say cheese: הגיע הזמן להפסיק להצטלם כל היום. shutterstock

say cheese: הגיע הזמן להפסיק להצטלם כל היום

כולנו אוהבים להצטלם בכל מקום, לערוך את התמונה, להעלות ולחכות ללייקים שיבואו. עצרתם פעם לחשוב כמה זמן אתם מבזבזים על צילומים בזמן בילוי עם חברים? אפשר גם אחרת

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

כולנו מכירים את זה - מגיעים למקום בילוי או לאירוע עם חברים ועוד לפני שמספיקים להגיד שלום לכולם ישר מתחילים עם הצילומים.

לתעד מהצד ההוא ומהצד הזה, בפוזה הזאת ובפוזה ההיא, באחת יצאה לי עין פוזלת ובשנייה יד מטושטשת. לבסוף, מתוך 600 התמונות שצולמו בחרנו אחת. ואם חשבתם שפה זה נגמר טעיתם ובגדול, כי עכשיו מתחילים לערוך. פה פילטר ושם תאורה, מה כותבים ואת מי מתייגים. פרוצדורה אחת גדולה שגורמת לנו לסיים את הבילוי כשלא הספקנו ליהנות מהמקום שהגענו אליו ומהאנשים שנמצאים בו.

© shutterstock

את השבוע האחרון ביליתי במספר אירועים כשמסביבי ההתעסקות בצילומים הייתה העיקר. למרות שהייתי מוקפת בהרבה אנשים, אף אחד מהם לא באמת היה איתי. כולם עם הראש למטה, שקועים במסך, או מול מצלמת הסמארטפון.

אין ויכוח על העניין שאנו נמצאים בעידן של תיעוד וצילום, לחיות את הרגע דרך עדשת המצלמה ולתעד את עצמך בכל מצב ובכל מקום. אני מבינה את הצורך, במיוחד של בני הנוער, אך בסופו של יום – כולנו חלק מהאובססיה הזו.

© shutterstock

קיימת דרך להצטלם ולתעד גם מבלי שזה בא על חשבון ההנאה והאינטראקציה עם האנשים סביבך.

מניסיוני האישי, אני ממליצה פשוט להצטלם לפני האירוע. אתם יכולים להצטלם בבית, בחצר, או אצל חבר קרוב. כך תוכלו להצטלם ולעצב בנחת, כדי שבמהלך האירוע עצמו תהיו פנויים לבילוי עם החברים ומיצוי המקום אליו הגעתם.

עוד המלצה לאלו שמתעקשים להצטלם במקום עצמו – אתם תמיד יכולים לעצב ולהעלות את התמונה לאחר האירוע או אפילו יום אחרי ולפנות את זמן הבילוי למה שחשוב באמת.

© shutterstock

 

תגובות