משדרגים את הלוקרים: כך תכינו כיסוי ללוקר שלכם. צילום פרטי

משדרגים את הלוקרים: כך תכינו כיסוי ללוקר שלכם

בכתבה הקודמת על הלוקרים הראנו לכם איך תוכלו לקשט ולעצב את הלוקר שלכם מבפנים והפעם בואו ללמוד בכמה שלבים פשוטים איך להכין כיסוי ללוקר שלכם ולהפוך אותו למה שרק תרצו!

 

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

 

 

כל הרעיון של ה"כיסוי" ללוקרים התחיל לפני שנתיים, זה היה ביום שהחלטנו שאנחנו מקשטים את הכיתה. קישטנו את כל הקירות שבכיתה ופתאום אני קולטת מהצד את הלוקרים האפורים והמשעממים שלנו, החלטתי למצוא רעיון שהוא תחליף לצביעת הלוקרים, ומכאן הגיע הרעיון "לכיסויים". אז רוצים ללמוד איך להכין כיסוי ללוקר שלכם? המשיכו לקרוא את הכתבה הבאה.

 

© צילום פרטי

 

© צילום פרטי

 

שלב ראשון:

בעזרת כלי מדידה, תמדדו את מידות הרוחב והאורך של הלוקר. (יש להתייחס גם לפרטים הקטנים בלוקר כמו החורים לידית או למנעול בכדי שהכיסוי יתאים בצורה המושלמת ללוקר.)

© צילום פרטי

שלב שני:

לאחר שאתם יודעים את המידות המדויקות של הלוקר, קחו בריסטול וסרטטו את צורתו המדוייקת של הלוקר. ברגע שסיימתם גזרו את הלוקר שסירטטתם. 

© צילום פרטי
© צילום פרטי

שלב שלישי:

כל הכבוד! הגעתם לשלב השלישי, שהוא בעצם השלב הכי כיף, שלב היצירה עצמו. בשלב זה אתם יכולים להפוך את הלוקר שלכן לדמות מסויימת, כלי נגינה שאתם אוהבים או כל דבר אחר, פשוט תתפרעו! ככל שזה יהיה יותר צבעוני ככה זה יראה יותר יפה וימשוך יותר תשומת לב. תזכרו השמיים הם הגבול! 

© צילום פרטי

בתור דוגמה בחרתי לעשות את השם שלי בסגנון גרפיטי.

© צילום פרטי

אז שיהיה בהצלחה לכל המנסים!

 

תגובות