"הגוף שלי פשוט השתגע": קים קרדשיאן לא מרוצה מגזרתה. צילום: GIPHY

"הגוף שלי פשוט השתגע": קים קרדשיאן לא מרוצה מגזרתה

קים קרדשיאן היא אולי אחת מהבנות הכי יפות בעולם אבל מסתבר שהיא לא כל כך מרוצה מאיך שהיא נראת וברוב השנים היא פשוט הייתה חסרת ביטחון

כבר סיפרנו לכם על הקושי שהיה לקים קרדשיאן להכנס להיות עם בתה נורת' ווסט ושלא תוכל ללדת יותר, אבל כנראה שבמהלך ההריון היא לא הייתה מרוצה מאיך שהיא נראתה ומהמשקל שלה ויש לה תשובה ללמה היא נראת ככה ומדוע היא צברה כמות כל כך גדולה של משק בזמן ההריון.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

"אני חושבת שיש לאלוהים סיבה שהוא עשה את זה" אומרת קרדשיאן בראיון ל-ELLE, "הוא בטח אמר 'קים את חושבת שאת כל כך לוהטת אבל תראי מה אני יכול לעשות'" ולאחר מכן היא התחילה להסביר את התחושות "הגוף שלי פשוט השתגע, אחרי חמש חודשים נשבעתי שלעולם לא אכנס שוב להריון. אני נהפכתי להיות כל כך גדולה וזה הרגיש כאילו מישהו השתלט על הגוף שלי".

בזמן ההריון
בזמן ההריון © טמבלר 
© טמבלר

אבל חוסר הביטחון לגבי המשקל שלה לא היה רק בזמן ההריון והיה גם לפני כן "זה לקח הרבה זמן עד שבאמת הייתי מאושרת מהגוף שלי וגרמתי לביטחון העצמי שלי לעלות לאיפה שהוא היום. אני גדלתי כשהגוף שלי היה גבוה, רזה, דוגמנית אחת, כמו סינדי קרופורד, אף אחד לא נראה כמוני" קרדשיאן משתפת.

"זה טוב לשבור את התבנית ולחדש אחת, אני ארמנית יש לי צורה ומסתבר שאנשים אהבו את זה. זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי ועם נשים אחרות על כל כך הרבה תמיכה. אני אישה שבטוחה בעצמה אבל אני לא לגמרי בטוחה לגבי מה שבניתי במהלך השנים האלה וזה חלק גדול ממי שאני היום".

"כל לילה הייתי יושבת באמבטיה ובוכה" קרדשיאן בילדותה © אינסטגרם

"כשהייתי בת 13 אבא שלי כתב לי מכתב. אני פיתחתי מאוד מוקדם את המחשבה שאני לא מרוצה מהגוף שלי". כל לילה הייתי יושבת באמבטיה ובוכה, התפללתי שהחזה שלי יפסיק לגדול, אבא שלי היה אומר לי שיש לי גוף שאין להרבה בנות ושמאוחר יותר זה יוביל להרבה תשומת לב מגברים. אבל הדבר הכי חשוב זה שהייתי ילדה נפלאה והייתי צריכה להבין את הערך העצמי שלי".

בשער למגזין
בשער למגזין © אינסטגרם
מפגינה ביטחון בצילומים
 

כידוע למרות ירידת ביטחון העצמי של קרדשיאן במהלך ההריון היא עדיין רוצה עוד כמה ילדים ולאחר ההריון התחילה בדיאטת נוזלים קיצונית והציפה את הטוויטר בהודעות כמו "אני לא יכולה לקרוא לזה עלייה במשקל בעקבות ההריון זה רק תירוץ. אני עליתי במשקל וזהו!", "צריכה לרדת למשקל שהייתי בו לפני כמה שנים. לא הולכת להתלונן יותר. החל מהיום דיאטה! בלי פחמימות. אימונים מטורפים. מי איתי?" לבסוף צייצה "תאחלו לי בהצלחה בדיאטה... קשה לי!". קים אנחנו אוהבים אותך בכל דרך!

 הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

 ולפייסבוק שלנו?

תגובות