מאכלים מארץ רחוקה: מאכלים מזרח אסיתיים הישר מסין. צילום מסך מטמבלר

מאכלים מארץ רחוקה: מאכלים מזרח אסיתיים הישר מסין

השבוע בפינה: אל תתבלבלו בין יפן וסין - הסושי הוא מאכל יפני, אז מה למטבח הסיני העשיר יש להציע לנו? הישר מסין הרחוקה, קבלו את 5 המאכלים הכי טעימים שחובה על כולנו לטעום

אגרולים במילוי

בין אם צמחוני או בשרי, זה באמת לא משנה, האגרול מכוסה בקליפה רכה ומטוגנת ששומרת על הבשר או על עיטוף הירקות חמים ומוסיפה טעם ייחודי למנה. בישראל אגרולים נמכרים כמו מים, אנחנו מספקים אותם בזול ובשיא האיכות, ממש כמו במקור בסין. החיסרון היחיד במנה הוא כמות השמן בה היא מטוגנת, טוב, תמיד אפשר לפנטז.

© צילום מסך מטמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

נודלס עם ירקות מוקפצים

אין כמו אטריות סיניות, הן מתוקות, חמוצות ומגיעות בתוספת ירקות מוקפצים שמסכמים את הטעם בלא פחות מנפלא. מה גם שהמראה הטוטאלי של המנה מגניב ועושה חשק לעוד.

© צילום מסך מטמבלר

עוף חמוץ מתוק

התוספת הכי טעימה שאף מנת אוכל סיני אינה שלמה בלעדיה. העוף החמוץ המתוק משלב את טעם הבשר עם האותנטיות של מזרח אסיה ומביא לנו תחושה של מסעות רחוקים. טעים מאוד ואף מומלץ.

© צילום מסך מטמבלר

אורז בתוספת ירקות מאודים

אורז סיני הוא אורז יותר מתוק יחסית לאורז היפני חסר הטעם, הוא גם בא מלווה בירקות - ממש כמו הנודלס הסיני, אבל הפעם בירקות טריים שמתבשלים עם הזמן והופכים את המנה לטעימה ביותר.

© צילום מסך מטמבלר

כופתאות סיניות

כופתאות יכלות לבוא בשלל צורות וטעמים - ככדורי בצק המומלאים במילוי מתוק או להפך בשרי - שמוגשים כתוספת במרק, או כבצק מטוגן בשמן עמוק.

© צילום מסך מטמבלר
באווירת המזרח הרחוק
באווירת המזרח הרחוק © צילום מסך מטמבלר
חומת סין הגדולה
חומת סין הגדולה © צילום מסך מטמבלר
תגובות