. אלינה רבינוביץ'

וילה ויט 8: איך היה לנו בוילה?

וילה ויט, למי שלא מכיר היא הוילה הכי כיפית שיש לבנות שרק רוצות להנות. אז איזה סדנאות עברנו ואת מי פגשנו? בואו לקרוא

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

השבוע ביקרנו באירוע הקיץ לנערות שכבר הפך למסורת אהובה ובלתי נשכחת, אירוע שמתקיים כבר בשנה השמינית ברציפות – וילה ויט 8. הפרוייקט נעשה על ידי מותג הסרת השיער המוביל, ויט. בכל יום נפגשות עשרות בנות בגילאי 12-16 מרחבי כל הארץ שזכו בתחרויות השונות בעמודים של ויט ברשתות החברתיות ועוברות יום מהנה ומלמד, מלא בסדנאות, מוזיקה, פגישה עם סלבריטי, אוכל, שתייה, צילומים מקצועיים וגם סתם קצת מנוחה בבריכה עם מתנפחים בצבע ורוד.

© אלינה רבינוביץ'


את הבוקר פתחו הבנות דווקא עם אחד הדברים שהכי ציפו לו ביום הזה – פגישה עם סלבריטי. האופציות השונות  למפגשים היו עם קים אזולאי, אנה זק, גל סוויסה ואחרונה חביבה שאותה אנחנו זכינו לפגוש - דניאל וינריב. דניאל היא נערה שסיימה את כיתה ט' לפני רגע קט והתפרסמה בזכות עצמה: היא לא השתתפה בתוכניות ילדים, גם לא בבנים והבנות. היא התחילה את דרכה על ידי העלאת תמונות שלה מדגמנת ופרסום סרטונים שלה שרה באינסטגרם, וכיום היא נחשבת it-girl קטנה. במפגש עם הבנות היא אמרה להן לא לפחד לעלות תמונות וסרטונים שהן אוהבות ולא בטוחות שאחרים יאהבו, ענתה על שאלות שונות בנוגע לחייה הפרטיים ולא שכחה להוסיף כי על כל תגובה רעה מקבלים גם עשר תגובות טובות מהסביבה.

© אלינה רבינוביץ'


הסדנאות השונות שכללה הוילה השנה היו מגוונות ומגניבות כאחד. בסדנת הסטיילינג פגשנו את הסטייליסטית, ליבי מקירוב, שלימדה את הבנות על הטרנדים החוזרים של שנות התשעים שהגיעו אלינו בשנה שעברה ולא מתכוונים להעלם. היא סיפרה כי טרנד המשבצות, מעילי העור וההדפסים הצבאיים נשארים גם לעונה הקרובה, אך אליהם מצרפים טרנדים נוספים כמו טרנד הכתפיים החשופות, הבגדים המתנפנפים, וכמובן, אי אפשר לשכוח את מראה הלוק הספורטיבי.

בסדנת הריקוד הכרנו את ניקול ווליקי שעבדה עם הבנות על הריקוד לשיר הרשמי של ויט. אחרי אימונים לא ארוכים, יצאו הבנות אל החצר והצטלמו לקליפ של הווילה. בסדנת הלקים הבנות התחלקו לזוגות ושמו לק אחת לשניה, מיד לפני שגם ציירו להן ציורים מגניבים על הציפורניים. לבסוף ביקרו הבנות גם בסדנת הטיפוח של ויט, בה הוסבר להן על ההיסטוריה של הורדת השיער, הדרכים הנכונות להורדת שיער ועל מוצרי ויט השונים.

© אלינה רבינוביץ'


בין המוצרים השונים של ויט הכרנו כמה מוצרים שהם פריט חובה בארון של כל נערה – כמו למשל כל קולקציית הקרמים להסרת שיער של ויט. כיום אנו מכירים דרכים רבות להסרת שיער, ביניהן גילוח, שעווה, חוט, פינצטות, לייזר וכו', אך נדמה כי הקרמים הם המוצר שנשמע הכי נוח, זמין, מהיר וזול מבין כל שאר הרשימה. בין הקרמים השונים תוכלו למצוא קרמים להסרת שיער בזמן המקלחת, קרמים מועשרים בוויטמים שונים, קרם-ספריי יעיל ועוד. אז, נתראה בוילה בשנה הבאה?  

© אלינה רבינוביץ'

 

תגובות