החורף כאן: 7 פריטים שאתן חייבות בתיק בחורף. צילום מסך מאינסטגרם

החורף כאן: 7 פריטים שאתן חייבות בתיק בחורף

החורף ממש כבר כאן וכדי שהוא לא יתפוס אותנו לא מוכנים, הכנו לכן רשימה של כל הפריטים שאתן חייבות שיהיו אתכן תמיד בתיק בחורף

מטריה

זה אולי נשמע ברור מאליו, אבל חשוב מאוד שבתיק שלכן תהיה תמיד מטריה ולא רק בימים שאמרו שירד בהם גשם. אנחנו חיים במדינה שכל הזמן המזג אוויר משתנה בה ולכן יכול להיות יום שבבוקר תהיה שמש ואחרי חצי שעה יתחיל לרדת גשם, לכן אם אתן לא רוצות לחזור הביתה ספוגות במים, חשוב מאוד שתהיה אתכן כל יום מטריה בתיק.
 
© צילום מסך מאינסטגרם

גרביים

גרביים זה אחד הפריטים הכי חשובים שיהיו בתיק החורף שלכן. מכירות את זה שאתן הולכות והתחיל לרדת גשם וכל הגרביים שלכן התרטבו? או שהלכתן לכן ברחוב ופתאום לא שמתן לב והנעל שלכן נכנסה לתוך שלולית מים? כדי שלא תשארו עם גרביים רטובות כל היום, חשוב שתמיד יהיו לכן זוג גרביים נוספות בתוך התיק. 
 
© shutterstock

קרם ידיים

בחורף האוויר הרבה יותר קר ויבש וכולנו סובלות מיובש. כדי לשמור על לחות הידיים שלכן חשוב שתמיד יהיה לכן קרם ידיים בתיק כדי שתוכלו למנוע מהידיים שלכן להיות יבשות.

שפתון לחות

בהמשך לקרם הידיים חשוב עוד יותר שיהיה לכן שפתון לחות בתוך התיק. כמו שכבר אמרנו מקודם בחורף האוויר הרבה יותר קר ויבש והשפתיים שלנו סובלות מזה המון. כדי למנוע מהיווצרות סדקים ויובש בשפתיים, ודאו שיש אתכן תמיד בתיק שפתון לחות והקפידו למרוח אותו על השפתיים כל שלוש שעות כדי לשמיר על לחות השפתיים שלכן.

כפפות

סובלות מקור בחורף? חשוב מאוד שתמיד יהיה בתוך התיק שלכן זוג כפפות שישמרו על חום כפות הידיים שלכן.
 
© shutterstock

שקית הגנה לטלפון

אין דבר יותר מבאס אם הטלפון שלנו נרטב בגשם. כדי לפתור את הבעיה תדאגו תמיד שתהיה אתכן שקית הגנה לטלפון בתוך התיק, כדי שבימים גשומים פשוט תכניסו את הטלפון לשם ותשמרו עליו. 

מברשת לשיער

מכירות את זה שיצאתן מהבית והשיער שלכן היה נראה מושלם ופתאום התחיל לרדת גשם ורוחות והשיער שלכן התבלגן. כדי שלא תסתובבו עם שיער מבולגן כל היום, תדאגו שתמיד יהיה אתכן מסרק בתוך התיק.
© shutterstock
תגובות