נפרדתם? רשימת המאכלים שגורמים לנשים אושר. צילום: GIPHY

נפרדתם? רשימת המאכלים שגורמים לנשים אושר

מכירות את המאכלים שהם כל כך טעימים שהם גורמים לבלוטות הטעם שלך לרקוד משמחה? אז הנה כמה דוגמאות למטעמים שיגרמו לך להיות הכי מאושרת (ורווקה) שיש

גלידה

הגלידה היא החברה הכי טובה של האישה, היא שם בשבילנו גם כשהגברים לא, תמיד מעודדת אותנו כשצריך ופותרת לנו את הבעיות שהם גורמים. היא כל כך טעימה שאנחנו תמיד רוצות עוד ועוד ממנה, ולכל אחת יש את הטעם האהוב עליה, וניל עוגיות או טופי קראנץ', שוקולד או וניל, אבל מה שכן כולנו מתחברות אליה, ואז היא מתחברת אלינו בצורת 2 וחצי קילוגרמים נוספים ולא עוזבת אותנו במשך מספר חודשים טובים. זה מה שנקרא אהבת אמת.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© giphy

פיצה

זה לא משנה אם הפיצה עם תירס, זיתים, פטריות או אפילו כל התוספות, פיצה זה מאכל של בנות (שאוכלות לבד בפינת החדר החשוך והקודר בבית שבקצה הרחוב), שנהנות מהחיים. פיצה מבטאת את הצד הגברי של האישה ומרשה לה לאכול עם הידיים ולא להיות מנומסת, ואם היא ממש מתפרעת אז אפילו לגלגל את משולש פיצה בצורת אגרול ולאכול אותה בביסים כמו אחת שחיה על הקצה.

© giphy

המבורגרים

המבורגר בדייט ראשון. כי זה החלום של כולנו לטרוף המבורגר כמו בהמות מול בחור חתיך (שבעולם מקביל יזמין סלט בדייט) ולהבריח אותו עם נהימות וחתיכות בשר שתקועות לנו בשיניים.

© מור אלמליח

מנת שווארמה עם כל התוספות

תתארו לכן עולם שבו בנות מעלות תמונות לאינסטגרם ולפייסבוק שלהן אוכלות מנת שווארמה עם החברות, באיזו שווארמיה בתחנת דלק מקומית, ביד אחת הן מחזיקות לאפה או פיתה עם חתיכות שווארמה מבצבצות וביד השניה צ'יפס שומני ועסיסי, בזמן שחומוס נוזל להן על הסנטר, תענוג.

© טמבלר

שוקולד

אחרון ומאוד מאוד (מאוד) חביב, אדון שוקולד. הוא יכול לבוא בצורתו המקורית והנוזלית, כקוביות, כעוגיות ואפילו כעוגה, רק שיבוא. אם זה היה חוקי, היינו אפילו שוקלות להתחתן עם השוקולד, שכבר מזמן הפך לאהבת חייה הנצחית של הבחורה והיחיד שיכול להעביר לה את העצבים בזמן המחזור (או בכללי).

© GIPHY
 
תגובות