הכי גלאם: כך תשדרגו את הפריטים לבית הספר לגמרי בעצמכם. צילום מסך מאינסטגרם

הכי גלאם: כך תשדרגו את הפריטים לבית הספר לגמרי בעצמכם

לצערנו, ממש עוד מעט חוזרים לבית הספר והגיע הזמן להתחיל להתארגן. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם מדריך DIY שיעזור לכם לשדרג את התיק, הקלמר והמחברות ולהפוך אותם לייחודים ויפים יותר

הראשון לספטמבר קרוב מתמיד, ואם עוד לא התחלתם להתארגן חזרה לבית ספר אז הגיע הזמן שתתחילו, כי המדריך הזה במיוחד בשבילכם. אמנם גם מי שכבר קנה מחברות וספרים לא נשאר והמדריך רוולנטי גם לכם, ותוכלו ללמוד כיצד לשדרג את הציוד הבית ספרי שלכם מרגיל הכי מיוחד וחמוד. מוכנים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 כל מי שאוהב מחברות מעוצבות ומיוחדות יכול לצפות בסרטון המצורף ולראות כיצדמכינים מחברת אימוג׳י חמודה ומגניבה, שההכנה היא פשוטה וקלה ולא דורשת יותר מידי. #קללל.

 

A post shared by Aira Tran (@airatran) on

אם בא לכם קלמר ייחודי טרנדי ופשוט להכנה אנחנו ממליצים על הקלמר הזה. נוצץ ,מיוחד ודורש רק נצנצים ,בד נוצץ לאות, מספריים, דבק וקלמר בד פשוט שאותו אתם מצפים בנצנצים, מסרטטים את אות השם מהבד הנוצץ, גוזרים אותה ומדביקים הכל. 

 

A post shared by puptartlondon (@puptartlondon) on

 בסרטון הבא מציגה ומסבירה היוטיוברית טלוש שלב אחר שלב איך להכין תיק חד קרן, מחברת יפה וקלמר נצנצים סופר מיוחד שזוהר בחושך. אתם עוד פה?

 

 אז אם אתם רוצים להיות מיוחדים ושונים ושלא יהיה לכם ציוד כמו שיש לכולם, כעת בהחלט יש לכם כמה מקורות השראה לשדרוג קליל של הפריטים למגניבים ויפים. כל מה שנותר זה לאחל לכם שנת לימודים מהנה, מוצלחת ומלאה בסטייל.

תגיות
DIY
תגובות