חורף חם: כך תעצבו את החדר שלכם באווירת חורפית . צילום מסך מיוטיוב

חורף חם: כך תעצבו את החדר שלכם באווירת חורפית

החורף כבר כאן וכולנו הוצאנו את הבגדים החמים מהארון והתארגנו בהתאם לעונה. אבל מלבד לתלבושות החמימות שכבר נחרשו מספיק, הגיע הזמן לשדרג גם את החדר לקראת החורף. אז מה העיצובים והטרנדים הכי חמים שיכינו את החדר שלכם לחורף?

עונת החורף בעיצומה, וכדי להפוך לכם את הימים הקרירים לאופנתיים במיוחד ולא רק בתחום הלבוש קבלו את הדרכים הכי ייחודיות שיכניסו לחדר שלכם אווירה חורפית ונעימה שאפשר לבצע ממש בקלות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אדום זה השחור החדש

צבעים הם משהו חשוב בחדר ובהחלט בולט מאוד. צבעים מסוימים שתוסיפו בחדר יכולים לתת לו אווירה חורפית, וצבעים חמים ובולטים כמו גווני אדום, בורדו, חום ואפילו אפור יכולים לתת לחדר תחושה חמימה ונעימה ממש בקלות. אתם יכולים להתחיל להוסיף את צבע אדום לחדר שלכם החל ממצעים, כריות ואפילו אביזרים קטנים כבר יתנו את האווירה הרצויה.

 

A post shared by @wallanddeco on

 מחוץ לארון

לכולנו זה קורה לפעמים כשחצי מהארון שלנו בחוץ וחייבים לסדר אותו, אלא שדווקא הפעם תנו לארון שלכם קצת להיות בחוץ. חורף הוא בהחלט עונתם המעילים ועוד הרבה בגדים אופנתיים, אז שדרגו את החדר שלכם ותלו את המעילים, הצעיפים, הכובעים והמטריות על מתלה בגדים באחד מהמקומות הפנויים בחדר וכך תתנו לחדרכם אווירה חורפית במיוחד ואולי גם תתגברו על הבלגן.

 

A post shared by Room Interior (@eleganceroom) on


אצטרובלים שיק

אז אם אתם רוצים להכניס קצת פנימה את החורף,  תוכלו להכין DIY שיעשה את העבודה. חפשו אצטרובלים או ענפים ותצבעו אותם בצבעים כמו לבן, כחול, כסף ותכלת. אתם יכולים להוסיף גם נצנצים בצבע זהב או אפילו לפזר מעליהם "שלג" מקלקר. את האצטרובלים המקושטים אתם יכולים להכניס לכלי שקוף או פשוט לפזר אותם ברחבי החדר, וכך תתנו אווירה חורפית ובהחלט מושקעת.

 

פתיתי שלג

אז נכון שאין פתיתי של שדומים זה לזה אך אתם יכולים ליצור כאלו, כי אין דבר יותר חורפי משרשרת פתיתי שלג שתעשה לכם את החורף. גם אם אתם לא גרים במקום שבו יורד שלג תוכלו ליצור פתיתי שלג בעצמכם. קחו נייר לבן כדי ליצור את פתיתי השלג, זה יכול לקחת קצת הרבה זמן אבל אין ספק שהתוצאות מרשימות. אל הפתיתים שגזרתם אפשר להוסיף עליהם נצנצים בזהב או כסף, תלו אותם על חוט לבן ואת השרשרת אפשר לתלות על השולחן או הקיר. התוצאה הסופית בהחלט תוסיף הרבה ותקבלו גם מראה חורפי שלא תוכלו לעמוד בפניו.

 

 עיר האורות

אומנם חג המולד כבר אבל אין כמו להכניס קצת אורות קטנים לחדר. ניתן להוסיף שרשרת מנורות ומנורות לד קטנות שבהחלט משדרגות את החדר ומוסיפות לו אווירה חמימה במיוחד. אתם יכולים להוסיף אורות צהובים או לבנים ולשים אותם על השולחן, ואם מדוברת בשרשרת תלו אותה איפה שאתם רוצים, אפילו בתוך גם בתוך ארון הבגדים ותתכוננו למראה שמוסיף בהרבה ובהחלט גם חמים יותר.

 

A post shared by Room Interior (@eleganceroom) on

 

 

תגובות