מייקאובר טיים: כך תעצבו את החדר שלכם מחדש. צילום: באדיבות רהיטי דורון

מייקאובר טיים: כך תעצבו את החדר שלכם מחדש

החלטתם לעשות מעשה ולעצב את החדר שלכם מחדש? לפניכם חמישה טיפים שיהפכו את המשימה לקצת יותר קלה עבורכם

חושבים לעצב את החדר שלכם ולא יודעים מה כדאי לעשות ומה לא? בעזרת הטיפים הבאים מאלוני ורהיטי דורון תוכלו לקבל השראה ורעיונות לחדר המחודש שלכם, כך שהוא ייצא הכי שיקי ויפה שאפשר. המשיכו לקרוא.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

חסכו מקום

במידה והחדר שלכם קטן ואתם רוצים לחסוך מקום, נסו לשלב שידות תלויות במקום שידות שעומדות על הרצפה. מומלץ לרכוש שידות תלויות עם תאורה מובנית וחשוב לדאוג להכנות חשמל מראש. בנוסף לעובדה שזה יכניס שיק חדש לחדר שלכם וייפנה מקום, שידות תלויות גם יהפכו את עבודת הניקיון החדר לקצת יותר פשוטה.

© באדיבות רהיטי דורון

הוסיפו ריח

אווררו את החדר והוסיפו לו ריח נעים בעזרת מגשי נרות או מפיצי ריח למניהם. מלבד הריח הטוב תקבלו גם תוספת עיצובית ומגניבה לחדר שתתרום לאווירה רגועה ורומנטית.

התאימו צבעים

הוסיפו לחדר פריטי טקסטיל בצבעים תאומים. תוכלו להשתמש ב שטיחון, וילונות, כריות נוי נוספות על המיטה (שיהיו מלבד הכריות לשינה) וכיסוי מיטה. בין כל אלו נסו לתאם צבעים שייצרו את האווירה והעיצוב שמתאימים לכם.

aloni_room
 © צילום: באדיבות "אלוני"

שלבו מראה בחדר

על הדרך כדאי גם לשלב מראה בחדר. מלבד היותה שימושית במיוחד המראה תיתן לחדר שלכם רושם של חדר גדול ומרווח יותר. אמנם, כל חדר דורש התחשבות שונה בחלל ובכמות האור הטבעי הנכנס לחדר, ובזמן בחירת האביזרים לחדר חשוב להקפיד פונקציונאליות ומקום החלל הקיים.

צבעו את הקירות

הכניסו לחדר שלכם אמירה עיצובית עם צביעת קירות. קיר צבוע אחד ייתן השפעה משמעותית ויתר הקירות ישמשו כרקע. אפשרות מגניבה היא לבחור בצבע מיוחד שיהפוך את הקיר ללוח גיר עליו אפשר לכתוב, והקיר יוכל להפוך לפינת המחשבה, פינת יצירה או לוח משימות. 

© באדיבות "אלוני"




תגובות