מאכלים מארץ רחוקה: מאכלים ממקסיקו המסוגננת. צילום מסך מטמבלר

מאכלים מארץ רחוקה: מאכלים ממקסיקו המסוגננת

השבוע בפינה: חושבים שאתם יודעים הכל על האוכל המקסיקני? תחשבו שנית, בפינת האוכל השבועית - אספנו עבורכם את המאכלים הטעימים ביותר, החריפים ביותר והעסיסיים ביותר ממקסיקו המסוגננת

טאקוס

חלומו של כל אוהב בשר, טאקו מגיע במעטפת קריספית ואף מעט צ׳יפסית, שהופכת את המילוי של הבשר והירקות לאפילו טעים יותר, החיספוס של המעטפת הקריספית, מוסיף צבע למנה ומייחד אותה ממאכליי טורטיות אחרים. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

נאצוס

אצלנו הישראלים אלו הם הצ׳יפס והקטשופ שנמכרים בדוכני האוכל המקומיים - הם הג׳אנק פוד הכי אהוב עלינו, המנה מהירה להכנה והיא פתרון קל גם לאחרי הלימודים כשאין מה לאכול בבית - מכניסים צ׳יפס למיקרו, מחממים ומוכן. אז במקסיקו המגוונת זה צ׳יפס עם גבינה מותכת, כן כן, שמעתם נכון - זה לא חלום, זה באמת מה שהם אוכלים שם וזה אחד השילובים המוצלחים ביותר שנראו במקסיקו. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

סלסה

אם אצל הישראלים "הכל טעים עם רוטב שום" אז אצל המקסיקנים, אין ארוחה שלא נחתמת ברוטב הסלסה המקומי - הרוטב הכי מפולפל באמריקה הדרומית - זה שגורם לכולנו לרצות לנענע את הישבן תוך כדיי אכילה, כאמור - במקסיקו, אוכל טוב הוא עניין של אווירה ובמקסיקו יש אווירה בשפע: ריקודים, מסיבות וקרנבלים חגיגיים, ואף חגיגה לא שלמה הריי בלי רוטב סלסה חריף לטיבול הנאצ׳וז או מתאבנים אחרים. למרות שרוטב הסלסה הוא מטבל מוכר ואהוב על כל המקסיקנים, לכל משפחה יש המתכון הסודי שלה - לפיו מבשלת היא את הסלסה שלה, רוטב הסלסה יכול להיות חריף יותר, מתוק יותר, או עדין יותר ממשפחה למשפחה, אבל מה שבטוח, הוא יהיה חובה בכל ארוחה.

© תמוז רחמן

אינצ'ילדה

טורטיה משודרגת, מצופה בפרורי לחם ומלאת בשר, כזאת שתגרום לכם ללקק את האצבעות גם תוך כדיי הכנה, מזכירה מאוד מנת "על האש" ישראלית בפיתה, רק מגונדרת ומושקעת יותר. 
© צילום מסך מהטמבלר

טורטיות

טורטיות הן מנה קלה להכנה ואחת טעימה ביותר. את הטורטיות עצמן ניתן לקנות בכל חנות מצרכים מקומית ואת המילוי אפשר להכין אפילו בבית. המילוי יכול להיות מלא בתפוחיי אדמה או בשר ואפילו ירקות, או שילוב של הכל ביחד, העיקר שהכל יהיה טרי ויוגש באווירה ובאירוע הנכון. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

כך מקסיקו נראת:

© צילום מסך מהטמבלר
© נועה ריינה
© צילום מסך מהטמבלר
© צילום מסך מהטמבלר
תגובות