הכירו: הדוגמנית המלאה ביותר שזכתה בחוזה דוגמנות נחשק. צילום: אינסטגרם

הכירו: הדוגמנית המלאה ביותר שזכתה בחוזה דוגמנות נחשק

טס מנסטר בת ה-29 ממסיסיפי, הוחתמה לאחר שסוכנות מפורסמת ראתה אותה באינסטגרם, למרות ואף בזכות מידתה הגדולה. איך היא מתמודדת עם התהילה החדשה ומה אתם חושבים על זה?

בכתבה באתר "BUZFEED" פורסם כי סוכנות הדוגמניות הידועה "MiLk Model Management" כנראה הבינה את הפוטנציאל החבוי בתוך "הולידיי" או בשמה האמיתי - טס מנסטר, והחליטה להחתימה על חוזה מיד לאחר שראו את תמונותייה באינסטגרם. הכל נשמע כמו סיפור מהאגדות, אז למה זה עדיין מעורר מחלוקות?

© אינסטגרם

הולידיי שלא נמצאת בתחום הדוגמנות הרגיל הנע בין מידות (אמריקאיות) 8-16, סיפרה כי מתאמנת 4 פעמים בשבוע ובכל זאת לא מצליחה לרדת במשקל. אנשים רדו בה ואף לעגו לה בגלל משקלה, בגיל 17 עזבה את בית הספר משום שסבלה מביקורות בלתי פוסקות מצד התלמידים וגם מבריונות ואפילו כיום כאשר כבר זכתה בתואר "הדוגמנית המלאה המצליחה ביותר", עדיין מקבלת מאות עלבונות ביום מצד הציבור.

"תמיד תחגגו את מה שהופך אתכן, עצמכן"

אוליי דווקא בגלל שסבלה מאלימות מילולית קשה ובריונות ברשת היא החלה להיות כה אופטימית בקשר לחיים, היא מעודדת צעירות לאהוב עצמן לא משנה מה" אומרת: "הקיפו עצמכן בחיוביות, אנשים חביבים שיתמכו בכן. זה חיוני לאושר שלכן ולהישרדות שלכן. אף פעם אל תשוו עצמכן לאחרים, ותמיד תחגגו את מה שהופך אתכן, עצמכן".

© אינסטגרם

הוליידי, שלמרות ההצלחה הענקית לה זכתה - עדיין נשארת צנועה וטוענת כי עדיין נדהמת מהתהילה אותה מקבלת, ועדיין מתרגשת כל פעם שזוכה לתפקיד חדש, אלנו רק נשאר לאחל לה שיהיו עוד רבים כאלו!

מאחלים הצלחה © אינסטגרם
תגובות