איט פיד: הטיפים שיעזרו לכן להצטלם כמו הפאשניסטיות.

איט פיד: הטיפים שיעזרו לכן להצטלם כמו הפאשניסטיות

למי מאיתנו לא יוצא להיתקל באינסטגרם בפיד המושלם של הפאשניסטיות ולחשוב לעצמו למה לי אין פיד כזה? בדיוק בשביל זה אספנו לכן 10 טיפים שיהפכו לכן את הפיד למושלם

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

גבוהה, רזה, מתוקתקת, צל מושלם על הגוף, זווית צילום מדויקת, איך שהצלם תפס אותן בזמן ההליכה, איך האינסטגרם שלהן לא מפסיק לעניין. אלו רק חלק מהשאלות שנשאלות כל פעם מחדש בזמן שיטוט ברחבי האינסטגרם.

אל תדאגו, אתן לא היחידות ששואלות את השאלות האלה. גם אני מתפוצצת מקנאה על הפיד המדהים והתמונות המושלמות. אבל מה הסוד ואיך הן עושות את זה? קבלו את עשרת הטיפים הבאים.

לעמוד על קצות האצבעות

הטיפ הראשון שלנו הוא עמידה על קצות האצבעות. כאשר אתן מצטלמות, עמדו זקוף ותרימו את העקבים שלכן מעט מעלה. ככל שהעמידה תהיה זקופה יותר והמרחק בין עקביכן לרצפה יהיה עדין יותר - זה פחות יורגש בתמונה. כך תאריכו את רגליכן ותיראו יותר גבוהות בתמונה.

 

#😁

A photo posted by By Lihi Gindi-Levy (@stylihista) on

הליכה מזויפת

הטיפ הבא הוא הסוד הגדול של הפאשיניסטות באינסטגרם. מיטב הפאשיניסטות (כל עוד זו לא תמונת פפראצי), יוצרות מעין הליכה מזויפת שמוסיפה תנועה לתמונה ויוצרת עניין. כדי ליצור את אפקט ההליכה המזויפת, כל מה שצריך לעשות הוא לשים רגל אחת לפני הרגל השנייה. ברגל האחורית ניתן לעמוד על קצות האצבעות כדי לתת מראה של הליכה ממשית.

אפקט ה"תמונה בטעות"

אם אתן קוראות את זה, רוב הסיכויים שגם אתן ביקשתן מחברות שלכן שיצלמו אתכן כשאתן לא מסתכלות. הפאשיניסטות נוטות לשלב בין ההליכה המזויפת לאפקט ה"תמונה בטעות" ולרוב, הן לא מסתכלות למצלמה. אך כדי ליצור עוד אפקט תנועה בתמונה, הן מקרבות את היד לפנים. אז כאמור - כל מה שאתן צריכות לעשות הוא לשחק עם שלושת השלבים הראשונים, ולקרב את היד לפנים. אני קוראת לזה - אפקט ה "רק שנייה אני מסדרת את השיער". גאוני!

 

Where I was yesterday (vs.where I am now) #backhome #missdazzler #OOTD: @andotherstories coat, @adikastyle scarf, @coach bag.

A photo posted by Maya Schneidman (@mayaschneidman) on

אפקט המשולשים

עוד אפקט שמצאתי בתמונות של הרבה פאשיניסטות הוא אפקט המשולשים. כשהפאשיניסטות מצטלמות בישיבה, הן דואגות גם שם לסדר ודיוק. הן יושבות בזווית של 75 מעלות אם לא יותר, ויוצרות עם הרגליים משולשים. אפקט זה יוצר סימטריה ודיוק בתמונה.

 

Have a positive day 💗 #PureBOOSTX

A photo posted by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

זווית צילום

דבר חשוב ומשמעותי הוא זווית הצילום. ישנם הרבה טריקים בצילום שלא ידענו וזה אחד מהם. אם תורידו מעט את המצלמה ותנמיכו את זוויתה, תוכלו להראות גבוהות יותר. אם תגביהו את המצלמה תוכלו להיראות רזות יותר.

 

Sunday's be like.. | #Kwildream #wildream⭐ // total look - @missselfridge_il

A photo posted by WILDREAM⭐ (@kimorazulay) on

להסתכל על השמש

קיץ, חם, אבל עדיין צריך להצטלם! אם אתן יוצאות החוצה לאור השמש במטרה להצטלם, והעיניים שלכן נעצמות ודומעות מרוב שמש, הטיפ הזה בשבילכן. כשאתן יוצאות, תעצמו עיניים ותפנו את הראש לכיוון השמש בעיניים עצומות, למשך חמש עד שבע שניות, הסיטו את הראש לכיוון המצלמה ותפקחו עיניים. כך תוכלו להסתכל ישירות למצלמה בלי לחשוש שאור השמש יכווץ לכן את העיניים. 

 

SilverXsilver #missdazzler #daysinmahe

A photo posted by Maya Schneidman (@mayaschneidman) on

סלפי

סלפי, כולנו עושות אותו תמיד. אם כמה שאומרים שאנחנו "דור הסלפי", חשוב שיהיה בכל פיד מספר תמונות סלפי. רק חשוב לעשות את המינון הנכון, כדי שלא ייצא מצב שכל הפיד שלכן יהיה סלפי'ז ואז הוא יהיה משעמם. חשוב לדעת ולא לשכוח להוסיף את הטאצ' האישי בכל סלפי (משקפי שמש, תסרוקת וכו).

 

💤💤 Tired... 💤💤 #היוםהזהלארוצהלהיגמר 🕶#Céline by @errocafashion

A photo posted by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

תמונת נעליים

עוד תמונה שחייבת להיות בכל פיד היא תמונה של הנעליים. לכל אחת מאיתנו קרה שהיא קנתה נעליים חדשות וקבעה במיוחד עם החברות שיראו אותן. מעכשיו- מהפכה. אף אחד לא אמר שתמונות שהן לא אתן אסורות בפיד. אם תגוונו בסגנון התמונות שאתן בוחרות להעלות לאינסטגרם, הוא אף פעם לא יפסיק להיות מעניין. תוכלו להעלות תמונה של הנעליים שלכן על מדרכה מיוחדת, אתכן מחזיקות פריט מסוים לצד הנעליים, את התיק ואת הנעליים, או כל מה שתבחרו. תעזו!

 

DINNER GOALS // 🌭 | #וואיאיךבאליעכשיו • #BZbarca • #התיקיםשלדנה

A photo posted by Dana Zarmon (@danazarmon) on

תמונת אווירה

תמונה נוספת שחייבת להיות בכל פיד היא תמונת אווירה. תמונה שאתן מצטלמות אחרי בילוי כדי כביכול להנציח את האירוע. תמונות אווירה אלו תמונות שכאשר מצלמים אותן בצורה נכונה, יכולות למשוך תשומת לב. תמונות שאתן מצטלמות בים, במסיבות, בשופינג או בכל אירוע אחר.

תמונת אובייקט

עוד תמונה שתוסיף עניין לפיד שלכן היא תמונת אובייקטים. תמונה בה אתן מצלמות את התיק המהמם שלכן על קיר יפה, או את הפונפון ההורס שבדיוק קניתן על רקע השולחן במסעדה, את משקפי השמש, את הבושם, את המגזין שבדיוק קיבלת או כל דבר שיכול בעיניכן ליצור עניין.

 

Typical Noon... ☀🍴 | #summerlove #lovedstyle #lovedstyleeating #tlv #fashion #חםלי

A photo posted by Daniella Alter LOVEDSTYLE (@daniella_alter) on

 

תגובות