מה כדאי לאכול לפני אימון ספורטיבי. צילום מסך מטמבלר

מה כדאי לאכול לפני אימון ספורטיבי

לא משנה איזה ספורט אתם עומדים לבצע, כדאי שתזכרו שאימון לא עושים על בטן ריקה. אספנו לכם 8 סוגי מאכלים ומשקאות מומלצים ביותר לפני אימון

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

פצצת אנרגיה צהובה

בננות עשירות בפחמימות המספקות כמקור דלק שמיש עבור האימון ואספקה של אשלגן לשמירה על תפקוד השרירים. למי שמתאמן על הבוקר ורוצה לאכול ארוחת בוקר רק לאחר האימון, הבננה מצוינת לאכילה לפני האימון.

© צילום מסך מטמבלר

שיבולת שועל

שיבולת שועל עמוסה בסיבים המאפשרים שחרור קבוע של פחמימות לדם ולאספקת אנרגיה יציבה לאורך כל האימון. מומלץ לשלבה עם יוגורט או חלב.

קפה כדי להתעורר

קופאין עוזר ליצור יותר אנרגיה במהלך האימון, להאט עייפות ולהגביר את קצב שריפת השומנים בגוף. מומלץ לשתות קפה לפני האימון כי כך תשרפו יותר קלוריות באותו זמן אימון.

© צילום מסך מטמבלר

שייק פירות

מומלץ מאוד לשתות שייק פירות לפני אימון. יש בו חלבון באיכות גבוהה וניתן לעכלו במהירות. השייק מתחיל להשפיע על אנרגיית הגוף כבר לאחר 25 דקות ויוצר זרם יציב של אנרגיה לאורך כל האימון.

© צילום מסך מטמבלר

גרגירי חומוס

גרגירי חומוס זה חטיף מצוין לפני אימון ספורטיבי. אתם לא צריכים לבשל, פשוט איכלו רבע כוס של גרגירי חומוס, אפשר לתבל קצת במיץ לימון בשביל הטעם.

פירות יבשים

פירות יבשים זו אופציה נהדרת, אם יש לכם רק כמה דקות לפני האימון שלכם. הפירות היבשים יספקו לכם אנרגיה מיידית ואתם יכולים לאכול איזה פרי יבש שתרצו.

דגנים מלאים

דגנים מלאים כמו קינואה ואורז חום הם אופציה מעולה לאוכל לפני אימון. הם מלאים בסיבים ומעניקים אנרגיה מתמשכת לאורך כל האימון.

יוגורט

יוגורט עשיר בחלבון התורם המון למהלך האימון. לכל אילו שפחות אוהבים את הטעם החמוץ של היוגורט ניתן לאכול יוגורט בטעמי פירות שונים.

© צילום מסך מטמבלר
תגובות