כגוף האדם: איך עוזרים לנו מאכלים שדומים לגוף האנושי?. צילום: טמבלר

כגוף האדם: איך עוזרים לנו מאכלים שדומים לגוף האנושי?

בין אם נתקלתם בהם פעם או שאתם שומעים על התופעה הבאה לראשונה - קיימים מאכלים שנראים כמו איברים בגופינו והם אף מאוד בריאים עבורנו. הנה 10 מאכלים שדומים לאיברים אנושיים

אגוז מלך

קל לראות את הדמיון בין אגוז זה למוח, שניהם עגולים, שניהם חומים ובשניהם קיימים קמטים לאורך ולרוחב. מה טוב בהם? באגוזי מלך קיימת חומצת אומגה 3 שמסייעת לתפקוד המוח.

© טמבלר

 עוד במדור הסטייל בפרוגי:

שקדים

עוד סוג של אגוז, השקדים דומים לדמעות שזולגות מן העיינים, הם מתאפיינים בצורות מלוכסנות, ממש כמו דמעות. איך הם יתרמו לכם? שקדים יעזרו להפחית ב"שקיות" מתחת לעיינכם וגם יעזרו להיפטר מהכרס אחת ולתמיד, מאחר והם משביעים ומאזנים את רמת הסוכר בדם(וטובים במיוחד עבור חולי סכרת).

© טמבלר

פטריות

אם תקחו פטרייה ותחתכו אותה לחצי, תיווצר צורה שדומה מאוד לצורה של אוזן. למה שנאכל אוזן? בפטרייה קיים ויטמין די שעוזר לעצמות להיות חזקות יותר. ויטמין זה גם מחזק את העצמות באוזן וגורם לנו לשמוע טוב יותר.

© טמבלר

גזר גמדי

גזר גמדי דומה לאצבעות על היד, בין אם הן שמנמנות יותר או פחות. אז למה גזר? למה בעצם לא, הגזר עשיר בויטמינים ונוגדי חימצון שמסייעים לנו בראייה, והוא גם מאוד טעים.

© טמבלר
© טמבלר

פטרוזיליה

עשב הפטרוזיליה מורכב מגבעול שעולה ומתאחד אל קצוות דקים יותר של הגבעול, ממש כמו במערכת העצבים. הפטרוזיליה עשירה בויטמין סי וקיי שמפתחים את מערכת העצבים.

© טמבלר

אבוקדו 

האובקדו מזכיר את הרחם, מבנה האבוקדו הוא אגן האם וגרעין האבוקדו הוא עובר התינוק שמחכה לצאת, למה אבוקדו חיוני לנו?

© טמבלר

קטשופ

קטשופ הוא הדם של העגבניה, כמו שהדם של בני האדם הוא הקטשופ של העגבניה, סיבכנו אתכם? לא נורא, הם דומים. אז נכון שאפשר לטעון כי קטשופ הוא אינו בריא לגוף, אבל מה עם נחזור לשורשיו כעגבניית גינה? בעגבנייה יש המון סוגיי ויטמנים שחיוניים להתפתחותנו, ויטמין A, כל סוגיי ויטמין B וויטמין C בשילוב עם ברזל, אשלגן וסידן.

© טמבלר

 

ביצים

ביצים מזכירות בצורתן גלגליי עיינים גדולים, במה הן עוזרות לנו? ביצים עוזרות לבלום את הכולסטרול בגוף והן גם מלאות בויטמין D וויטמין B12.

© טמבלר
© טמבלר

תפוח אדמה

תפוחי אדמה מקולפים מזכירים בירכיים אנושיות. הם בריאים לנו? תפוחי אדמה מלאים באשלגן ובסיבים תזונתיים שחיונים לגוף.

© טמבלר

שעועית

למי שיש אחים קטנים או אחיינים כבר יודע, כאשר האולטרסאונרד מגיע, כל מה שאנחנו רואים במקום בו אמור להיות עובר תינוק, הוא גרגר שעועית קטן. לאן אנחנו מכניסים שעועית ללא ידיעתנו? לחמין, לסלט, למרק, לטאקו.

© טמבלר
תגובות