"מאכלים מארץ רחוקה": מאכלים מסורתיים הישר מצרפת. צילום מסך מטמבלר

"מאכלים מארץ רחוקה": מאכלים מסורתיים הישר מצרפת

פינה חדשה בפרוגי - בכל שבוע נציג לכם מאכלים מארץ רחוקה. והשבוע בחרנו את צרפת. צרפת היא לא רק לקניות או לביקור באתרים הסטוריים, יש בה אוכל טוב ומסורתי שכולנו אוהבים גם אם אנחנו לא בהכרח יודעים כי מקורו בצרפת. הנה 5 המאכלים הטעימים ביותר שלמטבח הצרפתי יש להציע

1. קרואסונים מתוקים

תמצאו אותם בכל בית קפה בסביבתכם בטעמי חמאה או אפילו מפוצציי שוקולד, אבל המקור שלהם הוא בכלל בצרפת, ומה יותר טעים מלאכול קוראסון מול מגדל אייפל? (מישהו אמר, אווירה?)

©  צילום מסך מטמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

2. חלזונות מטוגנים או מבושלים

בעייני הציבור הישראלי מאכל כמו חלזונות מטוגנים או מבושלים יכול לעורר הסתייגות ואף סלידה, אך בצרפת הוא נחשב למעדן. הנה סרטון הסברה קצר שיראה איך מטגנים חלזונות בצורה ביתית.

 

3. קרפים 

מי כילד לא גדל על קרפים? קרפים הם מתוקים, הם מפוצצים בשוקולד וסוכריות לבחירתכם, והם תמיד חובה בכל קניון כי הציבור הישראלי כבר מזמן התמכר אליהם, אז מי אנחנו שנתלונן על כך שהטרנד שסחף את צרפת הגיע גם אלינו?

© צילום מסך מטמבלר

4. גבינות עשירות (בעיקר בליווי יין)

צרפת ידועה בגבינות העשירות שלה, גבינות כגון: קממבר,רוקפור וברי, הן הנפוצות ביותר והנמכרות ביותר בעולם, השילוב שלהן עם יין הוא שילוב חובה בכל מסעדת 3 כוכבים ומעלה.

©  צילום מסך מטמבלר

5. קרם ברולה

קרם הברולה נוצר כאשר בטעות שרפו את הקרם מעל ויחד איתו, נדבק הסוכר. בעקבות טעות קטנה ואם אפשר לומר אפילו "פאשלה" לא רצויה, נוצר אחד הקינוחים המבוקשים בצרפת.

© צילום מסך מטמבלר
לא רק אתרים הסטורים
לא רק אתרים הסטורים © צילום מסך מטמבלר
מגדל אייפל
מגדל אייפל © צילום מסך מטמבלר
 

 

תגובות